Ttt..22

heeft er iemand nog wat leuks te vertellen?? lammetjes?? kindertjes?? eten? turkije plannen?? ikke kreeg een leuke sms van mn ierse vriendin uit gumbet… de hele week vakantie zit al vol!! hamam, boottocht, stappen met cyn, wijntjes drinken met buurvrouw, kletsen met vriend, op bezoek in ortakent, shoppen, boottocht, naar marmaris…:retard: denk dat ik mn vliegtuig maar moet missen op de terugweg! hahahaa

@Filiz: Bos was heerlijk, lekker wandelen, genieten van het weer, en bij kletsen met mn vriendin… En er vast weer aan wennen voor als ons hondje gaat komen… Kan niet wachten

@Bloemmie: Had je anders verwacht… Oh ik ga jullie missen die week…

Nee Beps, gelukkig geen opstakels onderweg… enne naar huis fietst het altijd lichter dan naar het werk toe :stuck_out_tongue:

owh!! ik mis dat ook hoor, boswandelingen enzo. Deed ik met de honden elke dag 2 uur, soms zelfs 2x in de zomer. en meer speuren of we herten zagen, of konijntjes, of sporen van zwijntjes ofzo…en die bloesem enzo! heerlijk, en dan op een rustig moment, ideaal!! zucht…

@bloem
Oh bloem dat klinkt wel erg gezellig allemaal.
Als je na die week weer achter de rug is, dan ben je pas aan vakantie toe.

@Bloem
Zit die computerdokter niet toevallig in het ziekenfonds :slywink: ? Hebben wel een computernerd in de vriendenclub … is toevallig ook nog vrijgezel :biggrin:
Nog iets leuks te vertellen? Lammetjes? Nee. Turkijeplannen? Het hele jaar door. Eten? Doe het nog steeds teveel :o .

@Filiz
Das ideaal, zou ik me regelmatig verslapen na en druk weekend.

@bloem
Zat laatst nog even na te denken over het extra werken.
Jij moet toch ook wel eens 's avonds werken? Kun je dan niet langer per dag werken, zodat je toch 2 dagen weekend hebt?

@ mk, nee dat vind ik dus echt helemaal nix. ik werk gemiddelt 7 uur op een dag en je mag maar max. 8 uur per dag werken bij ons. ik zou dus elke keer een uurtje eraanvast kunnen plakken, maar ik merk dat dat vermoeiender voor mij is dan gewoon een dagje extra komen. zo zou ik max. 4 uur extra in de week kunnen verzamelen en als ik op zaterdag werk, kan dat 7,5 uur zijn…kwam er bovendien ook nog achter dat overuren op zaterdag gewerkt tellen voor 150% :biggrin: het gaat gewoon helemaal goed komen, heb echt mn zen en innerpeace gevonden, mij doen ze nix meer. over 4 weken de turkse zon en eten en mannen en over een dikke 4 mnd met de rugzak op, de wereld in!

@bloem
Tegen 150% kan natuurlijk niks op :smiley:
Verstand op nul en denken aan de mooie dingen die gaan komen.

ja idd, werkt erg goed! voel me helemaal saai en happy enzo!

Bloem: haha Welkom in de Saaie Wereld der Happy Werkenden hihihihi

Nou, ik heb het weer overleefd. Ik heb er op mijn gemak fietsend zo;n 25 minuten over gedaan. Sommigen van jullie zullen wel denken, moet toch te doen zijn, maar dit was voor mij de eerste keer weer alleen zo’n eind weg op de fiets. Ik wil ook niet zielig doen, integendeel zelfs, maar ik heb na een hartinfarct en hartstilstand, nog maar een pompfuntie van 60%. Dus moet ik ook ietsje harder trappen, zeg maar.

Maar het was heerlijk! Kwam onderweg de (lege) bus van 11.30 uur nog tegen en het eerste wat in me opkwam :finger: :finger: . Zo, ja die man kan er misschien ook niks aan doen,maar je rijd wel of je rijd niet. Mijn collega zei dat ze vanmiddag gewoon af moest wachten, wie er wel en niet rijd. Had de chauffeur gezegd. Nou, daar ben je dan ook lekker mee.

Zo, ga zo ff boodschappen doen. Zie jullie later. :wink:

Ja toch Bep? :smiley: Lekker zo thuis ff niks hoeven he?

@ roanna, voor ieder is dat weer anders! je voelt zelf of iets zwaar is of niet, dat ervaar alleen jij. Ikke heb ook een conditie van 0,0 en met mij is relatief gezien nix mis, maar was het een aangenaam tochtje?? lekker op je eigen tempo enzo?? en @ beps, voelt dat zo?? :biggrin: altijd al afgevraagd hoe dat zou voelen om happy te zijn met je werk enzo…hihihi

zo nog 2 daagjes werken en dan zitten er weer 5 dagen op en dan heb ik …vakantie
Enkel ik vlieg dinsdag 1 mei maar mijn tickets zijn er nog niet.
Nu maar hopen dat ze woensdag komen!!!

@Jac: Een week van te voren, op zn vroegst…dus morgen of woensdag toch en dan zijn ze op tijd

@Roanna: Ook mijn conditie is NUL met hoofdletters hihi…en dus ben ik ook niet zo’n held… Ik neem mn pet(als ik m had) voor je af

@Bloem: Geen idee, ben nooit happy met werk(nee hoor meestal wel…) En nu…heeeeerlijk nietsen…

Eten…schouderkarbo(hubbie gestoofd, ik gebakken) aardappels en wortels en doppers(BURGERLIJK!!!)

Wij ook lekker burgerlijk vandaag: filetlapje, aardappelen en salade van komkommer-ui-knoflook-tomaat-feta.

@Bep" burgelijk maar lekker!!!
Ik ga mijn ijzer oppeppen ik eet spinazie!!
Ja maar als je bijna gaat dan wil je de tickets ook hebben, tenminste ik wel

Ik had tussen de middag een half uur pauze genomen omdat ik toch niet naar huis kon en nu lekker een half uur eerder naar huis.
Kwartiertje fietsen, had trouwens wat spatjes onderweg… regen wat is dat???

Straks lekker bij mama eten, ik mocht kiezen :smiley: :smiley:
Stampot met rauwe andijvie en uitgebakken spekjes mmmmmmmmm

Oh mmmmmmmmm, wat eten jullie allemaal weer lekker zeg. :stuck_out_tongue:

bbrrrr allemaal van die hollandse pot, jukkiebah, da mot ik niet! gelukkig ben ikke de kokkin, dus bepaal het allemaal zelf! geef mij maar turks, italiaans, grieks, frans, indonesisch, indiaans, thais, japan, chinees, ikke eet veel als het maar niet gekookte aardappels of stamp is, brbrrr