@filiz
Gefeliciteerd met je 8!
@roanna
Succes met de echo, ik hoop dat alles goed is.
@crazymar
Alvast een voorproefje voor straks dat lekkere eten enne… succes bij het installeren.
@filiz
Gefeliciteerd met je 8!
@roanna
Succes met de echo, ik hoop dat alles goed is.
@crazymar
Alvast een voorproefje voor straks dat lekkere eten enne… succes bij het installeren.
@bloem
Toe maar… weer naar Blof, leuk hoor.
Goeiemorgen!!!
Jeetje wat kunnen jullie enorm l*llen zeg… Moest een hoop bijlezen!!
Nou goed was gisteren lekker vrij, heb een nieuwe digitale camera gekocht… 8.1 megapixels… en ook macrostand enzo… Heb hem gelijk mooi kunnen uitproberen op de rozen van mijn moeder! Echt mooi geworden!!! Dus Cynnie ook alweer Happy… Heb mijn oude aan mijn moeder verkocht (ze mocht hem hebben, maar ze wilde perse betalen)
Heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden!!!
Alleen: BLOEMMIE!!! WHOEHOEEEEE!! :dope: :beef: PARTY!!!
x
Goedenmorgen Cyn…U bent weer duidelijk binnen hihihihi
Goedemorgen,
Cyn,dus je hebt jezelf lekker verwend 8.1 megapixels dat zullen inderdaad superfoto’s worden.
Beps,laatste dagje voor je,zeker wel vreemd.
Roanna,succes.
Bloem,weer naar blof,geniet ervan.
Iedereen een fijne dag verder
ja Sultan heeft behoorlijk wat respons nietwaar…leuk joh…ja voorheen nam ik ook een waterkokertje mee, maar nu zo’n duo koffiezetter weegt ook niets is maar een klein dingetje.
Ja hoorde nu ook van smeerworst, is ook misschien wel een ideetje…:o
@Viva: Duo weegt dan “niets” maar samen met de koffie weer minstens 1 kilo… En dat kokertje weegt 400 gr, en verder niets, heb er koffie en thee soep chocomelk weet ik veel voor… Omdat je de toebehoren in Turkije koopt… En die nes gold is perfect. Je drinkt in de restaurants ook nes…dus dan is het ook niet vreemd qua smaak… Zo speel je weer een stukje gewicht kwijt… Wat wij ook idd altijd hebben is een vliegtuigtrolley waar je behoorlijk wat in kan meenemen(iig 5 kilo handbagage…) Wij nemen er vaak de tijdschriften-boeken in mee(zoooo zwaar) Maar we redden het nog steeds met die 20 kilo!!
Ja die smeerworst… en wij gaan naar een app dus ook een pakje ontbijtspek…1 keertje wil ik gebakken eieren met spek…eten we thuis nooit hoort bij de vakantie…
Ja en drop maar dat is in Alanya nu te koop, verder ach…neem meer mee terug dan dat ik heen doe hahahaha
Hey Beppie, waar koop je die drop, want ik smacht na bijna 8 maanden enorm naar drop!!!
alvast bedankt, groetjes Carine
@Carine: In het Alanyum… Las het op alanya.prikpagina.nl
Veel snoepgenot…
@Bloemmie: Klasse geregeld… Hihi, ik heb allerlei vriendinnetjes voor allerlei dingen: sauna, hondenshows en wedstrijden, beursen…en nu ook een nieuwe…
dank je wel, ga er zeker gauw even om, lekker…
@ beps, vind het helemaal toppie!! heb dr zin an!! ik mistte je namelijk afgelopen keer ![]()
zo de turkse soep is kaar! nu nog het hoofdgerecht, maar dat is geen turkse gerecht. Dat wordt babi ketjap of zo iets.
hahahahaha
Wou is paleispilav maken oftewel istanbul pilav. Maar goed dit was makkelijker dus… keuze is gemaakt. De soep staat te sudderen en die hoef ik straks enkel nog maar op te warmen ideaal.
@ bloem: Leuk man nog een keer naar blof.
@Cyn: je hebt je zelf weer eens lekker verwend!
Groetjes
nou snoep ect. gaat gewoon in de vliegtuigtrolley, maar ik weet niet of dat nu nog mag met al die regeltjes. Voor de rest ik red het meestal wel hoor met het gewicht. Ja koffie weegt ook wel wat neem toch wel 3 pakken mee is dus 1.5 kilo en dan de koffiezetter er bij is 2 kilo…Maar ik probeer dit jaar eens wat minder kleding mee te nemen, had altijd voor iedere dag een schoon setje bij me…onzin natuurlijk je hebt het alleen maar s avonds aan en dan kom je net uit bad…kan rustig 2 of 3x aan vind je ook niet, ik ga nu zelfs 3 weken dus eigenlijk zou je genoeg moeten hebben aan 8 setjes…maar mij zelf kennende worden het er wel meer…ben de laatste tijd wel meer van de basiskleuren, vroeger had ik dat niet zo, ben je echt gebonden aan allemaal verschillende kleuren, maar tegenwoordig is zwart en wit en bruin meer aan de orde, kun je beter combineren.
we gaan alweer langzaamaan richting de helft…
Goeiemiddag allemaal !
Examen gedaan vanmorgen, nu vrije namiddag
x
Ik neem ook altijd een waterkoker mee.En koffie en soep koop ik daar.
En Viva neem je 8 stuks broeken/rokken mee en dan nog wat shirts wat je kan comineren.Moet lukken toch.Doe ik ook hoor.Een stuks of 6 broeken/rokken en dan 10 shirts.
Ik nam ook altijd te veel slippers mee.Doe ik ook niet meer.2paar en een paar gewone schoenen.
Voor in het vliegtuig neem ik een rugzak en de kids hebben samen zo’n kleine kindertrolley.Waar ik meestal ook nog mee loop.Wil nooit zoveel meenemen in het vliegtuig.Ook omdat ik op schiphol constant op de kids moet letten en dan ook nog met zo’n trolley lopen is dan niet wat.
Ikke ben ondertussen weer thuis…
Zie nieuw topic ! Ben ook wel eens benieuwd wat mag en niet mag in handbagage en zo … Heb er totàààààl geen idee meer van…
Beps,heb je een leuk afscheid gehad?