Ttt..22

Nou Bep, veel plezier dan morgen in het bos. Wel op de paden blijven he! :stuck_out_tongue:

@Turkije-lover: He, wat vervelend nou, dat je zo in onzekerheid achterblijft. Ik hoop voor je dat je snel weer wat hoort.

@Linda: En ben jij vandaag nog wat leuks tegengekomen? :biggrin: Ook niet op de hardloopbaan?

@Marion: Zo, dat heb je maar weer gehad dan. Bij ons op het werk komen ze ook eens in de zoveel tijd controleren. Kun je nu even van het mooie weer genieten. :wink:

Heb een updateje in het andere topic gezet,omdat ik deze topic daar niet geschikt voor vindt.Vindt t lief van jullie dat jullie steeds vragen hoe het met me gaat,heb net me vriend gesproken ( zie andere topic) en voel me iets beter.

IK HEB VAKANTIE!!!
Zo het is net half 1 net terug van het werk en gauw voor het slapen gaan eventjes naar wereldwijzer.

Bep: Heb je het recept uitgeprobeerd wat sev van mij heeft gekregen of een ander recept want ander wil ik die ook weleens proberen.

nou tot later maar weer.
Iedereen geniet lekker van het zonnetje!!!

Groetjes

Goedenmorgen…
Nog 10 min en dan op naar het bos…

@Jac: Dat recept waar het deeg 2 uur moet rijzen… Als dat jouw recept is meld ffies dan mail ik het andere… Ik ga alleen de suiker eruit laten(of meteen halveren…) vond het deeg echt bijna zoet, en dat wil ik/willen wij de volgende keer niet.

Goedemorgen,

eindelijk weer een keer beter geslapen.

Beps,veel plezier in het bos,tis nu al lekker buiten.

Ik helaas werken.

iedereen een fijne dag met wat jullie gaan doen.

Ik ben al even niet meer hier geweest.
M’n kop loopt om. Erg druk op school. Heb een aantal leerlingen waar iets speciaals mee is. Veel overleg met hulpverlening enzo. Ook weer veel papieren invullen om de juiste hulp te kunnen krijgen.

Hoop dat het met iedereen verder een beetje goed gaat.

Het weer werkt in ieder geval 300% mee.

Allemaal een fijne dag gewenst.

Nog 2 dagen voor ik ga.

mogguh allemaal, pc is uitgebleven, batterijtjes van pappie waren leeg en mijn batterijen waren ook flink in het rood, dus gisteren op het balkon gehangen, gekookt, gegeten, tv gekeken en echt aso vroeg mn bedje in…ben nog zo moe, maar ja, dat vieze warme plakweer alweer… anyway, ff wat sociaal gedrag vertonen: @ beps, heerlijk nu lekker in het bos. dan is alles nog een beetje vochtig met dauw en zo mooi met zonnestralen enzo. deed ik 's zomers ook altijd, heel vroeg en heel laat naar het bos met de honden. @ fransijn, rustig aan he, nog 2 daagies!! @ roanna, gelukkig viel het mee, zorgt altijd voor zoveel onrust van die werkveranderingen. @ marion, gelukkig, het zit er weer op. hoe vaak is die controle?? owh en hebben jullie het gehoord!! Dogus gaat optreden in r’dam!! hahahaa…net geen tarkan, maar toch ook wel lachen denk ik, hihhii

Goed morgen.
En weer rustig een bakkie deze morgen, stagiaire is er vandaag ook dus wat rustiger vandaag … dansende banaan.

Beps huppelt nu vrolijk door het bos!

@Turkijelover
Fijn zeg dat je weer eens een nacht goed hebt kunnen slapen. De batterijen moeten toch een keer opgeladen worden he (of niet Bloem).

@Fransijn
Je moet nog wel energie overhouden voor in Side he? Hoe gaat het met de kids nu?

@Bloem
Is ook lekker een avond op het balkon. Wel jammer dat je vader geen puf meer had voor de computer, missen je hier 's avonds. Maar voor jou is het natuurlijk veel vervelender.

ja behoorlijk!! al moet ik zeggen…ik hou zee-en van tijd over als ik niet heel de dag achter die pc gekluisterd zit, maar ik loop cronisch achter met bepaalde dingen die ik op de pc doe…dus :retard: vanmiddag nog maar weer eens een poging

goede morgen u allen…

@beps…veel plezier in het bos…daar is t nu echt lkkr weer voor:slywink:

@jac…ff lkkr niet werken…geniet ervan

@turkije-lover…gelukkig dat je vanacht wat beter geslapen hebt…ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt…

@fransijn…wat een gedoe met al die papieren dan…maar over 2 dagen ga je lkkr…!!!:teeth:

@marion…fijn dat die controle er weer opzit…

ik heb vandaag een dag vrij…maar helaas uitslapen zit er niet in…om half 9 stond de technische uni* al voor de deur…!! bah:disgust:
nu lkkr in de tuin ontbijten…dat maakt een hoop goed…

xx

Goeiemorgen!!

Nog maar 22 dagen:biggrin: :biggrin:

@Beps, ja dat is ook wel zo!! Ik moet ook eigenlijk helemaal niet zeuren!!!

@Bloemmie, voor jou nog maar 23 dagen!!!

Oh ik kan echt bijna niet meer wachten… Wordt nu al zenuwachtig haha…

X

zenuwachtig…?

@Bep: ja het recept van 2 uur rijzen is van mij. Klopt ja ik laat de suiker ook altijd achterwege of ik doe een paar korreltjes erin.

Goedemorgen dames.

@Bloem: He, nog steeds niet? Dan heb je inderdaad echt pas in de gaten hoeveel tijd je over houd, als je eens niet een tijd achter de pc kunt. :angry:

@Cynthia: Nu al zenuwachtig? :paranoid: Hopenlijk wel in positieve zin. ha, ha.

@Bep: En was het fijn in het bos? Denk het wel he? :slight_smile:

Fijne dag allemaal weer. Voor de werkenden, werkze weer en voor de a.s. vakantiegangers veel voorpret alvast!

@Roanna, haha ja het is wel gezonde spanning hoor!!! :stuck_out_tongue: :dope:

@cyn…ohh haha gelukkig dan…:wink:

Goedenmorgenn!!

@ Beps: alweer het bos in, een goed begin van de dag!

@ Cyn: begint nu echt dichtbij te komen :smiley:

@ Bloem: hoop dat het snel gefikst kan worden!

Ik ga genieten van het mooie zonnetje!

toedeloe

@

@ cyn, huh?? dat klinkt nog erg lang, ikke ga uit van 3 weken, klinkt veeeeel korter

Haha ja dat is ook zo!! Ik zal is ff kijken of ik achter de vlucht kan komen op 19 mei met Trans…

x

Ik heb voor je gekeken, en voor 19 mei kan ik het niet zien… Wel voor een andere datum op zaterdag…

Heen: 18.20-22.45
Terug; 23.35-02.20

Kan je niet garanderen dat deze tijden kloppen! Mocht ik het nog vinden dan hoor je het!!

x