@Mk, haha ja lol!!! Is toch stom!! Nee die tijden waren nog niet bekend op het moment van boeking!!
x
@Mk, haha ja lol!!! Is toch stom!! Nee die tijden waren nog niet bekend op het moment van boeking!!
x
Ik heb voor zover ik na heb kunnen gaan, best gunstige tijden met Martin***.
Heen om 7 uur s,ochtends en terug om een uur of 12 s, middags. Nog steeds onder voorbehoud hoor!
Ik moet nu gaan. Er moet ook nog even gewerkt worden. Vandaag weer snackdag op het werk.
Dusssssss…![]()
Cyn,normaal vlieg ik dus op bodrum en dan moet ik nog 2.5 uur met de bus,nu vlieg ik op Izmir dus dat is maar een uurtje.Dus dat scheelt dan wel weer.
Ohhhh haha… Ik dacht dat je naar Bodrum ging… Nou ja beter dan!:dope:
nee ga naar Kusadasi :dope:
Fransijn: Een Hele Fijne Vakantie!!!
Goeiemiddag allemaal !
Sev is back ! Heerlijke voet-onderbeenmassage gehad, dus het was de moeite om naar school te gaan ![]()
Tuurlijk laat ik het jullie weten wat het bloedonderzoek van resultaat heeft, alleen mag ik pas vanavond bellen dus jullie horen het wel…
Zo meteen eten en gras afrijden !
@Cyn: balen van die vluchttijden hoor ! Maar ja, je gààt en je zal je askim terug zien, ik zal wel blokken/werken/thuis zitten … :drugged:
morning!! (mag nog net) @ fransijn, hele fijne vakantie in side :wub: en alle anderen…uhm denk denk…heb nog niet bijgelezen. De pc is naar de dokter, ben nu dus echt pc-loos, maar ja, had er zo ook weinig aan. Heb gisteren heerlijk gegeten bij de turk en oneindig weer gekletst en gedroomd met mn reisgenoot!! owh, wat heb ik er zin an!! whieheee dansende banaan!
@Bloem: wat heb je dan gegeten bij de turk ?
alles!! hahahaaa, kofte, sis en sis, (kip en lam en dus gehakt enzo)
@Bloem:Ohh is een aanrader dus??? Kan me erop verheugen hihi
Ikke ben zo weg!!!
Saampjes met hubbie lekker toeren(richting Apeldoorn, zwaaizwaai Roanne!) Op de terugweg een visje halen in Harderwijk…jammieeee
Tot vanaaf of morgen hihi
@cyn…balen van die heen tijd!!
@bloem…lkkr!!
@beps…toerze…![]()
ik ben terug van school…dadelijk ff met een vriendin ergens iets eten…honger!!
xx
@beps
Veel plezier vanmiddag!
En de rest natuurlijk ook, die van het mooie weer kunnen genieten.
@ beps, have fun op de motor!! en idd het was een aanrader, maar de volgende keer neem ik wel iets anders, dus…hihi @ filiz, weekend voor jou!! nog wilde plannen??? en trouwens @ de rest…koninginnedag plannen?? tell me tell me!
Mizz, Jac en Summa, wens jullie nu alvast een hele goed vakantie. Kom even niet meer hier.
Genietseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bedankt voor alle lieve wensen. Tot over ruim een week dan maar.
Ik zal het missen. Als ik er toe kom zoek ik het internetcafé op.
Doei, doei.
Morgen:wub: :wub: :wub:
@Fransijn: Vééééél plezier !!! Geniet ervan !!!
Heb de foto geraden, heb een nieuwe geplaatst !
druk! ciao, allemaal tot morgen!
@bloem…nou wilde plannen zou ik het niet noemen…
vanavond naar de film…(wat voor een moet je me niet vragen) morgen 25 jarige bruiloft…zondag voetballen en werken…
koninginnen dag wordt voor mij een huiswerk dag denk ik ![]()
wat zijn jullie plannen…?