ja ja…geld…hummmm…ik twijfel wel, zou ik juni lekker kunnen gaan raften en duiken enzo…maar ja, de €€€€€€€ he?
mee nee, ik doe het niet, 1 week is genoeg, van dat geld kan ik een hele maand extra in thailand en laos endergelijken verblijven…
Summa,ja dat is inderdaad niet makkelijk.En bij ons ligt het nu allemaal wat ingewikkelder,hoop dat ik jullie snel het verhaal kan vertellen,want wil het zelf ook wel kwijt en voor jullie is het helemaal een raadsel.Na morgen zou hij naar een internetcafe gaan dan kunnen we op msn verder praten en dan laat ik het jullie ook weten hoor.Dus summa echt opbeuren kan ik je nu ook niet helaas,zit zelf in een dip.
Bloem,ik heb het via de email omgeboekt,gewoon gemaild of dat mogelijk was en wat ik wel wilde,kreeg gelijk reactie terug en even later werd ik gebeld en het is geregeld hoefde zelfs geen omboekingskosten te betalen
Zo meiden het is weer bijna gedaan hier, nog 1 uurtje
nou, ik moet dus wel kosten betalen, maar goed, maakt nix uit. ze hebben alleen nog niet gebeld en de lijnen zijn nu helemaal dicht, denk dat alles plat ligt ofzo… afwachten dus maar. ikke heb net in het zonnetje gegeten…slecht idee…nu nog 3,5 uur binnen zitten, geen ene flaus zin meer in natuurlijK!!
@beps
Is alle stank van de nw vloerbedekking inmiddels verdwenen en is het mooi geworden?
@bloem
Welk hotel had je ook alweer geboekt?
Bloem,ik hoop dat je ze nog te pakken kan krijgen of dat ze jouw bellen of mailen.Ach en zo duur zijn die omboekingskosten niet,maar vond het wel netjes dat ik deze niet hoefde te betalen
@bloem…jeetje het schiet niet op zo…hoop dat je het snel geregeld krijgt!!
enne…van die hoofddoek was natuurlijk een grapje…![]()
ik ga ff koken…wat staat er vanaaf bij jullie op het menu?
xx
ja idd, maar ja, ikke kies er zelf voor om om te boeken, dusse…nou ja, € 27 is niet zoveel geld, ik had € 30 korting, daarom had ik bij hen geboekt en ik heb al een deel aanbetaald, anders had ik dat ook moeten betalen, dus daar gaat het niet om, ik wil het gewoon geregelt hebben…
Wij moesten ook die kosten betalen…Ne******n is daar makkelijk in. Veranderen kost 27 euro klaar…
@Bloem: Nee niet slim, nu ben je zo sloom en dufff blehhhh
Meiden ik sluit af, en ga naar huis…
Tot vanaaf…
ikke heb al gegeten, zit nu in een sauna te werken, pppffffff enneuhm,…dat van die hoofddoek,
die snapte ik al wel…over eten gesproken, in de llerhande stonden weer leuke weekrecepten (beps??) denk dat ik een of 2 van de week eens ga maken…
Is er een nieuwe handen dan??? Ffies halen morgen, heb ik het eten voor volgende week weer klaar :hihi:
nou ja, nieuw…ikke heb hem al een week liggen en volgens mij is ie al een tijdje uit…iets met taart en bloemkool kerrie en pasta met pittige kaassaus ofzo…(als weekmenu dan)…is iedereen aan het eten ofzo?? rustig hiero
Hallo allemaal,
Het gaat hier allemaal even snel, ja ik kan overdag nooit meekletsen.
@Bloem, hoop voor je dat het goed komt met de omboeking.
@Filiz, ik eet lekker bami vandaag.
@Turkije-lover, ik hoop dat de problemen heel snel uit de wereld zijn. Zal aan je denken en voor je duimen.
@Bep, plan je het eten al een week van te voren?
Idereen een lekker avond gewenst. Ik ga zo eerst sporten, daarna als ik zin heb nog even naar school.
Doei doei!
Wat doe ik over 12 dagen?
@Beps+Bloem; normaal gesproken als je iets omboekt en de reissom wordt lager dan wordt inderdaad €27.- in rekening gebracht! Dit is officieel volgens de ANVR, en mag officieel niet afwijken. Als de reissom hoger wordt dan wordt deze €27.- niet in rekening gebracht!!
Nou meiden ik ga zo lekker uit eten! Morgen school, en dus spreek ik jullie woensdag weer!!
x
@Fransijn: Ik vind het eten kiezen altijd een ramp…vandaag dat ik zooo blij ben met die Aller***e van de A… Die heeft het eten(en het boodschappenlijstje ook) voor 5 dagen klaar…JAAA heerlijk makkelijk en niet nadenken
Ik denk idd dat alles eten is…wij eten kappucijners met spek en uien, echte zomerkost ;(
@Cyn: Ik weet het, maar had voor die “paar” euro geen zin om te zeiken… vandaar
Mijn reis is dus goedkoper geworden,omdat ik nu maar 1 week ga,maar hoefde die kosten niet te betalen,misschien had die man een goede bui.
zit iedereen in de tuin ofzo?? ikke heb nog een fles witte bubbels in de koelkast staan, denk dat ik daar om 9 uur lekker mee op mn balkonnetje ga zitten…:biggrin: