En ik maar denken dat het een reclame-item was. Ttt. Ik moest gelijk aan Bep denken. Ik dacht nog, da’s wat voor Bep met de motor naar de TT. Maar er staat nog een T bij. :unibrow: He, maar wat tof alweer in deel 22.
@Bloem: Wat ziet jou reis er mooi uit zeg. Ook Indonesie erbij. Pffff toe maar.
Even zeggen wat ik net gegeten heb!!! Happy Meal. Ik ben zojuist naar de Mac geweest, omdat we na mijn werk met onze zoon een nieuwe auto zijn wezen kopen. Daarna had ik geen zin meer in koken, dus lekker ff naar de Mac.
Toen wij in februari 2 weken hadden geboekt naar Alanya en er in maart 3 weken van maakte, wat de reissom dus verhoogde moesten wij wel 27 euro wijzigingskosten betalen bij rstravel.
Dus hoe zit dat dan?:paranoid:
@ roanna, indonesie is nog niet echt helemaal cker hoor, nix is zeker, een beetje afhankelijk van tijd en zin en vooral geld :biggrin: as always en @ mk, ikke zit binnen, te stikken van de hitte, maar hier is het nog stralend prachtig mooi weer… en ach, anders binnen met de wijn in de luie stoel…:biggrin: as always
Nou hier in Den Haag kan je ook niet meer buiten zitten, flinke wind en nog koud ook. In het zonnetje uit de wind zal het best nog wel lekker zijn…
Morgen geloof ik 13 graden,mijn god wat moet je dan weer aantrekken, om half 7 is het niet zo goed in te schatten wat de dag zal brengen voor weer. Heb je weer de verkeerde kleding aan, of je zweet eruit of je zit te rillen…getver…waarom is het hier niet zo als in Turkije, dan weet je tenminste zeker dat je de goede kleding aan doet…:drool:
Inderdaad. Ik wou ook nog ff buiten gaan zitten, maar vond ook de wind behoorlijk fris. Misschien als je wat aan het doen bent ofzo, ( net als Linda aan het hardlopen ofzo :biggrin: ) dan zal het wel lekker weer zijn, maar om zo stil te zitten niet meer hoor!
Nou meiden, sta net buiten omdat hubbie ff op mijn motor weg is, maar behoorlijk fris aan het worden. Gister zaten we net pas te BBQ-en en nu kan je echt niet echt ff buiten zitten, TE koud(sorry Bloemmie, hoop dat het op jouw balcon nog lekker is…)
Morgen ben ik lekker vrij. Mss moet ik ffies mn nichtje van school halen(maar dat vind ik niet erg hoor, ga ik lekker met de auto, ff bijbeppen met nicht en zus)
Ik ga iig vanaaf niet laat naar bed, ben zo moeiig
owh!! en ikke moet nog naar huis fietsen…nou ja, hopen dat het niet te koud wordt dan!! anyway…uhm…denk denk…owh ja! laagjes!! een vestje of twee truitjes, kun je altijd iets uit doen!
Ik zit net ook even te surfen hier en daar voor een leuke aanbieding voor het najaar en zie dat zowel Jb alswel S*nw** beide niet boekbaar zijn tot morgenochtend 9 uur i.v.m. werkzaamheden van de site. Niet dat ik al zou willen boeken, maar ik dacht niet dat beide van hetzelfde waren. Ook waren ze beide vandaag tot 17.00 uur bereikbaar. Horen ze bij elkaar? Weet jij dat misschien Bloem?
Goede avond!!
Kom net van buiten maar hier is het nog goed te doen, loop nog steeds in de korte broek en een hemdje. Klein beetje wind maar, was de terrassen aan het vegen dus dan is dat wel lekker.
Vanmiddag nog even een vriendin op bezoek gehad. Geen beter excuus om even in de zon te gaan zitten. Was ook nodig want ben nog steeds een bleekscheet. Heb nog niet echt tijd gehad om in de zon te gaan zitten.
@Bloem
Wat vervelend dat het nog niet gelukt is om te boeken. Wat betreft de andere reis … ziet er super uit. WIL MEE!!!