@MK116: Was het echt maar 18 graden bij jullie? Nou, hier echt niet. Het was hier heerlijk warm, alleen momenteel is hier een harde, best wel koude wind komen opzetten en ben dus maar gauw naar binnen gegaan.
@Sev: Ik heb vorig jaar voor de wk-voetbal deze lcd-tv (82cm) gekocht en diezelfde tv is nu al de helft goedkoper. Ik moet er wel bij zeggen, onze woonkamer meet ook 40 vierkante meter en we hebben hem iets schuin gezet en hebben prachtig beeld.
Wij hebben er laatst ook een gekocht voor in de slaapkamer en die is 66 cm en stond deze week in de folder met weer korting. Dus je weet het eigenlijk nooit, wanneer het een goed moment is om zo’n tv te kopen. Die kleinere is nu maar € 449 hier. Koop je een gewone tv, kan je er natuurlijk nog andere dingen bij kopen, dus denk er nog maar eens goed over na. :idea:
@ Sev: ik snap wat je bedoelt, de vader van mijn vriendje is precies hetzelfde! Echt vervelend is het! Op zich is het ook wel handig een TV maar ik kijk eigenlijk nooit TV, maar tis wel handig om DVD’s te kunnen bekijken. Al enig idee wat je nu gaat doen? TV of toch maar geld?
@ MK: ik zou liever een TV in de slaapkamer hebben dan in de huiskamer denk ik. Ik vind het vaak zo ongezellig als mensen langskomen en dat er dan opeens een paar de TV aanzetten… Maar ik heb een beetje hekel aan de TV ontwikkeld, behalve het nieuws dan.
@Cristina: eerst nog maar even héél goed over na denken ik koop niet direct, er zullen nog lang Flatscreens zijn en tegenwoordig gaat alles zo vlug… Heb nog tijd tot oktober
Sev,ik zou voor een kleinere tv gaan en dan wat geld achterde hand houden voor een reisje of wat anders leuks.Zo’n grote tv op de slaapkamer kijkt denk ik niet zo lekker,weet natuurlijk niet hoe groot jouw slaapkamer is…
Cris,dat is bij mij ook altijd zo als er vrienden op bezoek komen,dat de tv aan gaat en de afstandbediening niet meer van mij is :disgust:
@Marion: Geweldig dat J zo goed gespeeld heeft. Feliciteer hem maar van mij. @Sev: Kan me voorstellen dat het een dilemma is. Een flatscreen is mooi.
MK: hoe gaat het met je? Nog steeds niks gehoord?
Vandaag lekker in de zon gezeten en ook een lekker kleurtje gekregen. @Roanna: waar ben je??? We naderen ttt 23!!!
Goede avond!
De verjaardag ook weer achter de rug. Lekker buiten gezeten maar rond een uur of 10 werd het toch wel fris.
@Sev
Mannen, afstandsbedieningen en zappen. Geloof dat het overal hetzelfde is. Ben daarom heel blij met de tv op de slaapkamer. Als ik dan perse iets wil kijken verdwijn ik lekker naar boven.
@Toos
Feliciteerde hem van je, de mevrouw waar we in Zierikzee mee afgesproken hadden in het cafe. Zierikzee? O, de mevrouw van de Roompot! Hij vond het wel grappig.
@Jac
Die pide is zeker lekker! Kocht hem vorig jaar vaak bij de E**h.
@MK
Hebben ook een tv van 70 cm en vind dat al groot. Moest er enorm aan wennen in het begin. Eerst hadden we er eentje van 57 cm. Is zo gauw overheersend in de kamer, vind dat jammer.
@Cris
Echt een stomme actie om een examen af te nemen in de vakantie. Heb je trouwens nog een reactie gehad van die leraar op je puntenverhaal?
@Marion: ja of als mn zus haar vriend mee brengt en ze willen een filmpje kijken… worden wij ook naar boven gestuurd. Of gewoon als je niet kan slapen. Altijd handig tv op de kamer. Nu heb ik zo een oude televisie die nog van mn grootvader was. En neemt wel heel veel plaats in beslag in mn kamer… Heb geen superkleine en geen supergrote kamer, maar alles wat in mn kamer staat, is groter dan normaal. Heb een dubbel bureau, een tweepersoonsbed een grote kleerkast hihi en 3 boekenrekken…
Zo, het zonnetje piept langzaam door de wolken, het is net overtrokken… Hopelijk word het weer zo een mooi weer als gisteren !
lekker slapen in het zonnetje (als die nog komt vandaag) turkije-lover. zal je jezelf weer een stuk beter voelen … Je komt toch niet ziek hé in zo een weer ?