Ttt..22

Hoi hoi,
Zal me toch nog maar even melden op de valreep…nou ja valreep? Nog een uurtje of 13 te gaan en dan gaan we op weg naar Brussel. Moet ongeveer nog 20 dingen doen voordat t zover is, dus zal waaschijnlijk totaal uitgeput in de auto zitten. Wie weet kan ik dan nog ff de oogjes dichtknijpen! Dochterlief is helaas niet helemaal fit, echt snipverkouden en hoofdpijn en zo. Ach gut, vind t zo rot voor haar. Maar komt vast weer snel goed als we er eenmaal zijn.
Jeetje Bloem wat een gedoe met het internet allemaal. Is ook niks voor mij hoor dit soort dingen. Alles moet t gewoon doen en zo niet, dan ga ik heel hard huilen of zo haha.Hoop voor je dat het snel opgelost wordt.
Voor de rest wens ik iedereen goeie en mooie dagen toe. Veel plezier met Koninginnedag. Voor degene die op vakantie gaan: Heel veel plezier en kom weer gezond en wel terug.
Geniet van het mooie weer allemaal, tis hier nu mooier dan daar…
Misschien lukt t om snel internet te krijgen in ons huisje, dus dan meld ik me meteen ff.

Doei doei, dikke knuffel

vergeten:
Ik zal zwaaien vannacht als we langs Breda rijden hihi…
en iedereen bedankt voor de goeie vakantiewensen
jullie zijn lief en nou ja, gewoon lief!

@ crazy, tis je gegund en @ sev, ikke ben jaloers!! het is echt uitzonderlijk lekker weer he? merk er nix van hierbinnen…nou ja, mijn tijd komt nog wel, nu zomer, strax als hier winter is de tropen en dan kom ik terug en dan wordt het weer zomer!! dansende banaan!!

@Bloem: dan ikke ook stikjaloers zijn !!! :storm:

@Marion: kom je ff hierlangs als je naar Brussel gaat ?

@crazy

HEEL VEEL PLEZIER IN MARMARIS!!!

Ik hoop dat je dochter snel opknapt met het mooie weer.

@Marion: jaaaaa here she goes !!! Geniet ervan !!! Zwaai eens als je boven W-vl passeert !!!

Zo meiden daar ben ik weer, was ff lekker in de tuin bij een vriendin theetje doen en bijkletsen…

@Roanna: mss morgen motoren…wil graag saampjes met hubbie dus dan moet ik tot morgen wachten. Maar was wel op een andere fiets weg, eentje waar ikzelf de motor ben(jaja giga goed bezig… bijna geen koffie, en fietsen…jaja)

@Bloemmie: ach wss zijn de pizza’s niet eens lekker… hihihi

Zo met hubbie naar de vuilstort. En dan aan de pizza’s offf toch ff een klein rondje…

Vergeten:

Fijne vakantie, Marjan… Geniet!!!
En beterschap met de dochter… Hoop dat het vliegen meevalt

@Bloem: Ik heb met je te doen hoor.

Even snel wezen shoppen. Heb een nieuwe prullenbak gekocht. Had er een met zo’n klepje, maar een p*kkending was dat. Helft viel er naast en stonk. Nu een gekocht met een grote deksel, was voor de helft van de prijs omdat er wat krassen opzaten. Zit op de achterkant dus niemand die het ziet. Eet vanavond Teryaki, lekker makkelijk dus

Hoi allemaal, even laten weten dat ik nog leef. Ben op m’n werk, maar het is erg rustig, dus lekker even bijgelezen.
Wat een lekker weertje, hè? We roken wat af, nu, buiten, maar het is al te warm om in het zonnetje te staan (lange broek, blouse met lange mouwen, giletje en dikke schort voor, blèèèèèh), dus maar in de schaduw.
En over 4 weken zitten wij ook al lekker in TURKIJE!!! Bloem en Cyn,m we spreken nog wel wat af, hè? Doen we tegen die tijd wel. Trouwens ik heb geloof ik van jullie alletwee telefoonnummer, dus dat komt wel goed. Krijg er steeds meer zin in.
Morgen Crazy weg, voel me nu al zielig, zal d’r missen. 10 hele dagen!!!
Gelukkig heb ik jullie nog, jullie moeten me maar troosten, hoor, haha
Nou iedereen, veel plezier met het mooie weer, en als je moet werken, gauw opschieten, en lekker nog genieten van de namiddag, is ook vast nog heel lekker. Dikke kus allemaal van Mar.

@ mierre, jeee…long time no speak!! hoest allemaal?? nog 4 weekies, aftellen!! enneuhm, @ sevvy, je bedoelt natuurlijk niet marion, maar crazymarrie…weet niet of marion nog ergens nu naartoe gaat…hihihi… zucht, het wordt hier nu ook wat warmer!

dansende banaan!! ikke ga morgen bij de turk eten, er zit een hele goeie (zegt men) bij mij in de buurt en nu eindelijk een goed excuus!! whieheee~!!

Nou wrijf het er maar in Bloempje…Maar goed proeven anders kunnen we volgende maand ergens anders gaan eten hihihih

ja idd, dat was het idd!! heheheee :unibrow:

Zo de tickets zijn binnen en ik vertrek eerder dan gepland!!!
Ik zou eerst 6:20 vertrekken maar dat is nu 5:15!!!
Zo om half 10 ben ik in Turkije!! En als we niet iedereen hoeven weg te brengen dan kan ik om 10:15 in het hotel zijn!!
Ik kan nu echt niet meer wachten.
Moet morgen nog de laatste dingetjes kopen en zondag een beginnetje maken met koffer inpakken.
Maandag de laatste dingetjes erin doen en naar mijn neefjes kijken op de vachtwagen eventjes feesten niet te lang want ik moet 1:45 of eerder richting schiphol!!!

@Sev zon ze in het schone belgie.
Een vriendin van mij woont in Ekeren en ik leer telkens leuke woordjes.
Voor jullie allerdaags maar voor mij ik lig constant in een deuk.
Maar ja dat hou je toch tussen onze taal!

Groetjes jac

@ jac, wow das een mooie tijd, de 1e was al vroeg en nu nog vroeger…dansende banaan!! en terug?? laat?? 23.55 uur?? hihi…

:crybaby: :crybaby: :crybaby: Ik wil nu ook al!! :crybaby: :crybaby: :crybaby:

@Miere, ja dat komt vast wel helemaal goed!!! En dat gevoel snap ik helemaal… Mijn vriendinnetje zit ook in TR nu… Haat het echt!

@Jac, lekker zeg… Ik vlieg waarschijnlijk nog steeds om 17.30… Maar dan ga ik bellen en om een andere vlucht zeuren!!.

x

Haha sorry, was voor Crazymar bedoeld idd ! Heb wss al zonneslag!

@Jac: hehe leuk zo een belgische vriendin :wink: moet zeggen dat ik ook bijna geen dialect ken hoor… Vanmorgen zei mn juf iets in typisch west-vlaams en toen keek ik wss zo dwaas dat ze het helemaal heeft moeten vertalen speciaal voor mij hahahaha !

Crazymar een hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan.

@jac…dat is helemaal een super tijd…!!

@bloem…ohh lkkr bij de turk eten…!! wil ook!!

@rest…sorry alweer vergeten…

net terug uit school…eerder dan verwacht:D…nu lkkr de tuin in…turkse muziek op…ogen dicht…
waren we al maar 16 dagen verder…!!!