@Marion: Nou eerlijk gezegd, zit ik nu aan mijn dagelijkse rode wijntje voor mijn hartje. In ieder geval ieder avond 1 en als het feest is ja, dan… een paar meer. Hi, hi.
@Turkije-lover: Oeps, nog 2 dagen wachten dan. Jeetje is ook wat!
@ Linda: Laat ons niet zo in spanning zitten. Heb je hem gezien, zoja ook gesproken, zo ja… en? Zo nee, vertel!
@iedereen: nou baas was vandaag dus niet zo aardig als ik gehoopt had, mocht niet eerder weg. Maar had mijn kas op tijd klaar dus dacht ga toch naar de baan toe, wilde nog effe wat lopen maar wist ook dat hij de test wss ging doen. Toen ik de parkeerplaats op reed zag ik zijn auto staan was dus goed teken. Op de baan gekomen was ie niet meer op de baan, was dus al klaar met zijn test. Ikke balen dus. Was echt bloedheet op de baan. Na 5 rondjes toch maar gestopt. Buiten voor kantine effe gekletst met paar mensen uit de groep. Wilde toen effe naar toilet en daarna omkleden en naar huis. Toen ik langs de kantine liep zag ik m zitten. Dacht toen snel omkleden en toch maar wat drinken in kantine. Na toilet ging ik naar kantine om tas te pakken en om te kleden en in een keer ziet ie me. En zegt hij: Hai, maar echt op zo’n leuke, vrolijke manier. Was samen met iemand anders lieten weten dat we gingen douchen en daarna terug zouden komen. Eenmaal boven gekomen zat J. er gelukkig nog. Tijdens het drinken ook echt gezellig met hem gekletst. Niet over mijn oproepje maar ja we zaten met de hele groep bij elkaar. Wel logisch dan toch. Op gegeven moment stond J. op om zijn tas te pakken en zei in het algemeen doei en tot woensdag, maar wat ik wel leuk vond dat J. nog even oogcontact zocht en mij apart ook nog even doei en tot woensdag zei. Het is niet (nog) waar ik op gehoopt had, maar vanavond is iig het ijs wel gebroken en hebben we ook gezellig gekletst. Helaas niet effe alleen met z’n tweetjes maar vind dat we iig vooruit gang hebben geboekt.
@iedereen: sorry dat jullie net zolang hebben moeten wachten na mijn berichtje dat ik weer thuis was maar paps kwam onverwachts effe langs dus vandaar.
@roanna: idd het begin is er vond dit al heel wat hoor, kan me niet echt herinneren met hem zo gekletst te hebben, wie weet wat de toekomst brengt haha
Hallo allemaal, Sorry dat ik niet zo vaak meer langs kom, maar denk wel aan jullie, hoor. Heb het afgelopen weekend (gisteren dus) gezamelijke verjaardag gevierd met mijn hubbie. Was heel gezellig, en megadruk, ik denk toch wel een mannetje of 50, verspreid over de hele dag. Wij maken er altijd een heel feest van dus heel veel voorbereiding, en heel veel op te ruimen op de Day after, vandaag dus. Maar alles is weer spic en span, en het was een geweldig feest. Er zijn 8 !!! kratten bier doorgegaan, en twee van die H***** drukvaatjes. Zuipschuiten!*
** Maar goed, jullie kletsen wel door, ik kan het niet meer bijhouden. Heb net even dit deel doorgelezen, en als ik het goed begrijp gaat ons Bloemetje ook naar Bodrum in Mei? of heb ik het verkeerd begrepen? Zou leuk zijn, dan zien we elkaar daar zeker, weer een minimeeting! En Linda, gefeliciteerd met de voorderingen, het gaat iig de goede kant op! Verder allemaal de groetjes van mij, ik meld me wel weer, Kusjes, Mar
Wat is het ineens een stuk kouder, onvoorstelbaar zeg. Gisteren in een topje naar school met knicker, nu gewoon lange broek en truitje.
Straks wordt m’n dochter geopereerd aan haar andere hand. Ze ziet erg op tegen de spuiten, want die zijn het ergste.
Nu kan ze straks bijna niets meer. Ze deed op dit moment redelijk veel voor m’n zoon die zich moet voortbewegen op krukken. Maar ja, na vandaag is dat ook even afgelopen.
M’n viendin woont gelukkig achter hun, zij doet echt veel. Ze zit na 23 jaar Electrlx werkeloos thuis. Ze geniet ervan te kunnen bijspringen.
Allemaal een fijne dag gewenst en wie weet kom ik nog eventjes vandaag.
@Fransijn: Fijn he, van die mensen die dan bijspringen. Leef met je dochter mee, ik zou mn handen NOOIT meer laten doen, na die prikken(ohhhh die zijn zooooo gemeen…) Sterkte straks thuis met die kneusjes(:hihi: )
Goedenmorgen.
Vandaag lekker dagje vrij. Straks mn nichtje van school halen(mag de komende maand nog niet op de fiets…moet bijna 1 uur fietsen naar school)
Gezellig dagje maken dus
mogguh, gisteravond idd behoorlijk fris op de fiets. geen internet thuis, maar wel lekker net5 op tv!! altijd leuk! verder slaap, en weer treinen enzo… zucht, en weer een werkdag. al wel weer geflirt trouwens …? mmm…zo vroeg is het dus niet, hihihi… zal strax nog eens bellen om mn reis om te boeken, moet toch gaan lukken lijkt me? en voor zover ik weet zijn J & S niet hetzelfde, maar gisteren kwam ik wel in het keuzemenu van J, terwijl ik naar S belde, het zal dus wel hetzelfde zijn, anyway, i dont care… als ik maar kan boeken!!
@mk116: inderdaad helaas nog niet alleen was nu in de groep maar hij keek wel heel blij, verrast toen ie zag dat ik er ook was wist effe niet wat ik zeg vond het ook lief dat toen ie wegging nog effe apart doei en tot woensdag zei, nog een nachtje slapen en dan is het weer woensdag juppie! Kan er er niets aan doen ondanks dat hij sinds een aantal weken bezet is blijf ik hem hartstikke leuk vinden