Ttt..22

Het was er megadruk was erg moeilijk om bekenden te zien

@linda…goed gelopen dus…;)super…!!

@concert…ik ga eigelijk ook nooit naar een concert…zou zo 1 2 3 geen nl artiest weten die ik eens graag live zou willen zien…
wij hebben hier in de buurt in de zomer wel altijd van die feesten waar dan artiesten komen voor een half uurtje ofzo…maar dan moet je meer denken aan de gebroeders co en partyanimals enzo…

ik ga de bank op…
iedereen nog een fijne avond…xx

Waar op tv dan Linda? Hebben wij wat gemist? Maar voor de rest, mooie tijd zeg.

@roanna: denk niet dat jullie die zender kunnen ontvangen was op tv enschede haha

neej helaas…hier alleen tv maastricht haha :wink:

dames…mag ik jullie om eens gunst vragen.
mn vriendin die deze site heeft opgezet komt er met haar verstand niet bij dat niemand op het idee komt om een berichtje achter te laten in het gastenboek…(ik kan het wel begrijpen, de meeste mensen hebben wel wat anders te doen)
dus mijn vraag…willen jullie even naar de site gaan…linksboven op gasten klikken en een berichtje achter laten…maar niet zeggen dat het van mij is…maar gewoon dat jullie aan 't googlenen waren…zo hier terecht kwamen en het een super idee vinden…bla bla bla…
mn vriendin zal zaterdag helemaal vol ervan zijn…en ik kan lkkr lachen :wink:

alvast bedankt…xx

Goede avond meiden!

Concerten … ging vroeger wel eens ooit.
Ben naar Bruce Springsteen, Tina Turner, UB40 geweest. Vroeger was bij ons altijd kuulenpop, een weekend feest bij het water, kwam dan altijd Golden Earring en Normaal dus was daar ook altijd van de partij. Trouwens ook nog een keer naar Herman Brood geweest. Rowwen Heze en de Dijk komen ook regelmatig hier in de buurt, wil ik ook nog een keer naar toe.

@Filiz
Zal morgen ff posten op jullie site.

@Linda
Goed gelopen … en dan volgend jaar de 10 km? Wordt al moe als ik er aan denk.

@Marion: Ik ging juist vroeger nooit, maar juist de laatste jaren, mede ook door mijn kinders. Die vragen me dan en zo is het gekomen. Zoals laatst naar de musical Tarzan. Ik had nog nooit een musical gezien maar dit was werkelijk fantastisch en dan wil je het iedereen wel aan raden. Maarja, je moet het denk ik eerst een keer echt mee maken.

@ Linda: Enneh… alweer een beetje afgekoeld van die hitte? :wub: :smiley:
Geen last van spierpijn?

@marion/roanna: het is nu al zeker dat ik volgend jaar met wedstrijden de 10 km ga lopen. Op dit moment nog geen last van morgen. Had ik bij vorige wedstrijd ook niet. Mocht dat nog komen dan zal ik het morgen wel merken. Ben ook al afgekoeld Roanna haha. Had jaren geleden ook nooit gedacht dat ik ooit zou gaan hardlopen, toen ik bijna 2 jaar geleden begon riep ik dat ik blij zou zijn als ik ooit de 5 km zou kunnen lopen maar zeker nooit een 10 km zou gaan lopen en wat roep ik nu ik wil juist de 10 km gaan lopen volgend jaar.

thanx marion…:wink:

rowwen heze zijn hier uiterraard ook vaak in de buurt…
maar daat vind ik weinig aan omdat iedereen dan met bier staat te gooien…ik vraag me dan af wat de mensen bezielt…je gaat thuis toch ook niet met cola door de keuken gooien…?!

nou ik ga lkkr naar bed…slaap lkkr allemaal en tot morgen

@filiz: slaap lekker en tot morgen

Oke dames. Ik ga er ook maar weer vandoor. Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust en morgen gezond weer op en weer een fijne werkweek en schoolweek of what ever.

@Filiz: Ik zal er ook van de week ff wat opzetten. :lol:

O ja, ik was toch al weleens naar een concert geweest en dat was van Tom Parker met toen nog Vicky Brown (heel lang geleden) en een keer naar Andre Rieux.

Truste…:wink:

Ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen

Hallo allemaal,
Concerten?! Heb er best een aantal bezocht. Heb 10x de Rolling Stones gezien (je bent fan of je bent t niet hihi), Lionel Richie, UB40, Simple Minds, U2, Tarkan, Paul de Leeuw,ZZ-top. Best een lijstje eigenlijk!
Ging een jaar of wat geleden toch wel regelmatig naar een concert, de laatste jaren dus wel minder, ook al vanwege de hoge prijzen. Niet normaal zeg!
Veder een goed weekend gehad, gewerkt en vanmiddag nog naar de verjaardag geweest van een zwager en zijn dochter.
Wens iedereen alvast een mooie, goeie, gezellige week toe en ik meld me nog wel even voordat we weggaan!
Slaap lekker allemaal.

Ga graag naar concerten, vind de prijzen soms buitensporig hoog. Ben al vele jaren fan van Lionel Richie, hebben we nu een keer of 5 gezien. Verder Rod Steward, Santana, Celine Dion, Blof, Guus Meeuwis, Marco Borsato, 1ste keer in een kroeg in Renesse en ooit eens in een sportcomplex( was het begin)en verder alleen de grote concerten. Blijf hem ook geweldig vinden. ergens in een grijs verleden John Denver (De ouderen onder ons kennen hem nog wel) en 2 jaar achter elkaar, komt ie weer, Concert at Sea met onder andere Ilse de Lange en Racoon en in juni de Toppers. En nog 2 keer naar n musical en pas nog naar Tineke Schouten. Dus ook wel een aardig lijstje. Op mn verlanglijstje staat nog cirque de soleil en de musical Tarzan. Maar vind dit echt erg duur.
Meiden ik wens jullie welterusten.

@Mar: lekker idee he op weg te kunnen. Hoop dat je ook n gezellige week hebt.
Ik hoef alleen donderdag en vrijdag te werken. Morgen en dinsdag weer spannende dagen dat hebben we een bezichtiging in het huis van mn vader. Hoopzo dat het verkocht wordt, ben dat op en neer rijden best beu om alleen even de tuin te schoffelen en binnen te stoffen en stofzuigen. Maar ja het is niet anders.

Goedenmorgen…
Ben weer belachelijk vroeg op voor iemand die niets gaat doen vandaag… Ohh lekker hoor, ik hoef niet te werken een poosje…kan er zoooo van genieten.
Deze week meteen al dat hubbie nachtdienst heeft, en we lekker saampjes de middagen hebben heerrrrrllliijjjk!

Zo met een vriendin naar het bos wandelen met haar honden en dan zie ik wel
Tot straks
En voor de werkslaven: Sterkte

Na een heerlijk weekend is er al weer een nieuwe week aangebroken.

Ik wens iedereen veel sterkte deze week bij alle bezigheden.

We zullen moeten genieten van de zon die door de ramen naar binnen schijnt. Maar ach, ook dat maakt al vrolijk.

NOG MAAR 5:wub:

Ja Fransijn, wrijf het er maar in… 5 dagen… IK WIL MEEEEE

Mag ik ook mee?

Goede morgen.
Zo meteen komen ze van het boekhoudbureau de BTW-boekhouding bijwerken, een beetje rustiger dus voor mij deze morgen. En dan er volop tegenaan. Krijgen kwaliteitscontrole woensdag dus dan moet alles tiptop in orde zijn. Nu nog even snel met de stofzuiger rond …

@Beps
Veel plezier in het bos, is er echt weer voor.

@Fransijn
De laatste loodjes voor jou, nog even genieten van de zon door de ramen en dan mag je er IN.
Schoonzus, man en kids zitten nu in Turkije voor een weekje. Voor ons zit het er helaas nog niet in deze meivakantie. Onze knecht kan zoals het er nu uit ziet geen vrij krijgen, en zijn vriendin heeft nu al vakantie dus zij kan ook niet. Houden het dus gewoon tegoed.