jipz…maar volgens de arts…zou ik dat pas na 6 maanden merken…
valt tegen…want van andere bijwerkingen heb ik me wel al genoeg last ![]()
echt flink balen dus!! enneuhm…die hoofddoek…???
@ vivaturkije…heb ik al gedaan! geen reactie natuurlijk…ze nemen gewoon niet op!! grrrrr
@MK: Nee klopt, ik ben ook behoorlijk blij hoor… Alleen is het gewoon grappig. Mn oom werkte ooit, maar kreeg betaald via UWV(ivm met afkeuring ed…) Ging hij een lening proberen te krijgen, ging niet door, hij kreeg een uitkering…neeeeeee ik werk voor die klub…nee u krijgt een uitkering van het UWV…
Maar goed, het vervolg zit er al weer achter dus…
@Filiz: Flink balen dus… hopelijk werken de hormonen sneller en nemen de bijwerkingen af…
Bloem: ja die keuzemenu’s zijn om gek van te worden…en als je er dan al door heen bent gelopen, en ze nemen niet op…neem je gewoon een andere optie bijvoorbeeld dat je een reis wilt boeken…die nemen ze meestal wel op…
Filiz…succes!!!
ja dus niet…heb alles al geprobeerd!
Nog een half uurtje en dan lekker naar huis…
:unibrow: Bloem: balen is dat zeg…niet te geloven…als je wat moet veranderen dan ben je mooi in de aap gelogeerd…probeer het anders tijdens etenstijd…misschien heb je dan meer suc6
@Bloemmie, wat raar dat ze niet opnemen!!!
x
snap dr nix van, email ook geen reactie en ik heb dus ondertussen alle keuzes al een keer gehad en het rare is, ik ga van menu zomervakantie, naar menu JB, dan weer bestaande boeking, dan weer terug enz enz
Zo ff weer hier om het hoekje koekeloeren :so:
Wat een weertje he! Blij om vandaag nog vrij te zijn en lekker in het zonnetje te zitten. Morgen schijnt het alweer heel anders te worden :tssk:
En…nog zeven weken! En dan liggen we alweer op het strand van Alanya!! Met m’n nieuwe bikini want heb zaterdag een geweldig leuke gescoord ![]()
Nou ga weer naar buiten, fruitdrankje mee en genieten maar!!
Ik denk dat er iemand een oude lijst heeft gebruikt want ik sta ER NIET MEER IN!! En andere mss ook niet meer…
Soit, ik zet me er gewoon weer bij…
Is het bij jullie ook zo warm hier in het kantoor momenteel 32°
**En de airco staat op z’n hardst…:retard: **
Filiz: veel succes met de hormonen… Toen m’n moeder zwanger wou geraken heeft ze er ook moeten nemen (dit is natuurlijk niet het zelfde als bij jou…) en daar draag ik voor de rest van m’n leven de gevolgen van. Hoop dat de bijwerkingen echt niet te erg zijn…
Turkije-lover: veel succes met je vriend hoop dat jullie er uit komen… ik voel met je mee, ik heb het ook ff moeilijk. Je moet met twee zijn om uit zo’n situatie te kome en ik voel me nu ff alleen…
BLOEM: haha jij ook twee keer in de lijst nu… wat een vooruitzichten!! HEERLIJK
CrazyMar: 26 april - Marmaris ![]()
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
**Summa: 4 mei - Bodrum
**Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
**Summa: 4 augustus - Bodrum
**Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
@bloem: heb ook zoiets gehad met m’n boekingen…
Dan boek je via het internet omdat dat goedkoper is… loopt die site vast net voor ik wil gaan betalen. klantendienst bellen om te vragen of ik een nieuwe boeking moet maken of gewoon kan betalen…-> nieuwe boeking
Nieuwe boeking maken dan en melden ze je op het einde dat je de klantendienst moet bellen om de boeking verder af te handelen want er is een probleem met de site. Goed, terug klantendienst bellen, boeking weer opnieuw, moet ik toch wel 15€ extra betalen zeker omdat dit niet via de site geboekt was! Jaaaa, kan ik daar wat aan doen dat die site niet werkt… nee toch!
Profiteurs!!! ja kon niet anders dan betalen… het waren de twee laatste tickets… kt kt k*t!
grrr…sta ik 15 minuten in de wacht werkt het systee niet! ze belt me strax terug…in de hoop dat het dan allemaal wel werkt!! grrrrr
Haha en kijk dan betaal ik graag iets meer, boek via een bedrijf, en zij regelen alles voor me… Ohhh ik zou hier :retard: van worden
@Beps, juist!! En soms zijn wij (reisburo) ook nog weleens goedkoper dan Jiba of Sunweb…:biggrin:
ik had korting via hen en eerst was er helemaal nix mis, maar ja, omboeken is toch een beetje lastig he? en tja, als je via kantoor boekt, dan ben je ook afhankelijk van de computer daar waar je wilt boeken… als we allemaal naar cyn zouden gaan en de computer bij noem eens was O*D ligt plat, dan heeft zij gewoon hetzelfde…dus…maar goed, komt allemaal goed volgens mij ben ik zelfs nog goedkoper uit en nu HP (ipv lo) nou ja ik zie het allemaal wel, over 5 weken ligt mn kont in turkije op een strandbedje…en ik moet zeggen, tis erg verleidelijk om niet gewoon die ene vakantie van 2 juni te laten staan en 19 mei ook te gaan…mmmmm…
@Bloem, haha maar je kan dus wel zeker op 19/05 heen gaan?? En wat betreft die compu storing, daar heb je wel gelijk in!!!
x
Wat let je… Ik zou het gewoon doen…
ikke wel ![]()