idd maar ik moet nog eventjes wachten want eerst zijn er nog andere!
Zoals crazy mar 26 april. En dat schiet echt op nu lekker hoor.
tjonge ben even bijgelezen, zit de hele dag op kantoor, krijg niet eens de kans om online te komen dus nu maar even…
@jac lekker hoor
@turkijelover nog 1 nachtje slapen (althans probeer te slapen)
@bloem omboeken gelukt?
@Toos: Ze hebben het aardig gered zonder ons 2 he? :unibrow: Alweer deel 22.
Jullie hebben vandaag weer gezellig gekletst dames. Jammer Bloem, dat ie er thuis steeds uit ligt. Moet je s,morgens alles op je werk eerst bijlezen. :biggrin: Gelukkig zijn ze hier s,avonds niet zò aktief (nouja?), dus valt dat weer mee.
Zo, ik ga nu ff eten en zie jullie later weer.
**Eet smakelijk allen.
**
@Roanna: Je zegt het goed, aardig gedaan zonder ons:evil: . Nou ja, wij hebben dr nog een avond lol aan gehad.
Ga ook zo maar eens koken, burgelijke pot vandaag. Bloemkool met kerriesaus, saucijs en aardappels erbij
Eet smakelijk allemaal
Eg wel he Toos? :unibrow:
Klinkt lekker Toos. Ik heb rijst met roerbakgroenten en kibbeling gegeten.
Moet nu nog even mijn bakkie vla opeten
@Viva: Was het zo druk op je kantoor?
Groetjes. ![]()
@Roanna: werkelijk een gekkenhuis, bij ons is het altijd hollen of stil staan, daar wordt je af en toe beroerd van. Vandaag was weer zo’n dag dat je niet weet dat je van voren leeft.
Maar ben nu lekker thuis en heb al gegeten, stamppot rauwe andijvie, hoe hollands kan het wezen, niet dat ik het nu zo erg lekker vind, maar het is snel klaar, man en kind smullen er in ieder geval van.
Dochterlief vandaag voor haar 2e sollicitatiegesprek geweest (bij een instelling die rijbewijzen afgeeft) nu afwachten, ze is de enige die naar de 2e ronde is gegaan en nu krijgt ze bericht voor een 3e gesprek of afwijzing spannend, waarom moet het toch allemaal zo lang duren bij die bedrijven, zeg gewoon ja of nee. zucht…
maar ik heb het nog nooit meegemaakt hoor sollicitatie in 3 rondes die laatste zou dan gaan over de arbeidsvoorwaarden ect…
heeft een van jullie wel eens zo iets bij de hand gehad?
Trouwens ik heb gisteren rstravel nog gebeld het hotel waar ik naar toe ga met vakantie, die is alleen bij hun te boeken, blijkt dat het hele complex onder contract van rstravel staat. Jippie alleen maar nederlanders, vind ik niet zo verkeerd, beter al een hotel waar heel veel russen komen niet dat ik een hekel heb aan die mensen maar hun mentaliteit die komt niet helemaal met mij overeen…ben een keer in club SVS geweest in Mahmutlar, daar waren ze vreselijk aanwezig, het zou bijna vechten worden…niet leuk hoor in je vakantie…en ja vechten, niet met mij hoor maar met andere mensen…
@Bloem, hoe zit het eigenlijk met je internet thuis dat hij er steeds uit ligt…
van KN, of zo, ik heb na maanden eindelijk internetplusbellen van die firma maar geen probleem met het internet…ja wel met KN, maar dat is na maanden eindelijk opgelost, kreeg vandaag bericht krijg ff 357 euro terug, als schadevergoeding…6 maanden wachten, 3x opnieuw aangevraagd, escalatieteam erop gezet…2x een bos bloemen met excusses en nu dus een vergoeding, is volgens zeggen gisteren overgemaakt op de rekening,…ik ga het zien:so:
Haaai allemaal,
Drie daagjes niet geweest, jullie hebben niet stilgezeten. Veel gedaan dit weekend, verjaardag, oppassen, uit eten en nog beetje leren. Vandaag aangenomen in het ‘Concertgebouw de Doelen’ in Rotterdam, joepieee!!
@ Jac: nog heeeeeel even wachten!
@ Bloem: je reis klinkt echt fantastisch!!
@ Viva: hmm, ik heb idd meer mensen horen klagen over Russen… heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig :). Hoop voor je dochter dat ze aangenomen wordt!
:slywink: Van harte Cristina met je baan, wat ga je er doen???
Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil wel graag alles weten.
@ Cristina: Jeeeee, gefeliciteerd dan ![]()
@Viva: Nee, van 3 ronders heb ik ook nog niet gehoord.
Ja, wat hebben sommigen een gedoe he om een goede verbinding te hebben. Ik heb zelf al een tijdje adsl van xs4*** en dat bevalt me prima. Heb nooit storing. (Afkloppen)
Eeerst zo even de letters weer normaal zetten ,want dit is niks. ![]()
Zo is toch het best leesbaar. :unibrow:
@Roanna, nee een beetje onduidelijk, heb ik nog een sterkere leesbril nodig :lol:
O ja, wij hadden dat in Spanje ook meegemaakt . Ik weet niet of het Russen waren, maar wel uit van die oostbloklanden.
Zaten we in een hotel waar s,avonds een lange broek voor de heren verplicht was, kwamen hun toch in hun korte broek. En een mooie, die er wat van zei. Kon je nog een grote bek krijgen ook.
Maarja, je doet er niet veel aan. Sinds de koude oorlog (gelukkig) voorbij is, zie je ze overal en ach, ik gun het ze ook wel , maar ze zijn vaak wel nadrukkelijk aanwezig.
@Viva Turkije: Zo beter? Ik heb adsl van XS4*** :unibrow: :unibrow:
Nou het oude vertrouwde voldoet nog goed hoor, ik krijg al een bril, ben binnen een jaar van +1 naar +1.75 gegaan gaat lekker. Leve de pc, de hele dag erachter en je ogen krijgen gelijk een doodsmak…![]()
Zoals ik al vertelde van het hotel in Mahmutlar, daar waren ze met heel veel ongeveer 40 vrouwen met heel veel kinderen en 3 mannen, nou die vrouwen probeerde zo’n beetje iedere kerel die in het hotel was, gasten of personeel mee naar boven te krijgen tussen de lakens, schepten borden vol met eten op en namen overal 1 hap van af. Ze waren om 10 uur in de ochtend al laveloos van de drank, gingen vervolgens hun roes uit liggen slapen in het zwembad, en als ze dan wakker werden van het animatieteam gingen ze helemaal over de rode. In de middag als ze dan weer een beetje aanspreekbaar waren begon het hele cirus weer overnieuw. Midden in de nacht zaten ze rond het zwembad, verschrikkelijk hard te schreeuwen en te zingen, en als de manager er wat van zei, werd hij uitgejoeld…echt het was niet leuk. Op het vliegveld hetzelfde liedje, iedereen staat netjes bij de verkoop van visa, komen ze met een hele horde op je af, en schuiven vooraan in de rij erbij…nou ik kan je vertellen dat niet iedereen dat neemt, gevolg…een scheldpartij en duw en trekwerk…en dan moet je vakantie nog beginnen…
:biggrin: :biggrin: goh ben de hele dag niet aawezig geweest en nu rollen de verhalen van mijn kant weer over het scherm…ben nu wel heel erg aanwezig he
@ Viva: haha, is juist leuk, heb ik wat te lezen! Over die Russen: mijn vriendinnen zeiden ook al dat ze er last van hadden gehad. Tis wel jammer want Russische mensen zijn vaak juist gastvrij en heel meedenkend… Wel heel erg feestbeesten en houden natuurlijk wel van een drankje ;). Maar de Russen die op vakantie gaan zijn vaak ‘nieuw geld’ en dat zijn inderdaad van die vervelende maffiosatiepjes, die zichzelf nogal wat vinden.
Bij de doelen ben ik ‘publieks medewerker’ dus mensen jas ophangen, koffie inschenken, etc. Perfecte bijbaantje, in een nogal chic theater/congres/concertgebouw!! Verdient ook nog eens heel goed =). Krijg vrij tijdens mijn examens en het is weer iets erbij op mijn CV!
@Christina, wat leuk joh…echt afwisselend en misschien krijg je ook nog wel iets mee van wat er in de Doelen zich afspeeld nietwaar. Lekker een concert of iets in die geest gratis meekrijgen is natuurlijk nooit weg.