Nou, da’s dan ook wat. Rijdt ook het stadsvervoer niet. K*tzooi. Ik hoorde wel dat het streekvervoer niet rijd, dus ik maar ff naar BBA bellen voor het stadsvervoer, niet dus. Kijk, mijn manneke kan mij wel brengen, maar niet ophalen dus heb ik mooi een probleem. Nouja, ik zou met de fiets kunnen gaan, :crybaby: maarja wel ff 7 km heen en 7 km terug. :so:
Nouja, ik laat me dag er maar niet door bederven. Daar is het te mooi weer voor.
Geniet er maar van Bep, in de bossen. Let op teken he?
Marion ook werkse met de boekhouding en de rest natuurlijk ook weer een fijne dag.
@ Roanna: ik fiets elke dag 14 km heen en 14 km terug ;). Zonnetje schijnt, helemaal niets ergs aan!
@ rest: sorry, niet erg veel bijgelezen! Jullie zijn allemaal lief!
@ Fransijn: je mag bijna gaan!! Geweldig =D.
@ Marion: ach, je bent tenminste niet de enige die nog in NL zit :P. We weten hoe je je voelt, hihi.
Fijne dag allemaal.
Ik ga nu naar school, vandaag en morgen herkansingen. Vandaag is ook paps jarig, komt niet heel mooi uit want morgen heb ik twee her-examens. Ach, we maken er wat van :).
Wat een toestanden weer met die bus… Is het de trein niet dan de bus…
Ach ze rijden iig nog in de spits, als ze het helemaal stil leggen is het hek van de dam…
MK: Gaat het allemaal goed…hoe lang moet je nu nog…en tot wanneer ga je werken??
Iedereen de hut al gekeerd…ik ga nu beginnen, heeft hubbie lekker kunnen slapen en dan maakt het niet zoveel uit als ik lawaai ga maken…
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
zo ikke ben er weer. geen internet thuis. moet een nieuwe netwerkkabel hebben, en hopelijk is daarmee het probleem opgelost. anders moet de pc naar de computerdokter om zn netwerkkaartje te laten nakijken :retard: anyway, ikke ga zo ff rustig teruglezen, werkt het beste. ikke heb lekker rustig weekendje gehad. zaterdag gekookt en tv gekeken, echt asociaal op tijd naar bed gegaan en zondag ook nog lekker uitgeslapen. vervolgens een uur gefiets naar pa en ma, snel daar weer weg en een uur teruggefietst. lekker hoor 2 uur fietsen :retard: en tja verder…owh ja. Ik heb eindelijk het boekenweekgeschenk gelezen van gerard mak : de brug ofzo… Hallo?? heeft niemand anders die gelezen, nog nix hier erover gehoord!! hahaaa
Hee Bloemmie: Heb jij geen computerdokter in je bestand?? Das het voordeel met Hubbie(en vrienden) die zetten ff een nieuw netwerkkaartje erin(€10) en een kabeltje(ook zoiets) en dan klaar…voor een kopje koffie…die dokter kost vast dubbel omdat hij ervoor geleerd heeft…
Maar wel zorgen dat het lukt, mis je te veel
ja ik weet het, toen ik mn pappie aankeek, keek hij heel boos terug, dus dat heb ik maar niet eens gevraagd en tja verder…heb niet van die computernerds in mn kennissenkring…ach, ikke ben een strong en independent woman (uhum) dus ik regel het ZELF wel!! maar goed…concerten…hihi…ikke was 13 jaar oud, toen ging ik voor het eerst naar een concert. in ahoy met 3 vriendinnetjes, No Doubt. was echt vet heftig. Later toen ik 15 was naar K’s choice in een zaaltje, en later weer naar K’s choice in een uitverkocht ahoy. mega was dat. daarna behoorlijk lang nix. wel acda en de munnik in hun rockopera en later de liedjesprogramma. toen dus ilse en blof en nu weer blof!!! toevallig beps, dat jij ook gaat :unibrow: gaan we vantevoren lekker turks eten bij sultan lounche bij mij om de hoek, moet erg lekker zijn…of ik kook…hihih…als je dat aandurft. ik moet zeggen het kost allemaal wel veel geld die concerten enzo, maar het is het zoooo waard. echt mega gaaf van zo dichtbij enzo… owh ja, ben ook een keer naar real hot R&B event geweest in de kuip, had mn pa kaartjes voor, was echt zo vreemd. allemaal ( voor mij) onbekende artiesten enzo…hihihi…
Ik heb zaterdag de hele dag gewinkeld en dat ging wonderbaarlijk goed.
Nog een linnen zomerbroek gescoord en wat kleding voor de kleine, dus wij zijn klaar voor de zomer.
Zaterdagavond gingen we bij vrienden eten (erg gezellig), maar toen gaf mijn buik om half 11 aan dat het nu toch echt tijd was om een tijdje vlak te gaan liggen.
Over een week of 4 komt mijn zus weer deze kant op en dan heeft ze als het goed is nog wat zwangerschapskleding voor me mee. Zij had haar kleding aan de buurvrouw uitgeleend . Zij had ook de kleding van de buurvrouw geleend tijdens haar zwangerschap dus daar kon ze natuurlijk niet onderuit. De buurvrouw is morgen uitgerekend en daarna komen de kleren (ook die van de buurvrouw zelf) weer mijn kant op.
Ik moet tot 15 juni werken, dat is 4 weken van te voren. Ik probeer dat vol te houden en als dat lastig wordt, dan plan ik nog wel wat extra vakantiedagen vooraf.
Noodgedwongen hoor, manlief had de auto nodig vandaag en is pas laat thuis. Hij had mij vanmorgen wel weg kunnen brengen hoor en dan was ik weer met een collega thuisgekomen.
Maar het is nu mooi weer en een beetje beweging is zelfs in mijn toestand goed voor een mens. Nu ben ik van niemand afhankelijk. Als ik nu erg moe ben vanmiddag, dan kan ik eventueel naar huis gaan als ik dat wil en dat is wel een fijn idee.
MK: Ja dat zeg je wel zo leuk, maar dan ben je moe en dan moet je nog 4,5 km fietsen…Al valt het wel mee als het allemaal platland is, bij ons allemaal fietsbruggen, das flink trappen hoor…
Cyn: iedereen blij al kun je zeggen dat het wel een ajax/ned elftal trainer voor nodig was haha!
Nou ik ben begonnen met het huis, de IS en wat er allemaal bij hoort. Zelfs mn goede daad alweer gedaan…
@marion…haha nee heb me absoluut niet gehaast…als je niet op tijd bent kom je bij ons op school er voor dat uur niet meer erin…;)dus ben gewoon voor het 2e uur gegaan…en kon heerlijk op mn gemak doen:D
@mk…gelijk heb je…lkkr bewegen en weg kunnen als je wilt…
@bloem…zorgen dat je die kabel krijgt,want we missen je hier int weekend!!