Ttt..22

morgen,

Beps,veel succes op het gesprek en vanavond veel plezier met de puber.

Alle anderen een fijne dag

zo meiden…wat hebben jullie gister weer veel gekletst!!

iedereen een fijne dag…ik ga zo weer naar school…

xx

kedoenk kedoenk…weten jullie nog dat ik via hyves die ene jeugd/ schoolliefde een berichtje had gestuurd?? wel een reactie gehad, maar daarna nix mee rgehoord…:biggrin: en nu!! whahahahahaha :wub: krijg een heeeeeeeel leuk berichtje!!

@Sev
Een heel gedoe verhuizen, vooral als je al ouder bent zoals je oma. Lief van je dat je haar gaat helpen.

@Turkijelover
Hoe is het met je?

@Filiz
Zijn we zooooooooooo goed in … kletsen.
Een fijne dag op school.

@Bloem
Tuurlijk weten we dat nog … je maakt ons wel nieuwsgierig :tongue:

tja nix bijzonders, maar gewoon dat ie toch nog ff de moeite heeft genomen om een berichtje terug te sturen :wub: hij maakt wel ff heel duidelijk dat ie gaat samenwonen enzo, maar goed, dat wist ik al… maar was toch wel weer helemaal happy…kreeg namelijk een mailtje in mn hot-mailbox…dusse…kedoenk kedoenk, hartslag op 250 ofzo!!

Bloemmie: Denk eraan je bent blond dus…adem in adem uit adem in adem uit enzoverder…:hihi:

Meiden ik ben er weer, veel info, en eigenlijk ook niet… Ben er niet veel wijzer van geworden… Is wel wat ik verwacht had, en toch ook niet, omdat je uiteindelijk niet in vast dienst komt, maar gedetacheerd… ehh en daar wilde ik toen vanaf en dus… Ik weet het niet, straks maar eens met hubbie praten…(ga het gewoon doen denk ik hoor, als ze me hebben willen)

EN… ik had van de vorige opdrachtgever een kadobon gekregen(alle dames ivm secretaressedag… lief he!) en en proefje van die nieuwe van CK… in2U… LEKKER!!! Meteen die bon ingewisseld met wat erbij voor een grotere fles…

@ beps, das altijd zo tegenwoordig bij het UZB…he mag 3,5 jaar flexen, wel goed dat je een deta-contract bij R***stad krijgt…beter dan nix, je moet toch ergens beginnen en tja…zo werkt dat met die uitzenbranche he?

@Bloem: Weet ik ook, en ik zie ook wel. Je leert er veel van, alles sociale wetgevingen… Is ook mooi meegenomen. EN dan nog die MBO opleiding in het jaar dat volgt… Ach zo slecht is het ook nog niet, alleen het salaris is wat minder(dan ik gewent ben…) Eerst maar eens die klik gesprekken…
Oh vergeten…er is er daar 1 naar huis gestuurd omdat er meerdere malen verteld was dat je niet prive op internet mag(zij/hij dat dus wel bleef doen)…Kan ik overdag dus niet meer langs komen :frowning:

dat komt vanzelf, ik merk nu dat het ook heel wat waard is om een baan te hebben waar je je lekker voelt! komt allemaal goed met ons beps, en bekijk het van de andere kant, met een deta-contract kun je ook zelf ZO weer weg als het je niet aanstaat. Komt goed komt goed…ikke moet me echt beheersen om niet meteen een berichtje terug te hyven…mag nog niet van mezelf…!! ieksss

Guido had daar een leuk ding over in zn show…als je terugbelt dan moet je dat goed doen. Niet meteen maandag, dan sta je zo hebberig erop, ook niet woensdag dan lijkt het of je zo gestructureerd het midden kiest… Dinsdag das een goeie dag… zo rond 8 uur, maar niet precies, iets van 8.15, maar niet precies 8.15 8.17 of 8.13 ofzo anders denkt ze mss dat je een detailfreak bent…
HAHAHAHA

hahahaa…dan heeft die gast ook guido gezien, want die heeft ff 3,5 week later gereageerd, om 10.54 uur…netjes at random he? :wink:

Maar goed. Ga je uit van Cyn haar uitdrukking: Alles kan kapot?? Offehh gewoon lekker dromen…

hihi…u know me, hij gaat lekker een huisje kopen en samenwonen, dan over 15 jaar merkt ie dat het allemaal toch niet zo goed werkt, en bij wie gaat ie dan uithuilen?? juist zn altijd begripvolle hyvesvriendinnetje…:wink: :wink: ikke wacht al 12 jr, en heb de tijd, ga toch nergens heen de komende jaren ( nou ja?) igg niet op DAT gebied :wink: :wink: :biggrin: jullie kunnen mij niet verwijten dat ik geen levendige fantasie heb? he? :wink:

@Lieverd: Fantaseren is het heeeeerlijkste dat er is, And I Can Knowwww…doe het al 42 oh nee, 43 jaar hihi

ach…goed voor de :wub: stemming, en trust me, ben er inmiddels een kei in, vooral mbt deze meneer…ppfff…gewoon al de helft van mn leven dat ik in :wub:-stemming van hem raak…zucht…:wub:

owh ja en er moet ook nog wat te dromen en te wensen overblijven he?? bewaar mn gestuntel en gedoe wel voor andere exemplaren van de mannelijke wereldbevolking…:biggrin:

:dope: :lol: :lol: :lol: :dope:
:nod: :wub: :nod: :wub: :nod:

het is wel een beetje beps en bloem samen op het forum he?? waar is de rest toch??

HIER ! Maar zo meteen weer verhuizen :retard: en dan naar de dokter :retard: en dan gaan sporten :retard: en dan nog wat leren :retard:

x