Ttt..22

Ja dames de vakantietijd komt er nu echt aan.
Crazymar zit er nu wel, Fransijn en Jac bijna aan de beurt en daarna de ene na de andere.

Ben best een beetje jaloers op jullie.

@MK: ach zo zijn we allemaal jaloers op elkaar…jouw vooruitzicht is ook fantastisch, en ook veel mensen zijn daar weer jaloers op…

Ik heb 2 oma’s in zo’n tehuis gehad, en het ranzigste dat ik ook gezien heb is mevr. Janssen die met zo’n bruin hoopje balletje-balletje aan het spelen was, naast-in-naast-in-naast-in… :hihi:, ze had iig lol, en dat kan je van veel van die oudjes ook niet zeggen

Lunch was heerlijk, lekker hoor hubbie zo thuis, lekker saampjes. Straks klein BBQtje en dan morgen saamkes lekker erop uit…

hihi!! ja, heerlijk he? op vakantie gaan…maar mk, jij mag ook aftellen!! en je mag van te voren je koffer pakken en je hebt er veel langer plezier van (en ellende :biggrin: ;))

@ beps!! jukkk!! ikke merk dat ik een beetje allergisch begin te worden voor alles wat oud/ doof/ imbeciel is…owh en traag en…!! en…!! ik heb echt diep respect voor mensen die zo goed met dat soort mensen om kunnen gaan, petje af! nix voor mij!

@Bloem: hihi, ik vind het ook te erg. Maar ach, ik sta wat dichter qua leeftijd bij die oudjes en hoop dat ze tzt voor mij een betere behandeling hebben… Maar ik heb wel verschrikkelijk gelachen…

@Bloem: wel, ik begin ook wel wat allergisch te worden aan oudjes, heb zelfs gezworen mn moeder er nooit te hoeven in laten gaan, maar zij zegt: meid, tot je ooit een vriend hebt en samenwoont, zullen we nog eens spreken hahaha maar ik kàn ze daar niet laten naartoe gaan, en laat ze aub nog héél lang goed blijven.

@Beps: het was wel degelijk een maandverband… Zo een pamperachtige dingen heb ik ondertussen ook al genoeg van dichtbij gezien, jakkie…

Nou, en wat met die oudjes die in een rolstoel zitten/liggen als een plantje ? Ogen kunnen niet meer open, horen doen ze bijna niet meer, reageren enkel op pijn…

MAAR gelukkig zitten er ook nog knappe jonge jongens in het bejaardentehuis ! Zo iemand wil ik, iemand die zich niet te goed voelt om oudjes te helpen, zo een zachte lieve jongen zucht iemand die ook mijn job kan begrijpen zwijmel :wub:

Heb nog zo een leuk verhaal ! Mag ik ? Nu we toch bezig zijn :smiley:

Enkele weken geleden zaten we in een andere stageplaats, en van waar ik zat, had ik al enkele keren een urinegeurtje geroken… Nou, ok goed, zo kunnen tehuizen nog ruiken…
Komt de nieuwe patiënt voor mn collega’s naast mij (soms werken we per 2, elk een voet), begint het nog erger naar urine te ruiken, maar goed, zal wel weer mn gedachten zijn… Eenmaal ik iets ruik geraakt het niet meer uit mn neus de eerste uren…
TOT die mevrouw vervelend begint te doen, aggresief te zijn, en brullen dat ze haar moeten gerust laten, ze wil weg, naar het toilet. Ze zegt dat ze nat is (maar ze waren juist bezig haar voeten aan het ontsmetten) en ok, ze drogen haar voeten weer af, klaagt ze nog dat ze nat is… Tot ineens… waterstraaltje langs haar rolstoel… Rok nat, benen nat…

De verpleegsters geroepen, maar ze wilden ze niet meenemen, ze was al nat, mocht ze gerust nat blijven zitten tot ze gedaan was… Arm mevrouwtje ! en arme collega’s ! de geur was echt onbeschrijfelijk. Zo beetje openbaar-nooit-gereinigd-toilet…

SMAKELIJK !

@bloem en beps
Dat is ook zo hoor en ik heb me er best wel op ingesteld dat we dit jaar niet weggaan. Maar toch als er dan iemand bijna vertrekt dan is er toch een heel klein stemmetje binnenin dat zegt dat ik dat ook best wel heel leuk gevonden zou hebben om NU naar Turkije te gaan.
Je weet zo goed hoe het is…
Mijn verstand zegt gewoon dat we niet gaan en dat het volgens mij ook niks is om nu met ZO’N BUIK daar rond te lopen.

@sev
Ben je de geur van de vieze voeten alweer een beetje kwijt?

@MK: snap je wel hoor ook al ben ik nog nooit zwanger geweest, heb momenteel ook zo een buik waar zwangere vrouwen jaloers op zouden zijn, ben net zwanger van een hoopje vet ! Zou nu ook niet willen daar rondlopen, alhoewel zwanger zijn toch iets is wss om trots op te zijn ? Maar wss wel lastig in zo een warmte denk ik ?

@Bloem: snap je nu waarom stage lopen niet altijd leuker is dan die mottige cursussen ? :smiley:

@MK: bijna :wink: ik doe direct mn kleren af, recht de wasmachine in, heb nooit mn mooiste kleren aan ook trouwens of ik wil ze niet meer aan :tssk: , mn handdoeken die ik gebruik daarvoor ook direct de was in, straks ze buiten hangen voor extra frisse lucht, een extra dop wasverzachter erin gedaan voor de geur en 2 tabletten D*sh ! hahaha, kunnen ze nog ruiken ? Mn kamertje hier thuis die ik gebruik als oefenkamer en voor als er klanten naar me komen, staat nu al een maand door het goede weer dag en nacht open !:smiley: ben zo een vies kind, i know !

euhm… was er teveel horror dat jullie ineens zo stil gevallen zijn ?

@sev
Enige voordeel => ik hoeft mijn buik nu niet in de houden :smiley: :smiley: :smiley:
Ik pas ook nog maar weinig kleding, dus dat is ook niet handig nu als ik op vakantie zou zijn. Bikini’s passen niet, pas nu alleen nog maar van die MEGA bh’s enzo. Allemaal niet ideaal zeg maar.

@ sevvy, ja snap em helemaal, werken is ook niet alles, soms zijn die boeken nog best ok, beetje vluchten van de echte wereld…:wink: en @ mk, snap precies wat je bedoelt. ikke weet dat ik ga en toch wil ik ook NU NU NU NU!! nou ja, ikke mag er weer vandoor, niet te veel kletsen…!! strax naar huis, pc poging 512 dan turks eten en lekker reisje plannen!! dansende banaan! allemaal een fijne avond. toedels!

Wou gisteren een rokje aandoen van vorig jaar, kon niet meer over mn kont gewoon ! Wou ik dan een broek aandoen van vorig jaar, kon er ook niet meer over !!!

Staat er dan een foto op mijn msn die mn mams deze week had getrokken, begint mn ex tegen me: doe die foto weg… en ik zo: waarom ? hij: je toont er dik op… jesus die jongen heeft toch geen beetje tact ?

@Sev
Het is wat met die kalknagels, schimmeltenen, incontinentiemateriaal en plassende bejaarden. Heb ook nog zo’n verhaal. Krijg bij de gedachte aan incontinentieverband ook hele taferelen voor ogen van toen ik nog in de thuiszorg werkte. Moest altijd een mevrouw gaan douchen die incontinent was, en de hele wc en douche zaten altijd onder de p**p, ze gebruikte de verkeerde soort luiers en wilde niet overstappen op andere. Had het liefst mijn handschoenen bij de voordeur al aan, gewoon het idee dat de klinken onder konden zitten. Had dan altijd mijn verstand op nul, want eerlijk is eerlijk, niemand ruimt dat graag op.

@Mk
Begrijpelijk dat het begint te kriebelen nu iedereen gaat vertrekken. Ook al heb je iets heel moois om naar uit te kijken, even er tussenuit en niets te hoeven doen is een heel aantrekkelijke gedachte, juist nu je zwanger bent. Komt toch weer een hele drukke tijd aan.
Geen last van de warmte nu? Was ik altijd in de zon te vinden, toen ik zwanger was kon ik er absoluut niet tegen.

@Sev
Gaan vanzelf weer wat kilo’s af nu het weer warmer begint te worden. Je drinkt veel meer en je eetlust wordt minder. En die ex … mooi laten praten, niets van aantrekken.

Ik heb wel respect voor de mensen die die oude mensen verzorgen,ik zou het zelf echt niet kunnen.Maar gelukkig zijn er wel mensen die het wel kunnen.

Sev,Trek je niks aan van wat je ex zegt,als jij die foto mooi vindt laat je hem lekker op je msn staan.En wat marion zeg voor je het weet ben je met dit weet wat kilo’s kwijt

@Marion: griezelig :retard: verhaal !

@Marion en turkije-lover: nou, heb die foto ook wel mooi laten staan en hem mooi gezegd dat een jongen me graag moet zien om wie ik ben, en dat schoonheid niet altijd vanbuiten zit, dat ik van mezelf weet dat ik hééééél mooi ben vanbinnen ! toen zei hij wel dat hij me vanbuiten en vanbinnen mooi vind maar ja… ah pfff laten gaan gewoon ! geen zin om me er ziek in te maken ! neem me zoals ik ben of ga weg !

@marion
Ik kan heel goed tegen de warmte, dus dat valt wel mee.
Alleen de enkels worden wat dikker, maar ik heb er gelukkig geen last van.

Ik mag niet klagen, nog 7 weken werken en dat heb ik 16 weken vrij!!!