oei! sev klinkt druk!! en de dokter?? why why ?? ikke kon het niet laten en heb toch maar een berichtje teruggestuurd (vond dat ik at random lang genoeg gewacht had…:biggrin:)
@bloem…wat leuk dat ie toch nog een berichtje gestuurd heeft…!!
@beps…houdt ons op de hoogte van wat je gaat doen…![]()
@sev…druk druk druk dus…succes met alles…
pff…heb 't ff gehad met school…ga lkkr de tuin in niks doen…dadelijk koken en dan lkkr trainen…
ikke ben dr weer vandoor…de techneuten komen vanmiddag langs!! (= my daddy) dus cross my fingers…doei doei, zwaai zwaai
Owkai…krosst fingres… dusssss
@Filiz: ik ga er gewoon voor, ook die MBO opleiding staat goed op je CV ennn als het gaat zoals zij zeggen ben ik weer 1,5 jaar onder de pannen, en dan zorgen we wel weer verder hihii
Huis bijna gekeerd…alleen nog stofzwiepen. Hubbie doet de andere dingetjes(die horen bij de mannen, heen en weer naar zolder opruimenspulletjes enzo…) suudddd nee dussss…
Oh ja, wat eten we vandaag :retard:
Ehhh speklapjes jonge velderwtjes(capucijners maar dan heeeele kleine sappige) met uien…en vanaaf windkracht 12
@beps
Windkracht 12, is dat om de puber weg te blazen als hij vervelend wordt???
@bloem
Ik hoop dat je computer het dan vanavond eindelijk weer doet.
Dan heeft hij vast wel een hele dikke knuffel verdiend.
@bloem…hopen dat je vader het kan…!! ![]()
@beppie…gelijk heb je…1,5 jaar is niet niks…en zeker die mbo opleiding is mooi meegenomen…
@eten…rijst, sate en een salade…
Zo ook weer thuis van het werk.
Bloem,hoop voor je dat je snel wel op internet kan thuis.
Beps,veel plezier vanavond met de puber of had ik dat al gezegd.
Sev,succes met het helpen verhuizen.En sterkte bij de dokter niks ernstigs hoop ik???
Marion,gaat op en af weet soms echt niet wat ik er van denken.Vind het zo moeilijk om niks van me laten horen,maar denk dat ik hem toch een tijdje met rust moet laten hoe moeilijk ik dat ook vind.
Hier ben ik ook nog even voor het eten.
Bep en Bloem: Ik heb mijn CD van Blof binnen en die staat nu keihard aan. Hoor je het? Gaaaaaaaffff.
![]()
@Bep: Hoop dat je een fijne avond straks hebt met de puber.
Alle anderen ook een hele goed avond en voor zo alvast eetze.
@Roanna: Ik dacht al wat hoor ik toch, zo vaag in de verte…Maar het was Umoja… Lekker hoor, zet ff harder :hihi:
@Bloem; Turkije-lover: neej niets ernstigs, don’t worry ! Gewoon, mn dietiste wil me niet meer omdat ik niet afval en ze vond het beter om me eens te laten onderzoeken (schildklier en zo) en moet nu weer verminderen in sterkte van pil.
Zei de dokter: sport je ?
ik: jaaaaa 2 dagen in de week een uur gaan lopen en thuis steppen en zo
dokter: goed zo ! Wel, gewoon je sportschema opdrijven en 10 km gaan lopen !
ik: ja hallo, ben geen topsporter of zo hoor !!!
Maar, heb me er bij neergelegd, ik eet met mate, eet ook nu en dan weer iets waar ik van kan genieten maar met mate en ik ga proberen idd mn sporten op te drijven als het enigszinds mogelijk is…
Vrijdag mag ik bellen voor de resultaten van mn bloedonderzoek, of ze daar iets bijkomends in gevonden hebben die ev. met mn gewicht kan te maken hebben, maar hij zegt dat ik gezond ben, niet zwaarder mag gaan wegen, 3 tot 4 kg afvallen zou goed zijn maar er is geen gevaar…
Sorry voor egobericht maar moet nu gaan lopen, mn vriendin wacht op me !
X
Haaaai allemaal!!
SCHOOL IS VOORBIJ…
De weken van het harde leren zijn aangebroken. Bijna eindexamens.
Sorry, heb nog niets bijgelezen. Eet smakelijk alvast allemaal!
Sev,gelukkig dat het niks ernstigs is.
@sev…idd gelukkig dat het niks ernstigs is…laat je het ons vrijdag ook weten…?
@cris…succes met leren…lkkr dat je niet meer naar school hoeft!!
ikke ga trainen…tot straks…xx
Zooooooo goed Bep? Hard genoeg!!! Mooi he?
Zet ik nu ff Tarzan op. Luister en huiver.
@Sev: Inderdaad Sev. Gelukkig niets ernstigs. Dit moet te doen zijn toch? Alleen die 10 km. Ja, da’s wel een beetje veel he? Zelfs voor Linda nog dus.
Ik ben ook weer voor een jaar door de keuring. Volgend jaar moet ik de fietstest doen en daar kan ik dan nu alvast voor gaan oefenen , want mijn conditie houd niet over.
Nouja, heb een jaar de tijd! :unibrow:
Oh, wat wordt het mooi weer he? Het gaat 30 graden worden, hoor en zie ik net. Heerlijk!!!![]()
Morgen JAHAAAAA:thumbsup:
Kan nou maar zo eens zijn dat ik eens lekker ga toeren…tenminste als hubbie ook zin heeft… Is nl toch gezelliger met zn 2en…
@Sev: Zoals de arts al zegt, je bent gezond, maar zou voor mooi 3-4 kilo moeten verliezen… nu komt de zomer dan is met de lekkere salades het verliezen makkelijker… Dus dat komt goed… Heeft die arts ook een idee voor mijn 35-40 kilo die eraf zou moeten(en ik mag geen SB doen van mijn huisarts)
@Roanna: He lekker soundje van Tarzan… Koop een homotrainer, kan je onder de muziek lekker trappen, ook goed voor de conditie(yeah ik weet hoe je het schrijft, verder blijft het woord niet eens plakken…
)
Nou de vaat(wasmachine) doen… en dan maar wachten op de visite…![]()
@Bloemmie zou het lukken zit nog steeds met krost legs…(toch)
@Bep: Goed idee van die hometrainer. Die staat hier ook nog ergens in een hoek van een van de slaapkamers. Ga 'm maar weer eens tevoorschijn halen. Kopding op en fietsen maar. :biggrin: Goeie tip van je. Ook nog ff een keer een laptop kopen, kan ik ook nog ww-en tijdens het fietsen en krik tevens me conditie op.
Ja, je zou nu echt van dit weer moeten profiteren met hub op de motor. Zeg gewoon dat het volgende week weer 3 weken gaat regenen en er miss nog wel een elfstedentocht in zit, dan gaat hij wel met je mee. :biggrin:
Zit je nog steeds met gekroste legs dan? Hoop voor haar, dat het helpt. ![]()
@Cristina: Ja, nu komt het echte werk he! Succes hoor!
@Beps: mijn arts…euh…die denkt toch gewoon dat je wil vermageren voor de esthetiek ! Zou gewoon naar een andere arts gaan
hihi
Nou, heb veel aan mn loopvriendinnetje nu ook gehad, zij voelt net hetzelfde als ik (daarom dat we samen gaan lopen) en ik vind ze ook niet dik, maar we zijn vastbesloten om ons schema verder te zetten !
Nou, sorry, ik weet dat ik niet te klagen heb, maar voel me gewoon dik en op springen staan
kan er ook niet aan doen. Maar als je in een klas vol spaghettistokken zit van nog geen 50kg dan begin je toch wel eens goed na te denken hoor !
Maar kom…het dieettijdperk is voorbij, met sla eten heb ik totaal geen moeite !
@Cyn: kom jij niet uit Alkmaar ? Heb net op het nieuws gezien dat een jongen van 17 is overleden na een hevige ruzie om een vriendinnetje of zo, en een andere jongen zou heb in elkaar geslaan hebben… jesus…
@Filiz: tuurlijk laat ik hier wel iets weten !
@ Filiz: trainze!
Over trainen gesproken:
@ Linda: al meer nieuws over de hunk met vriendin?
@ Roanna: van de week alvast je eerste fiets-training gehad ;). Waar en wanneer wordt het 30 graden? Ik mag wel lekker naar het strand dan, zonnen!!! Lekker kleurtje, hier I come!
Ik heb het ook gehoord over Alkmaar =(. Echt heel erg. Ook dat nieuws over die 32 studenten die zijn doodgeschoten in Amerika. Ik begin me toch wat minder veilig te voelen, een maand geleden was er ook een steekpartij vlakbij onze school, op een andere school…