Ttt..22

@cyn…veel plezier met je nieuwe camara…!!

@roanna…en heeft het gesmaakt…?

@turkije-lover…mijn moeder wil dr een voor moederdag…ze heeft nu zo een oude nokia…haha ik ben dan in turkije…helaas mam!!

@sev…klopt…wij hebben onze dvd speler van bij de*ldi…prima ding

meiden ik wens jullie een leuk weekend…ik ga nu naar een vriendin…daar blijven we met zn 5e slapen…en dan morgen vroeg vetrekken we naar amsterdam voor een dagje winkelen…
niet te veel kletsen…wan dan moet ik zo veel bij lezen…

xx

Filiz: Hmmm… het was wel lekker ja, maar ik heb weleens lekkerder gegeten.
Veel plezier dan vanavond en morgen in Amsterdam. Gezelli!!!

Haai dames!!

Bij de Aldi is momenteel een mobiele telefoon in de aanbieding voor 20 euro met 10 euro beltegoed… Dus als iemand in nood zit?

Ik dacht, ik blijf even in de sfeer…

Over camera’s gesproken… Iemand advies? Volgend jaar ga ik fotojournalistiek doen als minor in mijn studie, dus ik heb een goede nodig…

@ Filiz: drie weken is niet lang meer :wink:

@ Sev: ik wist helemaal niet dat het uit was!! :frowning: Hoop dat het het beste was om te doen :).

Ik heb zometeen een feestje, joepie!! Na het weekend drie herkansingen en vandaag was mijn allerlaatste lesdag. Voelt echt dubbel :):frowning:

Filiz,Veel plezier in amsterdam.

En het is weer weekend!!!

Lekker gewerkt afgelopen week en nu een paar daagjes relaxen. En genieten van het mooie weer dat er weer aankomt. Terrasje pakken, ijsje halen, can’t wait!

@Filiz: veel plezier vanaaf en have fun morgen in Amsterdam!

@Cristina: veel plezier op het feest! En ff niet denken aan de herkansingen.

@Jac: jaaaa Indo! One of my favourites too. Wat wil je he met een Indische vriend :smiley:

@Rest: jullie ook belangrijk maar niets gelezen sorry :o

school is afgelopen
wat heb ik nu een zomer gevoel, maar moet nog 10 weken stage lopen
daarna naar Turkije

Ben bijgelezen, voor de rest momenteel niets te melden, fijn weekend, misschien tot morgen
groet Viva

Ik zat net op de verkeerde topic waar ik zei:

Het is wel errug rustig hier vanavond. :unibrow:

Nouja, in ieder geval de groetjes ook weer van mij. :wink:

Zo we hebben het werk er weer op zitten voor vandaag en heb het nu echt gehad. Te lang moeten staan en teveel gebukt. Dit ouwe besje voelt haar rug dus maar ff onder het zonnetje en het bed in, dan is het morgen wel weer over.

@Beps
Ben dan wel te laat maar toch … VEEL PLEZIER BIJ GUIDO!!!

@Roanna
Snap ook niet waarom ze niet gewoon alles achter elkaar plannen, misschien zat de cardioloog vandaag wel vol. Wel lastig als je een eind van het ziekenhuis woont.
Had de foto gezien hoor, maar had geen idee, ook geen tijd om er eens goed over na te denken. Misschien morgen … of anders de volgende foto maar weer.

@Cyn
Mijn camera werkt ook met batterijen maar die gaan echt lang mee. Knip er altijd lustig op los, en meestal hoef ik ze niet eens (of maar 1x) te vervangen in de vakantie. Hebben een Cn Powershot, ook een fijne camera trouwens. Maar ook met camera’s van de Ai is niets mis mee. Vriend van ons, heeft veel verstand van computers, zweert bij pc’s van de A*i. Hadden het er toevallig gisteravond nog over toen we vertelden dat we een nieuwe computer besteld hadden. Voor ons helaas niet mogelijk om daar te kopen omdat, als hij kapot zou zijn, het te lang duurt voordat hij gemaakt is.

@Filiz
Veel plezier in Amsterdam!

@Dia
Geniet van het weekend, het is in ieder geval weer echt terrassenweer.

En voor nu allemaal welterusten en morgenvroeg gezond weer op!

Jeetje jullie hebben bijna niks bijgekletst!! Was zelfs makkelijk om terug te lezen!!

Nu weer aan het werk… weer helemaal alleen :crybaby:

X

ikke ook weer werken, jullie hebben het idd rustig gehouden. @ camera’s. Ikke heb ooooook de ni*on coolpix. met uitklapbaar schermpje. ideaal. daarop is ie geselecteerd en daarom genomen. merk alleen wel dat ie zo dik is, en je hem niet makkelijk ff meeneemt, bv naar een concert ofzo. enneuhm mbt batterijen!! OPLAADBARE??? hallo milieu!! anyway, @ beps…hoe was guido? heb je het droog gehouden?? uhm…de rest, denk denk…wat gaan jullie dit weekend allemaal doen? ikke loop nog steeds te ku**en met internet, er komt schot in de zaak, maar ik vrees dat het de netwerkkaart is, die losgeraakt is, met verhuizen, nog ff wat dingetjes proberen, maar goed. Owh nog ff over camera’s. Het aantal pixels zegt echt niet alles. mn telefoon heeft er dus 3.2 maar maakt toch echt heel andere foto’s dan een camera met 3.2 het gaat ook om het aantal digitale pixels, hoe je alles opslaat (de geheugenkaart) en hoe je alles comprimeerd. Ik zeg niet dat jouw camera slecht is ofzo cyn, maar laat die foto van die rozen maar eens uitprinten en kijk dan of het echt zo goed is als je verwacht/ denkt/ beloofd is.

@Marion: Foto geplaatst en is ook al geraden. Wel erbij blijven hoor.
@Roanna: Balen dat je nog een keer terug moet, hoop voor je dat alles goed is.

Moet van het weekend ook werken:crybaby: , dus geen plannen.
Heb al een paar jaar een Oymps camera, een van de weinige met 10x optische zoom (mogelijkheid in te zoomen). Geeft mooi resultaat en was niet eens zo heel duur

@ beps…het is idd ge-re-GELD…maar?? was da nou?? pm me ff?

Goeiemiddag iedereen !

Ikke kom eventjes goeiendag zeggen, moet me zo klaarmaken om naar een communie te gaan :arrow: Walking dinner, net trouwfeest :smiley:

Goede middag.
Weer terug van het voetbalveld, niet gewonnen vandaag maar zoonlief had wel gescoord!!! Hij is helemaal gelukkig dus, was ook een supergoal.

@Toos
Zat toen we de camera kochten te twijfelen tussen deze en de Olyms, omdat die verder kon inzoomen. Deze was kleiner dus makkelijker mee te nemen. Had ook iets meer mogelijkheden en een uitklapbaar scherm. Zag toevallig pas dat ze dezelfde hadden maar dan met 12x optische zoom. Gaat mijn volgende worden dus.

@Bloem
Die pixels zeggen mij ook heel weinig. Ligt er idd aan hoe je alles opslaat en wat je er mee wil, als je niet veel vergrotingen maakt heb je niet zo veel pixels nodig. Heb er een met 4.0 mp en print haarscherp uit op A4 formaat.

@Sev
Veel plezier op de communie. Wij hebben er morgen ook weer eentje.

@ marion, hee wat goed van J. gewoon gescoord!! dat moet je denk ik nog de hele week aanhoren! hahahahaa. en idd… de pixels zeggen niet zo veel en ook het aantal zoom. optische zoom en digitale zoom. Het is altijd beter om hoge optische zoom te hebben, dus 12x zoom zegt niet zoveel als ie 9x digitaal doet, want dat lukt bijna nooit om er iets moois van te maken…hihihi…tis allemaal wat!

@Bloem
Was 12 x optisch! Het is allemaal wat met die camera’s en wat maakt het ook allemaal uit, zolang je er zelf maar tevreden over bent. Gaat uiteindelijk toch om het resultaat, een mooie foto.

Wat betreft J., hij heeft het tegen hub verteld en that’s it, de show heeft hij op het veld al gemaakt, met koprol en al :redface: :smiley:

Goedemiddag allemaal,

Marion,leuk voor J dat hij gescoord heeft,zal die wel trots op zijn.

Beps,hoe was guido wijers?

Sev,veel plezier bij de communie.

@ marion!! hahaha,a koprol!!! hahahaa, ik hoorde laatst dat alle jongens (bijna allemaal) idd een vooraf bedachtje juich of jell hebben…hoeven ze niet na te denken op het moment zelf en @ turkijelover, hoe is het met jou allemaal??

Bloem,hier gaat het op en af,vindt het erg moeilijk allemaal.Hij heeft gevraagd of ik hem ergens mee wil helpen( heeft hij nooit gedaan),zodat hij naar Duitsland kan.Het visum is al in orde alleen moet hij nog 1 ding regelen wat voor hem heel moeilijk is en zolang dat niet gebeurt kan hij dus niet gaan.en hij wil zo graag zijn zoon zien,wat ik ook wel kan begrijpen.En ik wil hem ook heel graag helpen,maar wat hij nu heeft gevraagd is niet niks,dus ben erg aan het piekeren wat te doen.

En ben jij er al uit of je 6 dagen per week gaat werken voor extra euro’s?