Ttt..22

@ sev hoe ging je tentamen?? en ikke vraag me ook af hoe dat allemaal moet gaan strax. toilettas past nooit in de koffer, dus die doe ik als hangbagage…maar ja vloeistoffen, dus dat mag allemaal niet meer…wordt nog ff goed kijken

@Bloem: theorie hoop ik de helft te hebben… heb echt veel moeten gokken maar stond allemaal op weinig punten. De praktijk was verbandjes leggen op allerlei manieren, en we moesten fiche trekken, ikke natuurlijk de moeilijkste ! maar ff diep in en uitademen, en het is gelukt ! Ze zei dat het zeer netjes gedaan was en dat ik geslaagd was voor praktijk ! Hoop nu ook dat ze me erdoor laat voor mn theorie :wink:

Spannend Sev en wanneer hoor je of je door bent?

@Turkije-lover: de volgende les wanneer ze ze allemaal verbeterd heeft… Ze had er al een paar ingekeken en die waren al geslaagd, maar ikke weet ze nog niet… Hoop zo dat ik erdoor ben !

En woensdag ook mijn punten van een ander examen terug gekregen, en daarvoor had ik 10/15, en heb daarmee mn vorig examen opgehaald waarvoor ik niet geslaagd was, dus ik sta niet meer in het rood :smiley:

Zal voor je duimen :thumbsup:

Dank je !

Gaat het nu al wat beter met je meid ?

@Bloem: jaaa ik weet ook niet meer wat ik mag meenemen en wat niet… Ik steek alles in mn handbagage die niet meer in mn koffer kan :smiley: dus dat word inkrimpen dit jaar :wink:

Ja heb hem gister gesproken door de telefoon.Hij weet zelf ook niet goed wat hij moet.Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet te veel vraag en als hij wat kwijt wil hij daar zelf wel mee komt.Tis niet niks he als je ineens een zoon heb dus hij moet ook dingen op een rijtje zetten.

En hoe gaat het met jouw dan?

@Turkije-lover: alles is klaar en duidelijk gezegd gisteren, heb hem niet meer terug gezien op msn, heb hem gerust gelaten. Vanmiddag is hij vanzelf komen praten. Heb hem alles nog eens rustig uitgelegd deze middag, hij is deze keer niet meer weggelopen en hij doet weer normaal, is alleen wat stiller maar hij heeft nu wss ook zijn tijd nodig. Verder weigert hij op mijn vragen te antwoorden en dat is echt mn overtuiging nu dat ik er goed aan heb gedaan. Hem gewoon als vriend houden vind ik ok, hij wil dit ook vooral… Verder laat ik hem nu ff gerust, hij zit online maar werkt ondertussen, ikke zit op WW :smiley:

Daar ben ik ook al achter gekomen dat ze niet echt van vragen houden,hier is het normaal om vragen te stellen daar schijnbaar niet.Een gewone vriend van mij in Turkije zit ook de hele dag op msn en werkt ook gewoon en als ik soms wat zegt reageert die ook niet snap niet waarom ze dan niet op afwezig ofzo zetten.Wel fijn dat jullie vrienden blijven

Hij staat op afwezig of bezet maar snap niet dat hij geen seconde tijd heeft… Doe ik ook altijd, iets typen dan weer weg, dan terug. Maar heb al ondervonden dat hij geen 2 dingen tegelijk kan :wink: Zal wel de mannelijke slordigheid zijn of zo…

Dat zal het zijn en dan ook een beetje koppigheid erbij misschien.Ik weet niet wat voor werk hij doet,maar misschien is hij inderdaad druk.

Offline nu, had nochtans gevraagd om dat te laten weten, maar hij denkt vast dat ik achter hem aan zal lopen… niet dus, niet meer…

zo bijna klaar, ikke neem vast afscheid. ben er morgenmiddag weer!! allemaal een hele fijne dag/ avond en weekend! genieten!

@Bloem: Veel plezier :wink: :biggrin:

@Bloem: doei ! xxx

Zeiden ze niet dat vandaag de minst warme dag zou zijn ? Wat word het morgen dan ??? :retard:

Middag meiden!!!
Zit ik hier even heel sociaal te wezen en op iedereen te reageren, druk op de knop om te verzenden, knalt de verbinding eruit!!! Weet niet hoever mijn geheugen nog werkt maar ga een poging doen.

@Bloem
Geluksvogel … je blijft ook aan het bloffen

@CrazyMar
Is het eten al gezakt? Je blijft zo wel lekker lang genieten he?

@Sev
Gaat goed komen met je examen. Je gaat er straks gewoon weer met de beste punten vandoor.
Algemeen bekend … alleen vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk. Zit in de genen.

@Roanna
Hoe was het op controle? Nog alles goed?

@Cyn
Super een nieuw fototoestel!! Moet Askim nu veel in de macrostand?

@Beps
Neem nooit iets van koffie of zo mee. Snoep voor in het vliegtuig en that’s it.

@Filiz
Leuk he, zijn er inmiddels al weer een stuk of 6 bij. Heel de week vrij rustig geweest, keer ik mijn kont en begint het spontaan allemaal te bevallen. Een hoop werk in te halen dus zo meteen.

Nou geloof dat het meeste nog is blijven hangen, gaan dus weer een poging wagen!

Sorry girls, zit alleen op mijn werk, dus was ff druk!!

@Marion :dope: haha ja!!!

x

@Marion: Haha net echte dieren, ze doen wat ze zelf willen hihi. Ik neem ook alleen drinken mee…en dus het verdelen van het gewicht en spullen over 2 koffers…gaat alles goed. Alleen spraken Viva en Peggy op het Alanya forum over wat ze meenamen,…nou mij teveel dus…

@Cyn: ach druk gaat de tijd snel

@Bloem: Gere-geld…!

@Sev: Woman rule…

@llemaal ik geloof dat ik de meeste gehad heb…

Ben me aan het voorbereiden op Guido…heb er zooo’n zin in…

Ik ga 3 weken naar Alanya, moet toch wat meenemen, ik lust niet alles daar hoor, ben niet zo’n hele makkelijke eter, verleden jaar was mijn koffer 19 kilo en de handbagage 3 kilo dus ik blijf er dik onder, maar dit jaar denk ik dat het nog beter gaat, neem voor manlief gewoon minder mee hahahah
hou ik plek over in zijn koffer…ja er is vanalles te koop in turkije, maar nesc… koffie vind ik maar manlief helemaal niet lekker dus vandaar gewoon kani… en gun… koffie mee. die vind hij het lekkerste…
Ga dit jaar ook voor het eerst naar een appartement, maar al die keren dat ik geweest ben zat ik in all inn en daarheen nam ik zelfs nog de dingen mee die ik opnoemde…op het andere forum…zucht…zucht…nou het zal wel goedkomen…maar die badlakens zijn ook al zwaar…3 per persoon voor iedere week een schone, of ik moet zeker weten dat er in
Alanya een wasserette zit, dan neem ik er minder mee. kan je ze een keer uitwassen, want 3 weken op dezelfde handdoek liggen nou nee, dat ding wordt dan zo hard als een plank…lekker hoor met al die zonneolie…bleee