Ttt..22

Ga er eens heen om te praten Viva… Mss is dat kindje wel ziek(hier woont ook een authist en die doet dat ook…) en anders gewoon bellen naar het meldpunt

@Bloem: Heb hem de laatste mogelijkheid gegeven om langs te komen…en hij reageerde er meteen op… We zullen zien, langzaam… en dan kijken we weer verder…mis hem wel hoor, met mn grote mond…:frowning:

ja dat merkte ik al wel…hij had zeker zo zn goede punten en zn scherpe opmerkingen…ik denk er nog vaak aan :biggrin: :wink:

@Bep: Goed hoor dat je de puber de mogelijkheid geeft om langs te komen. Hoop voor je dat het goed zal gaan. Grote mond, klein hartje???

ja Bep, je zal zien dat als hij binnenkomt je hart smelt…echt wel…het bloed kruipt waar het niet gaan kan…

@Viva
Drie vliegen in 1 klap. Leuk dat ze alledrie aangenomen zijn.

Het gezinnetje … moeilijk … maar begrijpelijk dat het kleintje niet anders doet dan gillen. Moeder geeft namelijk zelf het voorbeeld, misschien dat het kindje minder krijst als moeder ook rustiger probeert te blijven. Maar hoe zeg je zoiets op een ‘aardige’ manier.

@bloem
Nee heb het niet gelezen, leuk?

@Beps
Puber op bezoek … dat is nog eens goed nieuws.

Ja Marion, ik heb best wel goed contact met haar, probeer haar steeds duidelijk te maken dat ze rustig moet blijven, en dat ze moet proberen, om echt regelmaat in haar leven te krijgen, ten opzichte van die kleine, maar het is praten tegen dovemansoren, en hoe ik het nu op een lieve manier tegen haar moet zeggen, dat zij eigenlijk het probleem is … ik zou het niet weten…Mijn kinderen zijn volwassen, en die hebben vroeger heus ook wel eens gejankt, maar dit is echt niet normaal…het kind krijst werkelijk de hele dag, maar is ook 5 dagen per week om half 5 in de ochtend al wakker, en slaapt met zijn middagdutje een gat in de dag ik heb ook al tegen haar gezegd dat ze dat niet moet doen, omdat hij dan helemaal uit zijn ritme gaat. Mannetje is ook nog eens vreselijk driftig, als hij zijn zin niet krijgt laat hij zich gewoon achterover vallen, met zijn hoofd op de stenen of houten vloer.
Gooit met alles wat hij voor handen krijgt…en mept en slaat er maar op los…echt een probleemgevalletje, maar volgens moeder een schatje op de creche…nou ik weet het zo net nog niet.
zucht…moeilijk…hopeloos…maar eerlijk is eerlijk mijn handen jeuken hoor, want ik zou in staat zijn om hem een pak op zijn billen te geven zodat hij het goed voelt…terwijl ik echt mijn eigen kinderen niet veel heb geslagen, ja een tik als ze het verdienden, maar dat zeggen ze zelf, dat ze bijna nooit een klap hebben gekregen.
Ik dreigde wel maar deed het niet.

Ik woon hier heerlijk maar dat gegil, mijn dochter is 22 jaar en die wordt er zelfs niet goed van.

@ marion, nou…het ging dus over de Galata brug in Istanbul. Wist het niet en dacht toch wel dat dat hier op het forum het vermelden waard is, maar heb er nix over gehoord…vandaar

okeey ikke ben ervandoor!! tot morgen allemaal

@Bloemmie tot morgen

@llen, ik laat jullie weten hoor als hij geweest is…

Morgen een info dag over mn nieuwe komende baan… Ben benieuwd, moet rond 9 uur weg dus alle tijd om nog ffies langs te komen:)

@Viva
De hele dag gekrijs is ook niet om aan te horen. Wat een situatie zeg! Kan best zijn dat hij het op de creche wel goed doet, daar zijn ze consequent en weet hij precies waar hij aan toe is. Daar hoeft hij zulk gedrag niet vaak te vertonen, wordt direct aangepakt. Wat doet moeder eigenlijk als hij driftig wordt of met van alles smijt?

Moeder doet vrij weinig tot niks, laat hem krijsen, maar roept hem niet tot de orde. Dreigt vervolgens met bed, maar legt hem er niet in. Dochterlief (de oudste) gaat dan al haar aandacht opeisen met ook een drein toontje. Daar gaat ze dan helemaal op in. Maar ondertussen laat ze het kleine mannetje gewoon door krijsen.

@Bloem
Tot morgen!!!

@Beps
Ben erg benieuwd hoe het bezoekje van de puber is geweest. En tuurlijk ook hoet het met hem gaat.
Spannend morgen … spreek ik je morgenvroeg niet meer alvast succes!

He Beps, da,s mooi nieuws dat de puber langs komt. En dan ook nog die info over je toekomstige baan. Hopenlijk komt alles goed. In ieder geval succes met dat gesprek.

Ik heb morgen vrij om even naar de cardio te gaan, voor die jaarlijkse apk keuring. Hopenlijk is dat ook allemaal goed, zijn we allemaal blij morgen. :lol:

@ Bloem: Wel thuis en tot morgen. :wink:

@Viva: Nou ik zou daar ook gek van worden. Maar ze kunnen toch hulp zoeken? Er was zojuist een item in het RTL4 nieuws, wat ook over zoiets dergelijks ging. Die mensen krijgen dan een soort van ervaringsdeskundige thuis om die hen daarmee te helpen. Kijk anders even op het internet bij RTL4nieuws. Misschien kun je het terug zien.

ik ga gelijk even kijken Roanna, maar jal hoe breng ik dat goed over???

Ja zal best moeilijk zijn omdat zoals je al zei, je dat al eens geprobeert had. Komt dan altijd zo bemoeizuchtig over he? Maarja, ze zal toch wel weten, dat je het goed voor hebt met hun?

@Viva
Het manneke leert dan ook niet dat zulk gedrag gewoon niet kan als hij niet tot de orde geroepen wordt. Tuurlijk gaat hij lekker door als mama hem toch de straf niet geeft waarmee ze dreigt. Ik weet het, het is heel vermoeiend om de hele dag voor ‘politieagent’ te spelen, maar de enige oplossing om te laten zien wie de baas is … moeder dus.

Goeie avond allemaal !

Ik zal niet alles bij lezen, ben doodop ! Saaie dag gehad op school, dan a school naar frankrijk geweest en juist thuis. MOE !

Sorry voor het egobericht !

Ik heb net even gekeken, maar zie dat, dat item over kindermishandeling ging en daar is denk ik hier geen sprake van. Toch?

Ja precies Marion. Je zegt het goed! Maarja, sommigen zijn daar ook doof voor. Heel moeilijk geval als de moeder zelf het kind de hand boven het hoofd houdt, vind ik.