Joehoe… is daar nog iemand? Allemaal nog buiten in de tuin?
Nou, dan kom ik later op de avond nog wel ff kijken. :biggrin:
Joehoe… is daar nog iemand? Allemaal nog buiten in de tuin?
Nou, dan kom ik later op de avond nog wel ff kijken. :biggrin:
@roanna,idd heel erg rustig…wordt er bijna bang van!! ![]()
@sev…heb je al gebeld voor de uitslag van de bloedtest…?
Ik ben er nog wel, maar ben bezig een factuur voor manlief te maken.
Af en toe kom ik ff kijken.
Meiden heerlijk getoerd…
In Apeldoorn bij een motorzaak allerlei fietsen bekeken(voorschouw voor een eventuele andere motor voor hubbie) en een bakkie gedaan. Rustig terug, onderweg idd een visje genomen en thuis weer een bakkie…
@Roanna: Was echt in de buurt, heb de rotonde langs de grote telefoon genomen… Helaas, ik heb je niet gezien
@Bloem: Plannen voor KD: Sjokken achter hubbie aan… Hier heen, daar heen, weer terug naar hier… BLEHHH maar ook wel weer grappig te zien wat iedereen aanbied voor troep…
Meiden…hij heeft zn scooter op M********ts gezet… Ohhh ben benieuwd…
@Bep: Nou, dan moet je haast langs me heen zijn gekomen, want ik heb vanmiddag zeker een kwartier daar bij die grote telefoon bij de bushalte gezeten. :unibrow: Andere keer na werktijd en je bent in de buurt, ff een bakkie hier doen.
Nou, daar werk ik dus luitjes. Bij die rotonde bij de grote telefoon. ![]()
Ik heb ook verder geen plannen voor KD. Manneke gaat toch eerst bij de boer werken tot 15.00 uur. Miss daarna ff hier naar de stad om ook te kijken wat voor een troep nou weer te koop is. En ff een terrasje pakken.
Nou meiden ik ben bij gelezen, vandaag heerlijk in de tuin gelegen, hardstikke bruin al, is een goed ondergrondje nietwaar,…voor over 3 maanden
@Filiz en iedereen: ja oeps sorry, het was hier zo stil dat ik het voor bekeken heb gehouden, ondertussen gebeld naar de dokter en ik ben 200% gezond verklaard ! Nx aan de schildklier te zien en alle andere test waren ook perfect… Het zou nu dus hoogstwaarschijnlijk door de pil komen omdat ik een zwaardere heb gekregen. Nu overgeschakeld terug naar een lichtere en zien wat het geeft…
@Sev: Nou gelukkig maar Sev. Weer een zorg minder en het aller belangrijkste, je bent gezond. ![]()
@Linda: En hoe is het jou vergaan vandaag? Emotioneel zeker he?
@Roanna: ja ben wel blij hoor ! Toch ben je er de hele tijd mee bezig in je onderbewustzijn… maar na het telefoontje was ik enorm opgelucht !
@roanna: was wel weer effe moeilijk ja maar heb me eigenlijk heel goed gehouden, kan het voor mijn gevoel nu echt helemaal af sluiten
Goede avond allemaal!
Wat een rust op het forum vandaag, iedereen nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer?
Vandaag naar kantoor geweest, wat later dan gepland, was in mijn uppie dus een stille bedoeling. Voordeel … je krijgt nog eens wat gedaan.
Na het werk had ik nog een uurtje over voordat J. uit school kwam dus nog snel even de winkel in en een leuk shirt gescoord. Mouwloos met een kraagje, voor een overslag, zwart met witte nopjes.
Vanavond nog snel even de boodschappen gedaan, is het morgen wat rustiger. Staat al genoeg op het programma. 's Ochtends de laatste voetbalwedstrijd van deze competitie. Om 16.00 een quiz van de voetvalclub en dan nog naar de verjaardag van mijn schoonzus. Dus de dag is weer vol gepland.
@Sev
Gelukkig niets gevonden in het bloed. Hopelijk vliegen de kilo’s eraf met de lichte pil.
@Linda
Zijn moeilijke momenten, helaas hoort afscheid nemen ook bij het leven. Hopelijk kan je het nu een plekje gaan geven.
Ik ben er ook weer,heb vanavond een vriend geholpen met zijn jaarlijkse voetbalquiz bij de voetbalclub,was erg gezellig.
Sev,gelukkig dat je helemaal gezond bent.
Marion,heb de nieuwe uitshirts gezien bij de fanshop zien er toch wel mooi uit moet er wel aan wennen.Bij de fanshop gaan ze morgen in de verkoop.
Ik duik zo me bedje in.morgen op kraamvisite en s’avonds verjaardag ven de kleine van een vriendin die wordt 2.
koninginnedagplannen zijn nog niet helemaal zeker,waarschijnlijk een terrasje en s’avond bbqen met de vriendengroep…
Heeft iemand het rosebier al geprobeert??Erg lekker hoor…
@Turkijelover
Is ook toevallig, is het het quizweekend nu bij de voetbalclubs :biggrin: ?
Had wel verwacht dat ze mooi zouden zijn, moest aan het shirt van vorig seizoen ook wennen, nu vind ik ze echt schitterend. Zit nog even te dubben of ik in de onlineshop zal bestellen of wacht totdat ze in de winkel zijn. Shirt is al vreselijk duur vind ik, kijk dan liever in de winkel of het goed past. Staat er een naam op, wat natuurlijker leuker is voor de kids, dan kan je niet meer ruilen. Jammer als het dan aan de krappe kant is.
Lekker knuffelen morgen met de baby en veel plezier op de verjaardag.
Bier niet geprobeerd, ben meer van de cocktails :unibrow:
Welterusten voor zo meteen, duik ook mijn bed in, nog lekker ff lezen.
Goeiemorgen allemaal gaaaaaaaaaaaaaap , moe :retard:
@Marion & turkije-lover: veel plezier met de quiz en de verjaardagen vandaag !
Ik doe NX vandaag ! Ik ga niet uit, ik geniet gewoon van het lui zijn, zetel in, tuin in, lekker nxen. Hééééérlijk !
Maar eerst gaan werken :disgust:
x
Btw: nog 64 te gaan !
goedemorgen allen, nou ben weer helemaal bij en…nr 23 is bijna al weer aan de beurt nietwaar. Lekker weertje vandaag, ga er van genieten.
Moet nog wel even boodschappen doen, maar ga lekker vroeg is het nog niet zo druk… Iedereen een fijn weekend … nog 97 dagen…pffff…wat en eind nog
Hele goedemorgen allen.
Ben ook sinds een half uurtje wakker en heb al ontbeten (2 droge beschuitjes) in mijn eentje. Manneke al weer vroeg de boer op! :lol:
Ga zo ff wat huishoudklusjes doen, krantje lezen, straks ook nog ff in de schaduw zitten en dan tegen de avond de boodschappen doen. Zo ziet mijn dag er ongeveer uit. Niets spannenends dus. :frown:
Morgen dus dè dag voor de competitie. Wat spannend he?
@Bloem: Alweer aan het werk? Werkse en hopenlijk zeuren ze vandaag niet zo aan je kop.
Ik denk ook wel, dat het volgende deel er weer gauw aan zit te komen, maar gezien het mooie weer zullen er vandaag niet veel achter de pc zitten denk ik. In ieder geval op naar deel 23. :king:
Groetjes ![]()
ola guapa’s!! ben ik ooooook weer. jullie hebben het lekker rustig gehouden hier! ikke heb gisteren 1,5 uur vastgezeten op een verlaten stationnetje omdat de trein waar ik in zat een brandje had…hihih…was blij thuis te zijn een bammetje genomen en mn bed ingedoken! dromen dromen dromen!! hihihi en nu heel de dag binnen in de airco! genieten jullie ook namens mij van het weekend en de vrijheid en het lekkere weer? biertje/ wijntje dr bij?? luf joe all! xxxxxx
Goede morgen!
Zo we zijn er weer, een beetje uitgeslapen maar ben er niet echt fitter van geworden. Rustig een boterhammetje zo meteen en dan de douche in en naar het voetbalveld. Oma en opa komen aanmoedigen dan moet het goed komen.
@Sev
Werk ze vandaag en dan … lekker de zetel in, groot gelijk, geniet ervan.
@Viva
Snel de boodschappen doen dan maar. Des te eerder kan het genieten beginnen.