Ttt..22

@Linda: Ennn wat heb je gelopen??

Zo, ik ben er ook weer. Lekker even op de fiets naar de verjaardag geweest en op de terugweg even zo’n vette loempia van de chinees meegenomen, die ik nu net op heb. Pffffffff wat een hap!!! :teeth:

Ja Linda, vertel eens even, wat en hoeveel heb je gelopen?

En over voetbal. Nou ik kijk er ook niet naar, maar hoor het hier wel allemaal op de achtergrond. Weet wel, dat de competitie nog nooit zo spannend in geweest als dit jaar. Ajax weer gewonnen, AZ ook gewonnen en PSV gelijk gespeeld, dus staat wat ik begrepen heb, AZ nu bovenaan en ze moet nog 2 wedstrijden spelen.

Wij hadden heeeeeel burgerlijk aardappels(ja eindelijk, al 2 weken niet gegeten…) met een bal gehakt en verse roomspinazie… was errrug aangenaam

Ook lekker Bep, vooral die spinazie. Ga jij ook naar Blof??? Gaaaaaaaaaf zeg!!!Dat is dan in Alkmaar he? B(l)ofkont! :lol:

Nee ik geloof dat het in Eindhoven is…heb de kaartjes niet, iemand anders heeft het geregeld dussehhh hihihi

Nouja, wat maakt het ook uit waar het is. :biggrin: Je gaat en dat is alleen al tof.

Pciessssss

Klopt Bep. Ik heb net even op hun website gekeken en zag dat ze een speciaal concert geven in Eindhoven in het Phil***stadion. En dan die prijs? Jullie zijn echte b(l)ofkonten zeg maar. :wink:

Ikke keek ook op de site kon het niet vinden ga gauw ffies kijken dus

Aan de linkerkant op de site, staat een speciaal stukje erover.

JAAA gevonden, ja goed he, die prijzen… Ben ook errug blij…was zooo jaloers op Bloem en jou dat jullie al geweest waren/gingen… Maar nu ga ik ook samen met… Jaaa die… Nee niet hubbie hahahaha Met mn concertmaatje

Jullie concertfreaks ! :biggrin:

ach ja, maar wel leuk, Sev…

Waar is iedereen eigenlijk… Het is zoooo stil

Ik ben hier, maar om 21u start Prison Break !

Heb nog NOOIT een concert gaan zien ! erg hé ? Maar zegt me eigenlijk niet veel. Zoveel geld om een hele avond recht te staan meestal en maar een stipje te zien dat ergens op het podium staat te springen, kijk dan liever via tv, sta ik op de eerste plaats :smiley: maar wss een ervaring als je naar een live concert gaat !

Nou dame, ik zie de rimpels in de broeken hoor… Zo dicht bij staan we dan. En ook vrijdag in het theater, rij 4 dan zie je hem zelfs met spuug praten zeg maar…

ZOOOOOO VETTTTT

Ja het is hier wel errug rustig.

Nou Sev, dat valt echt wel mee hoor .Als je er op tijd bent heb je goede plaats en op een gegeven moment gaan de mensen zelf ook wel een beetje lopen, dus je ziet genoeg.

Hehehee, nou leuk, maar ik zeg je: heb het nog nooit gedaan dus i don’t know !

Is Linda nog niet terug? Linda, wij willen weten of je loop goed is gegaan enzo. Enneh… heb je hem :wub: nog gezien? :biggrin: :unibrow:

Linda!!!:smiley: Ennnn wassie er???

Nee heb m niet gezien was er zeer wss ook niet. Heb goed gelopen was beghoorlijk warm, mijn tijd is 30.46. Dat is vijfeneen halveminuut sneller dan vorig jaar. Heb vandaag definitief het besluit genomen dat ik volgende jaar de 10 km ga lopen. Ben trouwens nog een aantal keren op tv t zien geweest met het lopen