Bloem,leef erg met je mee,maar je weet maar nooit of iemand in de familie of kennissenkring nog 1 heeft staan die niet meer gebruikt wordt en die je zolang kan lenen,of misschien wel iemand hier.
Ik ga op weg naar de verjaardag iedereen een fijne avond en misschien tot morgen.
@Beps: geen bezoekje aan belgië waard ? Terrasje doen hier ? Frietje eten ? pedicuurtje doen ? Terug naar Nederland ? Daguitstap ? hihi
@Bloem: jesus meid, zou ook niet weten wat kiezen, maar nu heb je wel een pc, weliswaar zonder spatie maar hij werkt en we kunnen je lezen, en zonder spatie begrijpen we je ook wel. Want veel zo een kansen om uitgebreid de wereld te zien, krijg je niet alle dagen, en nu ben je nog jong dat je het kan doen, een computer kopen kan altijd nog !
Van computers en zo gesproken: ik zal hoogstwaarschijnlijk voor mn 21ste verjaardag een flatscreentelevisie krijgen ! Mag kiezen, ofwel het bedrag in geld, ofwel in een flatscreen joepieeeeeee Wat zouden jullie doen ? Geld of tv ?
Natuurlijk Linda weten we nog wie je bent. Jij was ooit naar Alanya geweest en als ik me goed herinner naar Mexico? Nou zeg, er is al best veel gebeurd dan in je leven. Geniet ervan saampies. :wub:
@Marion: J heeft weer gescoord. Het wordt echt nog wel wat met hem. Goed hoor J .
@Sev: Tja, je kan ook geld vragen en er dan zelf een kopen. Ligt er maar aan hoeveel geld je krijgt. Maar kan je wel zeggen, wij hebben al een tijdje zo;n LCD tv en het kijkt heel mooi. Maarja, je moet het maar wel net nodig hebben, want op een normale TV, zie je ook alles nog goed hoor.
@sev ik hoef geen tv op mn kamer dus ik kies voor het geld. over 22 dagen ben ik jarig en mn oma vroeg al wat ik wilde hebben, maar denk dat het geld wordt.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Maar voor alle gelegenheden vraag ik geld, hoef nooit iets van cadeau. Maar mn moeder zegt ook: je mag gerust eens iets van dat geld kopen, heb je er ook nog wat aan want werken doe je al genoeg en je koopt er nooit wat van… Maar sparen vind ze ook wel super, maar als je iets koopt met je geld, zie je dan weer waarvoor je werkt en ze vind dat ik gerust eens iets voor mezelf mag hebben ook…
En heb een flatscreen tv gezien in superaanbieding en speciaal voor vaste klanten in die winkel (normale prijs: 1200€) verkoopprijs tot half mei: 700 € en hij is 80 cm diagonaal van scherm. Hééééél groot dus, maar twijfel nog of ik wel zo een grote nodig heb, zou het juist doen om me te verkleinen, maar zo een aanbieding laat je toch ook niet links liggen ? Maar ja, don’t know, en als ik een kleinere koop voor wat minder geld, dan kan ik mss nog een dvdrecorder erbij kopen voor hetzelfde geld ahja… Heb nog tijd anders tot oktober… als ik die aanbieding niet neem…
@sev
Bij ons worden de tv’s steeds goedkoper, ik zou het afwachten als ik jou was. Oktober, dat duurt nog een half jaar. Er kan nog zoveel gebeuren, tegen die tijd hebben ze vast wel weer een andere aanbieding en 80 cm is echt super groot. Ik zou een maatje kleiner nemen en dan idd een dvd recorder erbij. Maar jij mag natuurlijk doen wat jij wilt.
Zo weer bijgelezen.
Weet je wat de albert he**n heeft in het koelversschap PIDE!!!
En lekker!!! Ze hebben pide met doner kebab en pide met lamsgehakt.
En die laatste vind ik persoonlijk het lekkerst. Maar iedereen zijn eigen smaak he.
En zo makkelijk om eventjes in de oven te doen. Smullen maar!!!
Bij ons was het vandaag maar 18 graden, de wind was gewoon fris.
Ik heb een tijdje de tuindeuren opengehad en ik zat in de deuropening en toen was het heerlijk.
@Mk: wel, zat ik ook maar zo te denken, die flatscreens zijn vrij nieuw dus in oktober zal er wel weer wat vanaf gaan denk ik. En die grote vind ik idd ook erg groot voor in mn kamer… Maar mn pa vond die leuk voor later dan ook als ik alleen ga wonen…
@ Sev: haha, ik ben niet materialistisch, ik zou voor het geld gaan en lekker iets leuks doen. Is een aardige smak, zo’n flatscreen.
@ Marion: Straks wordtie nog de nieuwe Huntelaar =D.
@ MK & Jac: ik heb ook nog nooit van pide gehoord… Wasdat?
Gisteren heb ik lekker gebbqued in het bos. Kampvuurtje erbij toen het wat frisser werd, was echt leuk!
Morgen open huis, daarna verjaardag… Donderdag beginnen met nieuwe bijbaan… Donderdag en vrijdag ook IB-Engels examens… In de meivakantie, hoe verzinnen ze het?
Wat gaan jullie doen met Koninginnenach/Koninginnedag? Ik was van plan om naar Amsterdam te gaan morgennacht maar vindet nogal duur zo’n avondje stappen in A’dam. Treinkaartje alleen vanaf Rotterdam is al 20 euroo’s (retour).
@sev
80cm blijft groot hoor, ook als je later een eigen huisje hebt.
Wij hebben echt geen kleine kamer en een tv van 70 cm (een gewone nog) maar die is echt niet te klein.
Als je een wat kleinere woonkamer hebt, dan kun je misschien ook beter een kleinere tv hebben.
Onze buren hebben ook een mega tv, als ik in de keuken sta dan kan ik gewoon de ondertiteling lezen. Volgens mij kijkt dat helemaal niet lekker als je daar in de huiskamer zit.
@Cristina: ik ook niet heel erg materialistisch, enkel in dure stukken Prullen koop ik niet, als ik wat koop dan koop ik meteen het beste en heb al aardig wat mooie dingen kunnen kopen… Maar kleine dingen, neen bedankt… En maak het graag gezellig zo. Maar weet je, ok, een tv op zich op de kamer hoeft niet, maar is erg handig als je een vader hebt die beneden altijd zit te zappen, 4 films tergelijk kijkt enz… Dan heb ik nooit wat gezien, en als je dan wat moet bijhouden voor school of zo nja…