Eet vandaag ook lekker burgelijk, witlof met ham en kaas, schnitzel en gebakken aardappels.
Voor mij vandaag rode kool met gebakken aardappels en een speklapje.
Toos,wel eens met spek geprobeerd ook erg lekker.
@Roanna: Is niet niks wat je hebt meegemaakt, kan me voorstellen dat je je niet op je gemak voelt als je voor jou zo’n eind moet fietsen.
@Jac: hoop dat je tickets gauw komen, IK WIL MEEEEEEEEEEEEE.
Wij ehhh… gebakken aardappelen, ijbergsla met van alles erdoor en ik een kipfiletje en manneke tournado of zoiets. Ook heel burgelijk dus, maar Indonesisch en Turk ook lekker. Doen we andere keer weer!
Toetje is een verrassing. :lol:
Eet smakelijk allemaal. Ik ga nu eten. ![]()
Toos …als je deze kant op komt je weet het he?
@Roanna: Ik weet het. Waren afgelopen vrijdag nog in het huis van mn vader. Heb er nog aan je gedacht, maar waren bekaf. Tuinhuisje afgebroken, tuin gedaan, huis schoongemaakt. Maar komt goed, zolang het niet verkocht is kom ik regelmatig die kant op.
@ toos, jij hebt er wel veel werk mee he? je had toch nog meer broers en zussen?? helpen die ook allemaal even hard mee? dan is het toch wel lekker om dichtbij je ouders te wonen, want die afstand begint ook op te breken denk ik zo? toch?
Vandaag de eerste bezichtiging gehad, mensen waren positief en zagen het ook wel zitten. Maar hebben eerst zelf een huis te verkopen. GRRRRR
Morgen weer kijkers, ben heel benieuwd.
Ja ik heb nog een broer en zus. Mn broer en ik proberen het zoveel mogelijk samen te doen, maar hij moest werken afgelopen weekend. En mn zus tja, die heeft jaren geen contact gehad met mn ouders, is nog wel de laatste avond bij onze vader geweest en is 2 keer meegeweest om te helpen. Daarna niks meer gehoord. we hadden op zich wel een goed contact met haar, maar haar houding ten opzichte van ons en onze vader heeft me veel pijn gedaan. Heb het even gehad met haar. Het klopt, het breekt me ook aardig op, maar ja je moet gewoon verder.
JA dat soort dingen maakt het allemaal nog eens extra zwaar enzo. dikke knuffel igg, vind het maar knap, maar je hebt ook weinig keus, maar dat maakt het niet makkelijker. Hopelijk is het snel voorbij, maar tja, dan is het ook echt voorbij…erg dubbel gevoel ook weer.
Zit nog steeds op school. Lange bespreking gehad.
Wat een trammelant voor velen die afhankelijk zijn van het OV. Je moet maar weer zien hoe je ergens komt.
@Toos, ik hoop dat alles met het huis gaat goed komen. Wat jammer dat de verhouding met je zus moeizaam is. Het is erg pijnlijk. Ik wens je bijzonder veel sterkte toe de komende tijd.
Ik zie allerlei lekkere gerechten aan me voorbij komen hier. Ga zo ook naar huis om eens even wat lekkers te maken.
Ga eerst maar eens kijken wat er te maken valt.
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Just 5 days from now:wub:
@Bloem: dank je. Ik hoop ook zo dat het snel voorbij is, maar wat je zegt het is een dubbel gevoel. Nu is er nog iets om naar toe te gaan. Vaak is het ook zo dat alles op 1 iemand neer komt om alles afte handelen. In ons geval doet mn broer de administratie en de verkoop van het huis, contact met de makelaar en zo is mijn taak. Heb ervaring met huizen verkopen he.
@Franslijn: Dank je wel. Wens jou trouwens ook sterkte met je kinderen. Nog even, kun je lekker naar je Askim. Geniet er maar lekker van!!
Jeetje meiden moest gewoon een kwartier bijlezen, wat kunnen jullie l*llen zeg.
eten, kippenpoot, met aardappeltjes in schil gebakken en wortels en doppers, hoezo burgergelijk…
Ik las in een ander forum dat Onur niet meer op nederland vliegt, ik heb nergens iets kunnen lezen hierover, heb al op schiphol gekeken en daar worden ze voor morgen gewoon verwacht… weten jullie hier wat over???
O ja, dochter aangenomen bij het CBR
en schoondochter ook aangenomen bij een tandartspraktijk…
nichtje aangenomen bij de kraamzorg…
alles komt in drieen niet waar…
he das goed van de kinders!! ik heb nog nix gehoord over onur, maar ja, dat zegt niet veel, ikke leef in mijn eigen coconnetje…over coconnetjes gesproken…had niemand anders het boekenweekgeschenk 2007 gelezen??
Ik heb het ook op het Alanya forum gezien, maar zoals daar ook geantwoord, je kan gewoon onur boeken, ook voor vluchten vanaf amsterdam enzo…
Nee het het niet gelezen, lees ook alleen op vakantie
Jongens…er is een wonder gebeurt… De puber komt morgenavond op visite… wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
he Bep fijn voor je dat “de puber” morgen op visite komt…
Mensen ik zit met een probleem aan de overkant bij mij woont een jong gezinnetje 2 kinderen 1 van 5 jaar 1 van bijna 3, moeder kan het allemaal niet aan loopt aldoor te gillen tegen de kinderen, oudste kindje is vreselijk jaloers, maar kan ook niet met andere kinderen spelen…
nu komt het,
jongste kind doet niet anders dan de hele dag krijsen…gillen…huilen…
moeder wordt er gek van, maar ik ook…WAT KAN JE DAAR NU AAN DOEN!!!:frown: :frown:
![]()
Graag jullie suggestie’s
helemaal nix helemaal nix…verhuizen, jeugdwerk inschakelen en hopen op het beste!! en @ beps, heeeeee wat goed!! wees je wel een klein beetje lief voor hem? het is natuurlijk al een hele stap voor hem! niet te veel pesten dus ![]()