@mk…ik wilde net zeggen…jou vooruitzicht is toch ook schitterend!! ![]()
@sev…vind het wel wat hebben die verhalen…beetje horror kunnen we wel hebben…![]()
xx
@mk…ik wilde net zeggen…jou vooruitzicht is toch ook schitterend!! ![]()
@sev…vind het wel wat hebben die verhalen…beetje horror kunnen we wel hebben…![]()
xx
@Filiz: moet er nog méér horror zijn ? ![]()
GOED NIEUWS !!! Ik had hier al een foto geplaatst van die vogel in zijn nestje hé ? Wel… de eitjes zijn uitgekomen en er zitten nu zeker al 2 kleine vogeltjes in met hun snaveltje uit het nestje ! Heb ze proberen fotograferen maar ze zijn nu in slaap gevallen of zo, als ze wakker zijn neem ik nog een foto en plaats ik hier ff ! Zoooo lieeeeeeeeeeeef ! Maakt me echt happy !
Arg! IK BEN ZO BOOS!
Een jogen die nooooooit iets uitvoert op school, allemaal lage stomme cijfers haalt en heel erg vervelend is heeft een 7 nodig voor een vak. Hij is naar een docente gegaan en zij gaat nu zijn cijfer veranderen, als hij iets voor haar schrijft (iets wat de vierde klas moet leren voor de examens). DAT IS ZO ONEERLIJK!!!
Ik kan een 8 gebruiken… Waarom mag k dat niet? En dit is eigenlijk fraude, want het cijfer dat zij gaat veranderen is al twee jaar geleden vast komen te staan als een deelvak dat we hebben afgesloten…
Ik vind het erg gemeen om het te vertellen aan de ‘hogere mensen’ in school maar k baaaal zooooo erg!
sorry voor de egoo ![]()
@Cristina: jeetje idd echt gemeen ! Maar zo heb ik het ook veel zien gebeuren… Diegenen die nx uitsteken krijgen zomaar punten cadeau, die die er voor werken maar mss met de hakken over de sloot, moeten nog harder gaan werken. Helaas is dit meestal het leven…oneerlijk !
Heb je zo niemand van de hogere waartegen je kan gaan babbelen zonder dat iemand het weet ? Of een anonieme brief sturen ? Leerlingenbegeleider ? Of gewoon zelf gaan dreigen naar die leerkracht dat je het anders zal uitbrengen !
@Cris
Weet je zeker dat het geen grootspraak is van die jongen? Toch niet te geloven dat een docente hieraan gaat beginnen. Dat is idd heeeeeeel oneerlijk, zou koken van woede.
@Cris: Ik ging iig naar mn mentor ofzo… Dit KAN en MAG niet… Kan het zijn dat er bij die jongen thuis iets is geweest waardoor hij extra “tijd” of “kansen” krijg"t?? Ik ging idd wel ergens mn verhaal halen…en vertellen…
Ik kan hem niet ‘verklikken’ want hij is wel een vriend van mij. Echter heeft hij ALTIJD geluk met dit soort dingen en ik kan het niet uitstaan omdat hij zo’n ‘lui varken’ is =(.
Ik vind het ook zo oneerlijk. Hij is niet de enige hoor ik net. Een meisje heeft 2 punten verhoging gekregen bij een ander vak. Dat geloof je toch niet? Ik heb alle dingen gewoon eerlijk herkanst en sommige niet kunnen ophalen en zij… zonder moeite… 2 vole punten… van een 7 naar een 9 gemiddeld. Terwijl ik mij voor dat vak het hele jaar uit de naad heb gewerkt en het op eigen kracht met een 9 heb moeten afsluiten!!
@ Sev: aaah, is altijd schattig van die beestjes:D. Maken zeniet heel veel zanggeluiden 's ochtends? Achter mijn huis is een mini-bosje. En alle vogeltjes beginnen om 5 uur te zingen. Echt heerlijk!
@Cristina: nou meid, als je er niets aan kan doen, kan het je mss helpen om zo te denken: jij bent er geraakt op eigen kracht, met wat jij kan. JIJ kan het ! Zij moeten altijd leven met de gedachte dat ze geholpen zijn geworden van hogerop, omdat ze niet sterk genoeg waren voor die richting mss. Jij mag trots zijn dat je je diploma hebt gehaald op eigen kracht en dat is echt wel iets om trots op te zijn ! Zij daarentegen kunnen zich alleen maar diep schamen !
En ja, die vogeltjes zijn zalig, wij hebben hier héél veel bomen en struiken en er zitten wss tientallen nestjes ! en zoooooo heerlijk wakker worden door de natuur ! Kan de beste wekker niet tegenop !
Wat een rust hier! Iedereen zeker nog lekker in de tuin of op het balkon? Nou, gelijk hebben jullie. Wat een weertje he? Ik zat ook nog een tijdje buiten, maar de buren hebben bezoek in de tuin en maken zo’n herrie. :lol: Ben weer gauw naar binnen gegaan. Proaten ook nog zo boers, dat ik er toch ook niks van kon verstoan. :biggrin:
@Cristina: Nou, da’s geen stijl van die docente. Jij hard ervoor werken en iemand die op zijn luie reet zit, komt zo aan zijn/haar punten. Zou niet mogelijk moeten zijn.
Groetjes ![]()
@Cris: Maar iig heb jij je punten gehaald, en jij hebt het zelf gedaan. Kijk niet naar de ander, maar wees trots op jezelf!!!
@Roanna: Ach we dachten, nu is het mooi weer, dus we doen het maar weer, BBQ dan… En toen lekker in de tuin aan het werk… Heerlijk rozig moe, dussehhh…:wub:
Wel terusten :wub:
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
Hopenlijk is dit de goeie. Even omhoog gehaald.
@ Bep: Ik heb 'm helemaal door. :unibrow: Weltruste voor zo. :wub:
Idd erg rustig hier!
Ik ga morgen lekker bbq-en in het Kralingse bos, met zijn allen. Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet of dat helemaal legaal is, openbaar bbq-en?? Nog nooit last gehad van politie gelukkig, dus ik hoop dat het zoo blijft =).
Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal!
Bedankt voor jullie reacties op mijn frustraties… Ik heb een leraar gemaild, iemand die heel goed te vertrouwen is, heb geen namen genoemd en gevraagd hoe het nou precies zit met cijfers aanpassen. Ben benieuwd.
Weltruste!
@Roanna
Vervelend dat je voor de herrie van de buren naar binnen bent gevlucht. Tis nu net weer om lekker buiten te zitten.
@Beps
MMMMMMMM lekker BBQ-en.
@Cris
Groot gelijk dat je een leraar in vertrouwen hebt genomen. Kan gewoon niet dat er met punten geknoeid wordt. En voor morgen … veel plezier morgen in het Kralingse Bos.
GOEIEMORGEN !
Ben al vroeg wakker en alweer moe
Straks school en vanmiddag thuis ! Vanavond bellen voor het bloedonderzoek, ben benieuwd…
@Cristina: goed van dat mailtje ! Laat je even weten wat de reactie daarop was ? Ben benieuwd wat de reden zal zijn ! Succes met de bbq !
x
goedemorgen,
vandaag maar een half dagje werken,vanmiddag even naar Amsterdam,moet een nieuwe pasfoto op me seizoenkaart.
Sev,laat je even weten wat de uitslag is van het bloedonderzoek?
Cris,zeker goed gedaan om een leraar een mailtje te sturen.Ben benieuwd wat je voor antwoordt krijgt.
iedereen een prettige dag
Fransijn, bij deze alvast heel veel plezier bij E. in Turkey!!!
@cris
Goed dat je die leraar hebt gemaild, ben wel nieuwsgierig wat zijn reactie zal zijn. Veel plezier in het bos met de bbq.
@sev
Spannend of er iets uit het bloedonderzoek komt.
We wachten het af.
Iedereen veel plezier op deze vrijdag, het is bijna weekend en het beloofd weer een stralende dag te worden.