@Turkijelover
Moeilijk he, zal ook nog wel een poos zo blijven denk ik. Totdat je zeker weet waar je aan toe bent. Wat is het visum snel geregeld zeg, je hoort vaak dat dat een probleem kan zijn. Weet niet wat voor hulp hij van je gevraagd heeft en dat hoef je ook niet te vertellen, wil ook niet bemoeizuchtig overkomen, maar ben aub voorzichtig als het met geld te maken heeft.
@ turkije lover, ik wilde hetzelfde zeggen als marion. als het visum geregeld is, geef hem dan aub geen geld. of geef het hem, maar besef dat je het ( met 99% waarschijnlijkheid) niet terug gaat krijgen (ookal zegt hij van wel) het is allemaal erg moeilijk en ik vind het knap van je dat je zoveel begrip op kunt brengen, maar je moet wel aan jezelf denken, wat wil jij, en dan vooral jij en hem en niet hij en zn ‘nieuwe’ zoon… en ikke ga een uiterst goede poging doen om zoveel mogelijk overuren te sparen. Koninginnedag, hemelvaart en 2e pinksteren tellen daarvoor ook mee, dus het schiet al op, ik ga het idd wel een beetje verdelen, en dan kijken waar ik op uit kom! Ik heb wel al vreselijk veel zin in de reis. doe de hele dag nix anders dan verhalen lezen lezen en lezen…begint nu echt te kriebelen en te leven.
Goedenmiddag dames.
Ook nu weer erg rustig hier he? Iedereen zeker van het zonnetje aan het genieten, alhoewel ik ook even probeerde buiten de krant te lezen, maar ben snel weer naar binnen gegaan, want zo warm is het helemaal niet.
@Marion: He wat leuk weer voor je zoon en ook nog zelf een gescoord. Goed van hem hoor! ![]()
@Bloem: En bloem blijft maar werken en ons hier vermaken. Ik neem ook mijn petje voor je af zeg. Maargoed, je hebt ook een doel en die moet ook behaald en betaald worden. Dus… ja. Maar ik heb het idee, dat je het zelf ook niet zoooo erg vind om zoveel te werken. Toch?
Er stond trouwens hier een mooie foto in de krant van de Nieuwe Mark haven in Breda, zoals hij eruit komt te zien als ze het met water gevuld hebben.
@Turkijelover: Moeilijk weer hoor! Doe wat je hart ingeeft, maar gebruik je verstand, zou ik zeggen. Sterkte ermee!
Zo, manneke net weer thuis van de aspergeboer. Gaat zo ff douchen en dan gaan we boodschappen doen, om daarna op familie bezoek te gaan. Morgen schoondochter jarig, dus ook weer op familiebezoek en zo komen we het weekend weer door.
Fijne dag nog allen. Groetjes…![]()
O ja, vergeten te zeggen daarnet.
Ik heb vanmiddag even bij bo*.com 2 cd,s besteld. Een met de nederlandse versie-liedjes van de musical Tarzan en Umoja van Blof. Die laatste was afgeprijst voor €7,99 dus is die…voor mij.
Groetjes weer. :unibrow: ![]()
Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn als het om geld gaat,dat heb ik wel geleerd van een vriendin van mij,zij heeft het dus nooit terug gehad.Het is gewoon, ik heb hem altijd gezegd dat ik hem wil helpen,maar hij heeft dat nooit gewild en nu vraagt hij dus om hulp en weet ik niet wat ik moet doen.Zo stom maar het gaat allemaal ook zo snel ineens.Zal het er nog eens goed met hem over hebben.En me verstand gebruik ik zeker.
Bloem,denk maar zo je doet het voor een goed doel en het zal het zeker en vast waard zijn.En het is altijd makkelijk als je wat geld achter de hand heb als je zover weg bent.
** Eindelijk doet het internet thuis weer en gelijk vakantie geboekt. Er ging nog een aardige vroegboekkorting af. En dat is mooi meegenomen.WHoeoeoe turkije here we come.
**
CrazyMar: 26 april - Marmaris ![]()
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
@ besmile, heee wat goed…!! ikke wil thuis ook internet, maar tot op heden nog niet gelukt! en @ roanna, umajo voor € 8!! wow!! en nee nu vind ik het idd niet erg om te werken. Het zou druk zijn vandaag, maar het is heerlijk rustig en hier wel internet, dus ik vermaak me prima. en tja, ik heb idd nu echt een heel duidelijk doel ipv een abstrakt idee en het begint meer te leven enzo, waardoor het wat beter gaat. bovendien geef ik op mn vrije dag, toch maar weer geld uit…en ik voel me happier in mn nieuwe stek. en idd de binnenstad wordt erg mooi. begin juli gaat het water stromen en ik denk dat het de stad heel veel goed gaat doen, want het is echt historisch en mooi aangepakt!
Zag het vandaag in de krant van Breda. Het ziet er al mooi uit.
ik heb gehoord dat pierre kartner nu al een of ander lied heeft gemaakt, en dat wordt nu al gespeeld, zodat alle bredanaren die kennen, tegen de tijd dat het water de stad verder ingebracht wordt. het wordt echt heel mooi, en het was al een mooie stad (hihihih…ja dat is mijn brabantse hart wat jullie horen kloppen…hihih)
Zo meiden daar ben ik dan…Wat een dag
Oke Guido…te gek…tranen over mn wangen, en ook over die van hubs(en dat is bijzonder!!) Te goed en veel om op te noemen, maar zeker een aanrader…
Vandaag met de zus van de puber wezen shoppen. Ook zij is het huis uit(je zult die ouders maar zijn, beide kinderen op net 17 jaar de deur uit, EN niet meer thuis willen wonen…)
Goed voor haar nieuwe kamer wezen shoppen voor verf…(Wat is dat verschrikkelijk duurrrrr)
Nu dood moe, heb niet teruggelezen, behalve dez blz…(Besmile lekker hoor!!)
hee beps, dat klinkt goed!! zat je vooraan of een beetje naar achteren? viel het scheelheidgehalte een beetje mee? hihihi…! ikke ben er zo vandoor. niet te veel lullen, want ben er maandag middag pas weer!! (hopelijk eerder, maar ik reken er niet op!)
Nog ff snel:
FIJN WEEKEND!!! En ook ik kom pas weer maandagmiddag denk ik!!
x Love you all!!
@Bloem: Het scheelheidsgehalte was imens, maar zoooo vet toffff.
Zat 4de rij rechts… zag zelfs de vouwen in zn broek… Zooo goed…
@Cyn en Bloem: Fijn weekend…lekker de zon in!
DikDik - YouTube Zag het op tmf. Nederlandse versie van Kiss Kiss van Tarkan. HIHIHI
Meiden een hele fijne weekend.
@Besmile: Zallliigggg!!! Ach ja, zo gaat het hier dus ook hihi lekker dikdik
ik heb aan het eind van de middag na 16 dagen niet te hebben auto gereden met mn vader even auto gereden. het sturen en gas geven ging zwaarder dan bij de les auto die ik had. vond ik. morgen misschien weer en dan de snelweg.
@besmile
leuk dat je geboekt hebt!!
veel succes nog met je stage en aftellen!!
@turkije - fan , thx jij ook succes met je stage maandag en met het aftellen voor turkije.
Vanavond lekker niets doen, morgen de 5 km lopen tijdens de Enschede Marathon
@linda succes met de marathon
Goede avond!!
Nog even bijlezen he, anders kunnen we niet gaan slapen
@Besmile
Leuk dat je ook in het lijstje staat!
@Turkijefan
Is zeker weer wennen dan … wel blijven oefenen met autorijden.
@Linda
Succes met de marathon. Doen die mooie billen ook mee
?
@Roanna
Het weer viel idd tegen vandaag. Keek van binnen mooier dan het buiten was. Ging vanmorgen heel optimistisch in een t-shirt richting voetbalveld maar was blij dat ik de jas in de auto had. Vanmiddag toch maar iets warmers aan gedaan.
@Beps
Fijn dat jullie zo genoten hebben van Guido.
En idd, je zal de ouders maar zijn, zou voor mijn gevoel ontzettend gefaald hebben. Hoop het ook nooit mee te maken.