gaap…ikke ga niet op iedereen reageren hoor! alles is al zo’n beetje gezegd, ben het er allemaal helemaal mee eens en alle beste wensen ook namens mij voor iedereen… enneuhm ikke, samen met cyn in gumbet, wijntje pakken met mierre en evt met mierre naar crazy in marmaris??? :unibrow:
zit net te denken, een week is veeeeeeeeeelll te weinig (maar helaaaaasss)
Goede morgen …
@Linda
Tuurlijk wordt hij niet minder leuk van als hij bezet is ![]()
@Fransijn
Lief van je vriendin dat ze bij gaat springen bij de kids. Is ook wat rustiger voor jou. Hopelijk wordt je dochter vroeg geholpen, zoveel te eerder zijn die verschrikkelijke spuiten achter de rug. Een nadeel dan als je al weet wat je te wachten staat.
@Bloem
Succes met omboeken
@Beps
Jammer dat het weer nu minder is op je vrije dag
howly smokes…:eek: dat bellen met die kl*te 0900-nummer heeft me gisteren €8 gekost!! :eek: en dan ben ik nog nix wijzer ggrrrrr
@fransijn
Oh nog vergeten :redface: sterkte voor je zoon en dochter.
ikke ben al 3 uurtjes wakker maar mn hoofd ligt nog in bedje…en de rest wil erbij :biggrin:
goede morgen…
jeetje wat een omslag van weer…jmmr!!
@fransijn…sterkte met je dochter…
@mierre…nog proficiat…is toch altijd leuk zo een feest;)
@de rest…iedereen een fijne dag…werkze…of wat dan ook…
ik ben net op…maar jeetje…zou best nog wel terug willen…
xx
@ filiz, ik begrijp je VOL-KO-MEN!! :biggrin:
Je bent dus niet wakker geworden van het fietsritje door de frisse morgen ![]()
neuhm…viel wel mee, ff peddelen en dan in de sauna die rijdt en treint enzo…dan een beetje wandelen (slaapwandelen enzo) heb ik geen moeite mee…ikke tuk gewoon door! hihi
goedemorgen allen ben ik weer
wie?
ikke ben nu aan het mailen geslagen met Snwb, ze gaan nu omboeken voor mij, wel op aanvraag en anders boek ik iets anders…duim duim, hopelijk kan dat op aanvraag doorgaan en anders die andere. Anyway, komt goed, komt goed, zennnnnn
@Bloem: :evil: Ik dacht hetzelfde :evil: …en ondertussen duimduimduim
Ik ga me opfrissen, aankleden en pleitte…Op naar Bergen, en lekker een middag ontspannen…
Tot vanaaf…
doei beps en een beetje lief zijn he?? :unibrow:
@ beps…ejh! was da nou?? ikke doe niet taggen!!
@bloem…ik duim met je mee…!!!
@ajna…weer?
zo ikke is net terug van kennismakingsgesprek…voor mn volgende stageplaats. alles was goed…en ik mag gaan:D:D
@filiz
Mooi dat het nu definitief is, hoeft je je daar geen zorgen meer over te maken ![]()
@Filiz
Mooi zeg, kan maar geregeld zijn!