Ttt..22

@Bloem
Wist ook niet wat ik met mijn overgebleven tijd moest doen toen de verbinding eruit lag, bleef maar werken dus. Had ook zijn voordelen natuurlijk, achterstallige klusjes werden gedaan. Maar bepaal toch liever zelf wanneer ik die doe, een beetje beppen hier moet ook kunnen. Er is tenslotte meer in het leven dan werken.

@Filiz
Kon die man niet later dan? Heeft 1 voordeel, je kan optimaal genieten van deze mooie dag.

@Cyn
Nu nog niet zenuwachtig worden, een paar dagen van tevoren is tijd genoeg.

@Roanna&Cristina
Geniet lekker van deze zonnige dag.

@Beps
Verdwaald in het grote bos?

En ik zit te hopen dat vriendin af belt voor het sporten. Hebben afgesproken voor vanmiddag en heb echt geen zin. Heb dinsdag al af moeten zeggen dus kan het niet nog een keer maken.

@ marion, owhh! ben jij SLECHT!! hahahahaa, gewoon lekker gaan sporten!! (hoor mij??) en @ cyn, als die tijden zouden klopen dan is dat lekker, maar niet heus, echt zo half half zeg!! bahbah

Goeiemiddag allemaal !

Mn laatste stage van dit schooljaar zit erop ! (eigenlijk volgende week nog een maar ik ga niet :D) . Het was vandaag die stageplaats waar die mooie jongen zat, die was er helaas niet maar er was er nog een (een jonge kok) die daar rondliep zwijmel maar ja, stage is gedaan, zal voor oktober zijn :hihi:

@Marion: bel haar eens op en praat erover, mss denkt zij dat nu ook en durft ze het niet af te zeggen ? Zo gaat het in ieder geval met mn vriendin en ik :wink: hihi

Ben ik weer meiden…
Bos was heeeeerlijk, meteen vol energie… Een kennis kwam ineens langs(we hadden wel afgesproken, maar ikke weer vergeten hihi) Die is nu weg dus dat komt ook weer goed. Hubbie nu laatste dingetjes aan mn motor. Dan proefritje maken en dan gaan we saampjes ffies weg. We hebben nu lang weekend(ikke helemaal, maar hubbie ook tot dinsdag)

Kom nog wel langs, maar minder vandaag/morgen zeg maar, sorry

@Bloemmie: Ja die klte tijden heb ik dus waarschijnlijk ook… Mooi KT!!

x

@Bloem
SLECHT HE??? Maar het heeft gewerkt, vriendin heeft net gebeld… ze had ook geen puf … :biggrin:
Zo meteen dus ff met de stofzuiger in de weer, een machine was erin, de oude computer op de slaapkamer van J. installeren en dan gaat dit meisje de zon in 1000 dansende bananen

@Sev
Jammer dat je dat lekker ding niet meer gezien hebt. Ben je nu helemaal klaar daar of moet je in oktober weer beginnen?

@Beps
Veel plezier vanmiddag met hub.

nou ja, terug is dus wel redelijk ok natuurlijk, maar ja…ideaal is anders…zucht…wil ook wel vrijdag middag/ avond al weg, maar ja…die optie was er niet…zucht? zijn we al 3 weken verder?

@Marion: ergens in oktober begint de stage opnieuw…helaas… en heb zo gehoord dat het wss in de namiddag zal zijn dan :smoke:

Bloem, ja inderdaad was het alvast maar zover… In september vlieg ik waarschijnlijk ook om 18.30 pas… Maar ik denk dat ik die reis ga verzetten naar 2 dagen later, maar dat beslis ik pas eind augustus/begin september… Handig zeg zo’n baan!!

x

ja je zit idd lekker dicht bij het vuur…!!

@Sev
Helaas omdat je geen zin in die stage hebt of helaas omdat je nog zolang moet wachten voordat je HEM misschien weer tegen gaat komen?

@Marion: beide hihi, heb nooit zin in stage in het bejaardentehuis maar zou hem gerust wel nog meer willen zien maja …

@ sev maar stage lopen is toch juist leuk?? kun je eindelijk in de praktijk brengen wat je in die suffe boeken leert…of zie ik het nou verkeerd?

@Bloem: ja stage lopen is héél leuk, alleen niet in bejaardentehuizen, zet me bij een zelfstandig pedicure/schoonheidssalon en het word super ! Maar in het dagelijkse leven, ver weg van het bejaardentehuis, kom je nooit zo een erge dingen tegen dan daar, of je bent er vroeg bij. Maar die mensen zijn bijna verwaarloosd gewoon, hygiëne is 0,00000 , heeft de een schimmelnagels en steken ze hem in bad, de andere zit er een half uur later in hup ook die word besmet, dan de volgende, ook besmet… en zo gaat het maar door waardoor bijna niemand meer gezonde nagels heeft. Dan verzorgen ze ze nog niet op die besmetting, en ja, dan moet je echt wel eens zien hoe die voeten zijn ! Om van de geur nog maar te zwijgen !
En het is wel leuk om ze te helpen natuurlijk, maar ik heb het zoiezo al niet op ziekenhuizen/bejaardentehuizen…
Kijk, mensen zoals jij en ik, hebben mss ook wel soms problemen aan onze voeten, maar die kunnen direct geholpen worden van bij het begin, die mensen kunnen het vaak ook niet meer zeggen, verpleegsters zijn er vies van en laten ze links liggen, dokters vinden dat hun job niet dusja…

En je ziet nogal wat dingen hoor ! Verschrikkelijk ! Vanmorgen nog gezien: ik was samen met een ander meisje ons materiaal gaan schrobben aan de wastafel in het toilet. Komt er een mevrouw uit het toilet, deur staat open, neemt de een euh …maandverband (gebruikt) en er lag een bruin hoopje op de wc-bril… Neemt ze dat hoopje op met dat maandverband en smijt ze het mooi in de vuilbak naast de wastafel. Jéééééésus, begin denk ik enorme smetvrees te krijgen… ik walg zoiezo al van openbare ruimten, vooral stations/luchthavens en zo en als je dan inbeeld dat moest je het niet gezien hebben van dat hoopje bruin, je 10 minuten later ook op datzelfde wc gaat, leve de bacteriën !

Sorry, moest ff van me afschrijven, nog niet kunnen vertellen vandaag :smiley: anders is mn moeder meestal de eerste die deze leuke verhalen (meestal aan tafel) te horen krijgt, het moét er gewoon uit :evil:

@Sev: Terwijl schimmelnagels alleen door een arts kunnen worden opgelost… Zij moeten de medicatie voorschrijven…Dat kan jij als pedicure toch niet…
Wat je beschrijft in de tehuizen is overal…alleen die gebruikte verband van jou is incontinetieverband, die ouwetjes hebben geen menstruatie meer…

Ikke ga lunchen, krijg altijd honger van die beelden die dit soort verhalen oproepen :biggrin:

ja sev, dat snap ik idd wel, dat zijn echt gruwel dingen. Ikke MOET wel in openbare ruimtes, sommige mensen zeggen wel eens, ik hou het wel op, die luxe heb ik niet en soms is het te vies voor woorden, maar je moet maar zo denken, een deurklink of een toestenbord bevat meer bacterieen dan een wc bril (tenzij je er bruine hoopppies achterlaat, maar goed) het is ook wel triest voor die mensen daar…ik hoop zoiest mee te hoeven maken, maar je weet niet hoe je leven gaat verlopen.

De toetsen op de pinautomaat schijnen ook vreselijk vies te zijn.

ja idd!! blegh!!! vingers verspreiden echt het meeste vuil…als je kijkt waar die allemaal geweest zijn aan het einde van de dag…brrr…en…!! GELD!! DAS VIES!! brrr…maar ja, daar maak ik wel graag mn handjes mee vuil hoor :unibrow:

@marion…nee helaas niet…die mensen maken hun vasten route…en wij zijn een van de eerste waar ze van alles komen brengen…
maar klopt…nu heb ik wel nog iets van mijn dag

@sev…maar die jongen zal de klaknagels vast wel goed maken…offe?

@bloem&sev…de heen tijd is minder…maar om terug te vliegen was ideaal:D

ik krijg deze week ook mn ticket…ben een benieuwd…!!

Over 3 weken ben ik lekker mijn koffer aan het pakken! :biggrin:

x