@Beps: tuurlijk ! Wat is Guido ?
Hallo dames.
Ik ben er weer.
@ Marion: Of alles nog goed is hoor ik a.s. dinsdag, want dan moet ik bij de cardioloog komen. Hij was er nu ook zag ik, maarja het zal wel teveel moeite zijn om me nu even na te kijken. Deden ze eerder altijd wel. Direkt na de echo kon je dan naar je arts. Zal wel meer opleveren, als ik 2 x moet komen. :retard:
@ Bloem: Oh b(l)offerd… Alweer naar Blof!
@ Meisjes met liefdesverdriet: Sterkte ermee.
@ Bep : Fijne avond en dat je maar veel zal lachen vanavond. :unibrow:
@ Cyn: Gaaf joh zo,n camera. Stonden wij toevallig gister nog naar te kijken. Ik zag ze zelfs al van 10.0 megapixels.
Vroeger toen mijn kids nog meegingen, sjouwde ik ook altijd van alles mee op vakantie. Maar nu niet meer. Ga de laatste jaren bijna alleen nog maar naar hotels. Toevallig vorig jaar in Portugal niet, maar hebben gewoon alles daar gekocht en al die apparaten waren al aanwezig in het appartement. Tot en met een magnetron aan toe, dus wat wil je nog meer. ha, ha.
Ik zelf zelf geen ene keer gekookt, maar mij 2 schoonzusjes vinden koken leuk, dus die deden dat en wij schoven wel aan. Maar ik neem ook altijd wel zelf mij kaas mee als ik in een app. verblijf. Zeker weten wel!
Zo, ik ga nu even met met eigen Hollandse pot bezig. Stampot andijvie. ![]()
Fijne avond nog.
@Sev: Guido Weijers, komiek… ff googlen… Ohh zooo lachuu
(www.guidoweijers.nl)
@Roanna, ja inderdaad ook 10.0 megapixels. Alleen die was ff 100 euro duurder, en zonder accu’s… Bij mijne zitten 2 accu’s enzo… Toch wel erg lekker!!!
X
@Beps: super ! Nou, veel plezier hoor !
Zo, strijk is gedaan ! nu nog ff van het mooie weer genieten !:beef:
@Cynthia: Oh daar had ik verder nog niet zo opgelet. Ja, dan is die van jou beter zo. Ik zal erom denken, als ik er ook een ga kopen.
Mijn eerste camera was met gewone batterijen… Ik bleef batterijen kopen… Werd gek! Toen daarna eentje met accu… IDEAAL!! Je betaald (meestal) wel iets meer, maar het is gewoon super makkelijk!!
x
@Cyn: mijne is ook met zo een plat ding om op te laden wanneer je maar wil, zelfde als de gsm’s. Welk merk ik het van camera ?
Oh dan ga ik daar ook nu opletten. Ik heb nu die ik toen bij me had op de “meeting” (sam**g A503 digimax) en die is opzichzelf wel handig in gebruik, maarja wel nog met batterijen of opladers. Lijkt me die van jou handiger.
Achja, tegen de tijd dat ik weer een andere koop, is er weer wat anders wat dan nòg weer beter is. En zo blijven we bezig, maarja geld moet toch rollen nietwaar? :unibrow:
@Roanna: tegenwoordig zijn de digitale camera’s even erg als de gsm’s, iedere maand komt er een nieuwere en nog betere uit… De mijne heb ik vorig jaar gekocht en was echt super, nu bestaan er al weer véél leukere :d
Me moeder heeft de smsng A503 van ons gekregen voor haar verjaardag zeker een handig ding.Zelf heb ik een s*ny cybershot lekker klein en makkelijk meenemen,ik heb wel voor batterijen gekozen.Batterijen kan je toch altijd kopen dus dat vindt ik niet zo’n probleem en zorg er altijd voor dat ik extra bij me heb.Tis maar net wat jezelf handiger vindt
Mijne is een Pent*x Optio S6 en ben er héél tevreden mee !
@Sev: Ja, dat is waar. Vorig jaar zo’n grote LCD tv gekocht, kost nu nog minder dan de helft. Het is met heel veel dingen zo. :hihi:
@ Marion: Heb je al gezien, dat Toos alweer een foto geplaatst had?
Ik ga ff eten. Jullie ook allemaal eet smakelijk voor zo. ![]()
Ik heb een Traveler (ken ik niet) maar is van de Aldi… Raar eigenlijk klinkt meteen best goedkoop, maar is echt een super dingetje!! Als ik tijd heb zal ik die foto’s van die rozen wel eens hier plaatsen…
@Turkije-Lover: ja dat is wel zo, maar batterijen zijn altijd zo snel leeg!!
Cyn,van de aldi dat maakt toch niet uit,ze zeggen dat dat goede kwaliteit is hoor,die pc’s van de aldi zijn ook erg goed,een aantal bij mij op het werk hebben een pc van de aldi en zijn uiterst tevreden dus het zegt niks waar je het koopt.
Batterijen kunnen inderdaad zo leeg zijn vindt het bij mij wel nog wel meevallen en heb dus altijd reserve bij me.
Wij hebben er 2…1 ‘gratis’ gekregen toen we 2 jaar geleden onze laptop kochten(ja een Sy… klein handig en 2 mega dingen, toen veel…hihi) en een jaaa ff kijken…Nin coolpix… voordeel dat je de lens apart kan bewegen…dus je kan boven menigte uit fotograveren, en toch het kader zien… Gaaf… Ach ja, de megapixels vliegen om je oren… wij zijn tevreden, blijf niet vervangen. Toen kocht je voor €700 best een goede, wij betaalden lachend 1100… Nou ik vind het goed…
@Turkije-Lover, ja precies!! En 3 jaar garantie is ook veel!!
@Beps, haha ja vroeger was alles veel duurder… Mijn camera was dus €199.-
@Beps: €1100 voor een digitale camera ? Geen videocamera hé ? jesus en ik dacht dat ik al veel betaalde met 350€ !
@Cyn: aldi heeft ook goede kwaliteit ! Mn vader heeft ook zijn computer van de aldi en die werkt nog altijd ! Enige nadeel: als er wat mis mee is, duurt het héééél lang om op te sturen, repareren, terugsturen… Maar anders is aldi zeer goed ! Zelfs de koekjes ! hihi
Ja erg he. Toen waren ze redelijk nieuw en dus duuuuuuurrrrrrrr… En hubs had een leuke baas die niet veel van de betaling snapte en na 4 keer nog teveel betaalde, dus heeft het ons eigenlijk niet veel gekost…maar toch
@Cyn: Aldi heeft een prima kwaliteit hoor… Prima spul(snifsnif hihi)
Zo mijn eten is in goed aarde gevallen. Het was erg lekker, ook de turkse linzensoep.
Nu volgende week weer iets maken weet nog niet wat de keuken word.
Ben zelf op turks en indo. Erg lekker.
Zo ga eventjes bijlezen en dan gaan.