ja Marion helemaal met je eens…ik ga het toch nog maar een keertje proberen, om tot haar door te dringen, het is werkelijk niet goed voor het mannetje, maar ook niet voor moeder.
Het mannetje is helemaal aan het eind van zijn latijn na 2 uur krijsen, is echt niet goed voor zo’n kleintje hoor hij is dan helemaal uitgeput, gevolg: huilen omdat hij zo moe is, gevolg hij kan nergens meer tegen uiteindelijk weer krijsen en dat van s morgens 6 tot s avonds 7…arme moeder…
maar als oma er is omdat moeder moet werken gaat het heel goed, dan huilt hij wel eens maar niet de hele dag en krijsen doet hij helemaal niet.
Misschien is het een vorm van aandacht vragen, ik zal eens voorstellen dat ze hem moeten laten testen, bij bijvoorbeeld een medisch dagverblijf, misschien dat het mannetje helemaal niet goed in zijn velletje zit.
Maar hartstikke bedankt voor de goede adviesen ik ga er zeker weer wat mee proberen te doen.
pffff. ik ben blij dat mijn kinderen, volwassen zijn…ik moet er niet meer aan denken zo’n kleintje…ik wacht wel tot ik oma wordt…dan is het anders alleen de leuke dingen…als ze gaan huilen geef je ze terug…hahahah
Nee volgens mij valt het niet onder mishandeling ze slaat hem niet of zo, maar misschien wel onder geestelijke mishandeling, maar dat vind ik zo zwaarbeladen…
Nou Viva, ik ben oma van 2 kleinzoons, maar je maakt je er soms nog meer zorgen over als toen je eigen kids. Maar toegegeven, als ze wel vervelend waren, gingen ze mooi weer naar hun eigen huis. :unibrow:
Jongens… Niet meteen aan het ergste denken…ga eerst eens praten, onder het mom van moeder tot moeder…mijn kinderen waren ook altijd zo moeilijk enzoo blabla en dan rustig kijken of er iets mis is… Mss is er iets met de kinderen met haar… maar eerst rustig aan kijken.
Als je meteen gaat blehren dat er mishandeling is worden de kinderen weggehaalt en dan heb je helemaal de poppen aan het dansen…
PRATEN dat helpt…en als je dan nog denkt, niet pluis dan bellen…
Nee daar zit niemand op te wachten toch…ze houd wel van haar kinderen hoor dat zie je wel en ze komen ook niets te kort…maar toch
er zitten twijfels…ik ga gewoon met haar praten…en probeer haar wat
tips te geven onder het mom van probeer eens dit of dat…
met inderdaad mijn eigen kinderen als voorbeeld, dat is een goede van je
Bep.
Trouwens meiden iets totaal anders, van de week teenslippers gekocht, nee niet van de gewone maar lederen met een band die schuin over je voeten loopt, mega zacht leer met een zachte zool, ook van leder, ik krijg altijd van die zere voeten in de zomer als het zo warm is en hakken dat werk bij mij al helemaal niet…niet goedkoop hoor 60 euri maar ze lopen zo lekker merk Gabor…ik kan ze jullie aanbevelen
@Viva: Ik ben het met Bep eens, niet meteen het ergste denken. Je weet niet precies wat zich daar afspeelt, je kunt je eigen conclusies trekken, maar zeker weten doe je het niet. Onze jongste dochter krijste alles aan elkaar, wat we ook deden niets hielp. Je wilt niet weten hoe radeloos je dan voelt. Iedereen kwam met adviezen en wisten wel raad met haar. Uiteindelijk na bijna 2 jaar tobben kwam ze terecht bij de KNO arts en bleken haar amandelen zo ontstoken dat ze het benauwd had. Ze werden geknipt en probleem was opgelost.
Kijk aan Toos, jeetje dat verwacht je helemaal niet. Want de link amandelen en krijsen die leg je helemaal niet.
Misschien ook iets om aan te dragen…
nu hoorde ik wel laatst dat hij is geboren met het kiss syndroom, dat heeft iets te maken met nekwervels die niet helemaal goed zijn, misschien schuilt daar ook nog wel het probleem. Alleen kan ik dan niet verklaren dat als oma er is er niets aan de hand is.
@Viva: Wat ik ook eigenlijk wil zeggen is dat alle adviezen en ale mogelijke oorzaken misschien goed bedoelt zijn, maar dat je het beter kunt laten. Ik weet nog dat ik er niet goed van werd. Mijn advies, ga er eens praten, laat de moeder haar eigen verhaal doen en laat het verder rusten