Ben bijgelezen, kom net van een verjaardag van mijn schoondochter…jullie weten het misschien nog wel vorige week had ik er drie in een weekend, nu weer een…
Turkije lover meisje kijk uit, laat alles bezinken wat hij van je vraagt…
en denk goed na over wat je doet…veel succes
Bep nou dat is ook wat zeg twee kinderen en dan zo vroeg de deur al uit, je zou er grijze haren van krijgen, waar willen die kinderen dat allemaal van betalen, zoveel kunnen ze niet opbrengen toch als je zo jong bent.
kom morgen wel weer langs hierzo…groetjes Viva
iedereen wel te rusten
Goedenmorgen
Heeeerlijk geslapen zit nu aan een gebakje(hihi witbrood, roomboter en pindakaas…jammie) absoluut SAS maar zoooo lekkker…
Niets bijz vandaag meld me straks wel weer
Oh ja… Turkije-lover… Als het om geld gaat NIET DOEN… Hoe hard het ook klinkt…NIET DOEN… Niet alleen moet je ervan uit gaan dat het weg is(eigen ervaring, en na erop aanspreken: zoelke diengen koennen geboeren…) maar ook uit de verhalen van kenissen en turkse vrienden… Sterkte meis
@Turkije-lover: mijn persoonlijke mening ? Niet doen ! Als hij zijn zoon wil zien moet hij maar hulp vragen aan de moeder van zijn kind. Je weet maar nooit waarom hij jou nodig heeft, niet dat ik wil beweren dat hij je gebruikt maar je weet nooit en mss zal je er later dan spijt van hebben. En zeker géén geld geven ! Nou weet je, als de moeder van dat kind hem na 4 jaar maar laat weten dat hij een kind heeft, is het teken dat ze iets van hem wil of zo, dan kan ze ook zorgen dat hij er geraakt, of zij kan met het kind naar Turkije gaan ! Maar tenslotte moet jij de beslissing nemen…
@Beps: pindakaas…heb er altijd zo een raar idee over en heb het nog nooit gegeten !
@Beps: heb zo altijd het idee dat het naar Mosterd smaakt, wss door de kleur. Ik weet dat 1 merk het in de supermarkt verkoopt en die kleur ziet er zooooo … uit !
Ik straks naar Amsterdam laatste thuiswedstrijd voor het cluppie even wat afleiding.
Natuurlijk denk ik er goed over na wat ik ga doen,en ik denk dat het beter is dat ik voor deze keer me verstand ga volgen en niet me hart.Ik hou jullie op de hoogte.
Een goede morgen op deze mooie dag!
Vanmiddag weer naar de communie, deze keer van mijn nichtje. En dan zitten hopelijk de drukke weekenden erop voor even. Wil zoooooooooo graag eens een zondag helemaal niets, zijn al weken op sjouw.
@Linda
Jammer dat hij er niet is maar misschien komt hij jullie nog wel aanmoedigen als hij uitgeslapen is.
@Beps
Pindakaas . Niet mijn ding, de geur alleen al, vind het zooooooo stinken.
@Roanna
Veel plezier op de verjaardag!
@Filiz
Een fijne wedstrijd. Laat ze een ****** ruiken.
@Turkijelover
Verstandige beslissing. Wens je heeeeeeeeeeeeel veel plezier bij A**x, dat ze weer mogen winnen vandaag.
Heb nog even niet bijgelezen.
Ben even heel druk geweest met m’n kids vanwege de operaties.
Nu even snel naar school voorbereiden.
Straks ga ik met m’n dochter naar Amstelveen naar het verpleeghuis waar ze werkt. Ze mist haar mensjes zo erg.
Ze mag over een week of 6 weer aan 't werk.
Operatie zoon goed gelukt. Kreeg wel even een hevige nabloeding, dus toch nog terug naar het ziekenhuis om het te laten hechten.
Maandag moet hij weer voor het eerst gaan lopen. Spannend!
Ik hoop dat iedereen op dit moment buiten zit in de zon en geniet van alle mooie dingen.
hey meiden…ik ben weer terug…
helaas verloren…maar was tegen de koploper…dus we liggen er niet wakker van!!
@fransijn…gelukkig dat de operatie van je zoon ook goed is verlopen
@dia…heerlijk zo een paas daagjes vrij he…;)geniet er maar lkkr van
@besmile…lijkt me idd raar…als je klaar bent met lessen volgen maar je moet wel nog iets herkansen…ach 't komt vast wel goed…en lkkr geboekt naar kemer:D laat 't aftellen maar beginnen
@marion…gaat het alweer beter met je rug? wat goed en leuk voor J dat ie gescoord heeft!!
@Filiz
Veel plezier bij de race en voor straks … werk ze!
Rug gaat wel weer hoor, gewoon niet teveel bukken, maar die beesies zijn zo klein.
@Fransijn
Gelukkig zitten de operaties van de kids erop en is alles goed verlopen, op die vervelende nabloeding van je zoon na. Kan je met een gerust hart naar Side over een paar dagen. Weer even de tijd voor jezelf, heb je hard nodig met je drukke leventje hier.