@Bloem: We zullen aan je denken. :nod: We all luf joe too… hoor! ![]()
@Bloem
Jeetje is me wat met die treinen. Zijn er geen werkzaamheden dan sta je stil door een brandje.
@Marion: Succes op het voetbalveld vandaag.
@Bloem: werk ze, denk aan je hoor vandaag. Denk maar zo, het is voor een goed doel.
Heb geen bijzondere plannen voor het weekend. Huis aan kant,want moet dinsdag de nachtdienst in, boodschappen doen en in de zon zitten .
Goedemorgen,
Marion,is altijd wel moeilijk met die maten van die shirts,maar hij kan beter wat ruimer zitten dan te krap.Weet J al welke naam hij erop wilt?
Bloem,werkze vandaag.
Sev,zon ze lekker zo’n luierdagje.
goede morgen allemaal…
iedereen lekker geslapen? ikke weer eens heerlijk uitgeslapen…![]()
@sev…gelukkig dat je helemaal gezond bent!!
@marion…veel plezier op het voetbalveld…
@bloem…werkze
@turkije lover…amuseer je op de verjaardag van de kleine…![]()
@toos…het is ook heerlijk weer om lekker in de zon te zitten…!! genietze
@llemaal…fijne dag…xx
dames…op deze manier duurt het nog 2 weken voordat we deel 23 halen;)
en dan kan ik de geboorte niet meemaken omdat ik in turkije ben :D:D
tja…'t is het een of het ander…!!
xx
ik zou de keuze wel weten hoor!! ikke ben er wel, maar heb gewoon nu ff niet zoveel te vertellen…werk werk enzo…
Zal je wat helpen Filiz, zodat je de geboorte nog kan meemaken !
Ikke is dus thuis, het was snikhééééét in het salon ! en ik kwam er zoooo loom van dat ik zin had om slecht te komen hahahaha
nu ff schoonheidsslaapje doen, op boodschappen, daarna epilatie doen van iemand, dan hoop ik dat we vandaag eens frietjes van de frituur gaan eten (heb er zoooo een zin in !) en dan dan euhm… NIETS doen jipppiiii !!!
Heb ondertussen weer een klant bij voor de pedicure… Ik mag al 2 afspraken vastzetten, super toch ?
Goede middaaaaaaaaaaaaaag!
HIJ HEEFT WEER GESCOORD!!!
Na 3 hele mooie schoten op het doel de 4e dan toch erin. Wel verloren maar allemaal heel hard gewerkt en dat in deze hitte, zonder wissels.
@Turkijelover
Dacht dat hij Huntelaar er weer op wilde hebben.
@Filiz
De geboorte ga je nog wel mee maken hoor. Gaan we voor zorgen.
@Sev
Dat is het betere werk, mooi een eigen klantenkring opbouwen, extra centjes voor Turkije.
Geniet van de frietjes straks!!!
@ sevvy: cker!! nog eventjes en je hebt je eigen klantenbestand (hopelijk geen bejaarden met schimmelnagels enzo ;))
@ marion, hee wat goed van J. die heeft de smaak flink te pakken zeg! straks wil ie echt nog als spits in het NL elftal! hahahaa…goed voor zn zelfvertrouwen!
Marion,dus de toekomstige spits van AJAX is al bekend :nod: ,loopt over een paar jaar mensen met J op de rug :dope:
@Bloem
Wil nu al bij A**x spelen … maar dan moet er toch nog heel wat gebeuren ![]()
@Turkijelover
Zou ie willen dat het waar was!
@Marion: proficiat !!! dansende banaan !
:crybaby: :crybaby: vloek scheld schreeuw huil scheld vloek :crybaby: :crybaby:
zucht…jullie blijven voortaan een niet roze zonder spatie bloem houden…mn pc is echt nu definitief overleden. nix meer aan te doen behalve begraven. zucht… nu zit ik dus echt met een meer dan levensgroot dilemma…nieuwe kopen?? tja, ben nog 4 mnd in NL in een huis… en kost me minimaal een maand in azie, of een laptop kopen? kan ik dan de komende 4 mnd gebruiken en meenemen, maar ja, dan kan ik bij wijze van spreken bijna 2 maanden minder op reis…of nix doen en 4 mnd lang hier internetten en op mn vrije dag niet op internet (en 's avonds) en tja, dan kom ik terug en heb ik echt geen cent te makken en dan heb ik ook niet 1,2,3 een nieuwe…zucht :crybaby:
@MArion: Tof he, van J… Kan alleen maar beter worden
@Sev: Je bent tever anders kon je de mijne ook doen…
@Bloem: Wij zijn wel vrij maar ook drukkkk… kijk anders eens op marktplaats, offeh maandag op de Koninginne markt 2de 3de 4de hands nou en, als het maar werkt toch
Hubbie heeft een andere motor gekocht!!!
Een BW 1100 weet ikveel errug rood en hoog, maar mooi en het is een motor(al is het dan een BW en geen chopper :biggrin: )
Straks naar een optreden van mn jongste nichtje… zit op prof toneel… ben benieuwd…
Tot morgen
@beps, klinkt goed!! enneuhm, koninginnedagmarkt kan niet, ben ik aan het werk en ik zie het echt niet zitten om 2e, 3e hands een pc te kopen, je weet niet wat je krijgt voor digitale kronkels. En als ik toch ga investeren dan wel in iets waar ik nog jaren mee kan doen…zucht! wat een ellende!
@Bloem
Das geen goed nieuws … heb zo met je te doen. Heeft niemand in de familie of kennissenkring er toevallig eentje staan waar ze niets mee doen en die je zolang mag gebruiken totdat je een nieuwe kan kopen?
@Beps
Hubs in de wolken dus met zijn nieuw aanwinst!!
Veel plezier bij het optreden van je nichtje.
En ik ga weer richting voetbalveld, de quiz gaat zo beginnen. J. is spelen bij een voetbalvriendje en gaat van daaruit er heen. Was errug stil hier vanmiddag dus ben blij als ik zijn gerebbel weer even hoor.
@ marion, dank je, ik ben nu echt in mineur…en de pc die ik had, was er dus zo een die mn pappie ‘over’ had nadat ze zelf afgelopen juni een nieuwe hadden gekocht en die mocht ik dus zomaar hebben toen ik terug kwam in oktober, dat was dus al de meevaller van de eeuw, en nu,…zucht :crybaby:
hee dames,
het is weer een hele tijd geleden dat ik me hier gemeld heb en ik vraag me af of jullie mij nog kennen :lol:
Er is de laatste tijd heel wat veranderd in mijn leventje.
Ik woon nu al bijna 2,5 maand samen met mijn vriend.
Op dit moment ben ik druk met afstuderen maar ik heb al een baan in die richting. ik heb een baan op mijn oude stageplek gekregen. Op dit moment voor 16 uur en als ik klaar ben voor full-time.
Hoe gaat het eigenlijk met jullie allemaal, heb heel wat gemist.
Dit jaar helaas voor mij geen vakantie denk ik, misschien in het najaar.
Veel liefs,
Linda