ikke ga eens ff op die site kijken…zien wat we morgen gaan nemen!! :biggrin:
njaaaammie turks eten !!!
Nou, als ik er zelf niet voor zorg met eigen recepten dan kan ik er geen eten. Het enige turkse restaurant in de andere stad is nu weg ! Pitta zaken genoeg natuurlijk, maar niet altijd waar je typisch andere turkse gerechten kan eten…
owh d*mn…had ik dat nu maar niet gedaan!! allemaal ff kwijlen?? kijk op http://www.sultanlounge.nl/ roawmmmmm…honnguhhrrr nou ja, in lekker turks eten!!
hihihi en ikke ben er alweer uit wat ik neem!! :biggrin: :biggrin: dansende banaan!!
so dames, ikke ben hier toch maar alleentjes aan het zwammen, dusse ikke ga iets anders doen (mag nu eindelijk) dus ben zo weg en hoop hoop schiet het een beetje op met die pc thuis en anders, lekker buiten igg! tot later allemaal, doei doei, zwaai zwaai, kiss kiss
Meiden willen jullie nog een gokje wagen op mijn foto???
x
owwwww Bloem, ziet er vééééél te lekker uit ! Mag ik mee ?
@Cyn: kan je een tip geven ?
Ik kan alleen maar zeggen dat niemand er in de buurt is geweest met zijn/haar gok…
hmhmzzz :disgust:
Zo lieve mensen. Lekker genoten van het mooie weer? Of lekker gewerkt? :finger:
Nou, heb dus de werkbespreking gehad en voor mij veranderd er gelukkig niet veel, als dat ik flexibeller zal moet zijn. Wat wil zeggen, dat ik en ook mijn collega’s op de andere lokatie van Achm** ingezet kan worden. Nou, daar ken de meesten wel van, dus voor mij geen ramp.
Eet smakelijk weer voor zo. Wij eten gewoon weer heel burgelijk, dus noem het maar niet! :unibrow:
@Bloem: Hopenlijk gaat het vanavond wel lukken met je pc en anders… inderdaad lekker buiten zitten.
Goedenavond allemaal…
Ik heb het recept van Lahmacun(het 1ste Sev) uitgeprobeert…JAMMIE!!!
Heerlijk…
Nu maar eens lekker uitrusten en niets doen…is het weer ook naar
Hallo allemaal,
Bloem,hoop dat je pc snel gemaakt is.
Beps,dus je lahmacun is goed gelukt,ik haal ze meestal hier bij de turkse bakker €2,- ook erg lekker,maar misschien wil iemand het recept naar mij sturen kan ik ze ook eens zelf maken.
Raonna,dus de werkbespreking viel gelukkig mee.
@Turkije lover: Heb je de recepten die ik van Sev gekregen heb gemaild… Het is heeel eenvoudig. En ik moet je zeggen, voor 2 haal ik er minstens 4 soms meer, en dan is dit veeeel goedkoper en zeker zo lekker
crazy en jac…hele fijne vakantie…geniet er van
Ikke moet nog 100 dagen wachten…het komt niet om…maar nu is het hier ook heerlijk
Beppie zie je nu wel wat ik al zei je hart stroomt over nietwaar???
voor de rest alles gelezen maar niet onthouden…
turkijelover hoe gaat het nu met je meis??
Goede avond
Ben ik ook weer, vanaf mijn nieuwe computer deze keer, ze hebben de hele middag gewerkt om alle programma’s over te zetten. Moet alleen wel erg wennen aan het beeldscherm, is me toch een joekel.
Ook de kwaliteitscontrole zit er weer op, alles was gelukkig in orde. Kan ook niet anders want heb me toch gesopt en geveegd. Heb het helemaal gehad en kan de eerste dagen geen poetsdoek meer zien. Komt mooi uit want het weer blijft mooi, heb dus een mooi excuus om in de zon te gaan zitten.
@CrazyMar
HEEL VEEL PLEZIER IN MARMARIS ![]()
@Cyn
Nu zit je vriendin in Bodrum, jouw beurt komt nog en dan is vriendin weer thuis.
@Sev
Proficiat met het behaalde examen. Was het lekker in de zetel? Al een beetje bruin geworden?
@Toos
Weer een spannende tijd rondom de verkoop van je vaders huis. Hopelijk gaat het deze keer wel snel.
Hoorde trouwens het weekend van mijn moeder dat een neef van mij verhuist is naar … Zierikzee!
@Jac
Supertijd zeg!!
@Bloem
Hoop dat je computer snel gemaakt is. Zo saai zonder.
@Cyn: je moet maar zo denken, schat, jij kijkt nu gelukkig niet tegen die sjachie kop aan… En die stomme sukkel die haar in de maling neemt… En als jij dan gaat, mag je je eigen dingen met Yas gaan doen, en hoef je de sukkels niet steeds op sleeptouw te nemen :hihi: :wub:
@Jac: Heerlijk die tijden, ik ben niet zo gelukkig helaas…
Meiden, ik zie er nog een paar online…
Ik ga vroeg erin. Morgenochtend ga ik om 07.30 met mn vriendin en de honden in het bos wandelen… vraag me niet waarom zovroeg maar we gaan… Dusss slaapieslaapie doen maar. Zit op Talpa naar een humor/zwijmelfilm te kijken dus die volg ik nog ffies en dan snaveltjes dicht en oogjes toe
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes
@Beps
Vraag me niet waarom? Jeetje wat een tijd zeg :unibrow: , in ieder geval veel plezier!!!
Beps,bedankt voor de recepten ga het zeker een keer maken.Jammie jammie
Vivaturkije,het gaat op en af.Weet soms echt niet wat ik ervan denken moet en vooral omdat hij niks van zich laat horen.Hoop echt snel wat van hem te horen .3 jaar kan toch niet zomaar afgelopen zijn