Sorry dat ik bijna niet kom en reageer, maar ik word volledig opgeslokt door m’n werk. Er is zoveel gaande. Maar ik denk veel aan jullie.
Morgen vertrek ik naar Side en daar ben ik wel aan toe. Ben het een beetje zat. Koffer staat al gepakt. Verterk pas morgenavond om half negen, dus kan morgen nog wat rommelen.
Met m’n kids gaat het goed en m’n vriendin springt bij waar nodig. Daarbij, m’n ex is ook heel handig met alles hoor.
Nog even een dagje school en uit school 3 uur gymles geven bij de vereniging.
Vanavond even borrelen met m’n kids en ex.
Mocht ik jullie niet meer zien, allemaal veel goeds gewenst voor aankomende week.
Voor degenen die weg gaan, Lekker genieten van de vakantie.
Goede morgen!
Zo meteen naar kantoor voor een uurtje of 4.
@Sev
Ben ook benieuwd naar de bloeduitslag, laat je het ons weten?
@Turkijelover
Heb je het nieuwe uit-shirt al gezien? Weer een mooie en wilde het al bestellen voor J., toch nog maar gewacht, even goed denken wat voor naam hij erop wil.
Weer goed kunnen slapen vannacht?
@Fransijn
Nog een laatste drukke dag en dan is het zover. Op naar Side. De koffer staat in ieder geval al klaar. Voor de kids wordt goed gezorgd … even tijd voor jezelf. Heb je dik en dubbel verdiend.
HEEL VEEL PLEZIER IN SIDE
wens je een hele mooie tijd met E. en zijn familie
Jac: 1 mei - Turgutreis
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Ik ben lekker ontspannen vrij. Lekker gedoucht, zo naar de chiropraktor.
Gister de wereld aan spullen op Mar******ts gezet. Wat denk je…Al zooooveeeeeel verkocht… hihi
Lekker geld voor maandag als we alle vrijmarkten in de buurt gaan afspeuren:frown: (hubbies hobby)…
Zit ook nog in mijn babydoll (geloven jullie toch niet he?) aan een lekker bakkie. Moet zo nog wel douchen, maar dacht… ik moet nu eerst nog:
**Fransijn een hele fijne vakantie toewensen. Morgen is het zover. Heerlijk!!! :wub: :wub: :wub: Hele goede reis ook en geniet van iedereen en van elkaar :wub: daar. **
@cyn
Balen joh, ik had de afgelopen jaren ook steeds van die tijden.
Kwamen we pas na middennacht in het hotel aan, waardeloos!
Je zit de hele dag te wachten totdat je eindeliljk weg mag en als je uiteindelijk aankomt, dan ben je bekaf.
Fransijn,een hele fijne vakantie en lekker genieten.
Marion,ja heb het uit shirt gezien(op een foto),moet eerlijk zeggen dat ik hem niet zo heel mooi vindt,maar misschien valt het in het echie wel mee dus zal vanmiddag eens kijken.Wil J zijn eigen naam er niet op hebben?
Heb vannacht wel beter geslapen,maar blijft toch nog onzeker.
Beps,lekker he om zo je spullen te verkopen en je krijgt er nog wat voor terug ook.
Cyn,balen zeg van je vertrek tijd.Is nooit leuk om zo laat aan te komen.voorzover ik nu weet vertrek ik 26 mei ook pas om half 9 s’avonds dus ook al een dag kwijt.
@Mk, ja dan denk je ik kies voor een NL maatschappij, maar dat maakt dus ook geen reet uit:drugged: … Bekaf inderdaad, maar dan moet ik nog wel een paar uurtjes door!!! Nou ja Askim is toch pas laat klaar met werken…
@Turkije-love, Half 9?? Dat is ook echt shit!! Onur??
MK: Nou ik weet niet wat jij interessant vind, een scanner(kortegolfluisterdinges) auto-oplader voor een samsung met een klein stekkertje iets van een telefoon/tomtom ding dus en bellen en de weg vertellen enzo… weet ik veel… allemaal “troep” van hubbie. En dure troep zeg maar hihi…hebben al bijna €200 en de telefoontjes en mailtjes stromen binnen. hahahaha
@cyn
Maar als je Yasar ziet, dan ben je vast je moeheid vergeten :wub: :wub:
@bep
Lekker joh als de verkoop zo goed loopt, ‘vroeger’ toen belandde dit uiteindelijk allemaal in de kliko en nu… kan je met de centjes weer andere leuke spullen kopen.
@MK: Nee deze “troep” werd altijd wel verkocht, maar dan koste het geld voor de advertenties…(is wat duurder he, meeste 100 of meer…)
Maar wel lekker hihi
Cyn,ja vlieg met Onur.Heb nog nooit gehad dat ik zo laat aan kwam.Maar ja heb nu ook bij een andere reisorganisatie geboekt en vlieg op Izmir i.p.v Bodrum