Ttt..22

goede morgen allemaal…!!

@beps…wat goed van de puber…:slight_smile:

@bloem…jeetje wat rot…hopelijk gaat het vandaag wel lukken met de pc!!

@sev…succes vandaag met het examen…

@marion…wat rot…hoop dat de uitslag snel wel is…!!

ik ga zo naar school…daarna meteen door nar turkse les…vanaaf pas weer thuis…tot dan…xx

CrazyMar: 26 april - Marmaris :turkey:

Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
**Bloem: 19 mei - Gümbet
**Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)

MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: 25 december - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

sorry ik weet niet of ik de goede heb…
maar mocht ik vandaag niet meer komen…

@crazymar…heeeeel veeel pleizer…geniet er maar lkkr van

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/reputation.gif vbrep_register(“147771”) http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif

Goeiemorgen!!

@Sev, ik woon inderdaad in Alkmaar en het is echt vreselijk wat er is gebeurd… Ken het slachtoffer niet, de dader wel van gezicht maar verder ook niet!! Hij heeft die jongen 3 keer gericht op zijn slaap geslagen met waarschijnlijk een boksbeugel… Slachtoffer was vrijwel direct hersendood, en later dus ook overleden… Diep en diep triest!!

Vandaag weer werken, gisteren school gehad… SAAI!! Voel me k*t… Gister kende ik Askim 2 jaar, en dan zie ik hem gewoon niet. En dat het idee dat mijn beste vriendinnetje nu gewoon in Bodrum zit… :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Mega hoofdpijn vandaag, en mega warm… Dus wordt een lekker daggie!!

Oh en CrazyMar: HEEEEEL VEEEEEL PLEZIER IN MARMARIS!!!

x

@ cyn, snap waarom je je zo rot voelt, maar probeer positief te zijn, over 4 weken zitten we aan ons ontbijt in de turkse zon!! dansende banaan!!

Haha over 4 weken lig ik in de zon haha… Want ontbijten dan doe ik of vroeg of gewoon niet :lol: Kom rond 5/6 uur thuis ( of kom niet thuis haha), ga of om 8.00 uur ontbijten, of als ik geen honger heb dan slaap ik ff door, en ga om 09.30 in de zon liggen :lol: :biggrin:

HEB ER ZIN IN!!!

x:biggrin:

meee toooooooooooooo!!!

Ben er net achter dat de dader van die moord een broertje is van een oud schoolgenootje van me… Die jongen speelt in Afblijven, in Oebele en heeft in Idols gezeten… Nou lekkere naam heb je nu dan, als je broertje een moord op zijn geweten heeft!!

x

Ook mogge dames.

Zo… ben net net terug van ff nuchter bloedprikken in het kader van proefkonijn wezen, voor een nieuwe medicijn.

@Bloem: He wat k*t nou, dat je pc nog niet in orde is thuis. Heb je dan niet de neiging om het weg te flikkeren en een andere of een nieuwe te kopen? Dat heb ik altijd zo gauw. Heb met zulke dingen helemaal geen geduld, maarja dat komt denk ik ook wel, omdat niemand hier thuis verstand heeft van PC,s. Ja, mijn lieve buurman helpt me met storingen enzo en dat gaat tot nu toe goed.
Ik zet straks nog wel even een keer Umoja voor je op. Keiiiiiiiiihard. :lol:

@Cynthia: Voor zover ik zelf al heb na kunnen gaan, gaan we om 7 uur s’morgens weg en landen we weer om 16.20 uur. Vind het zelf wel aardige tijden. (onder voorbehoud dan). Mocht jij het nog anders zien, hoor ik het wel he, aub?

@Bep:Niet motoren vandaag?

@Crazymar: Voor dat ik miss vergeet, een hele goede reis en een hele fijne vakantie en geniet ervan. :wink:

@ roanna, ja dat idee wel ja, maar ja…alsof ik daar nu geld voor heb? ik heb deze pc gekregen toen mn ouders een nieuwe kochten, dusse…ookal gebruik ik hem elke dag zeer intensief daar heb ik dus echt geen geld voor… hopelijk gata het vanmiddag goed komen… ben alleen super chagerijnig vandaag. nix lukt, nix wil, grrr…zin om een beetje herrie te lopen trappen!!

@Sev: Succes vandaag!
@Bloem: Is balen als zo’n compie problemen heeft. Zal je altijd zien, als je je geld ergens anders voor bestemd hebt.
@Roanna: Blij voor je dat je door je jaarlijkse APK bent gekomen. Ach, voor een slechte conditie hoef je niks aan je rikketik te mankeren. Heb ook n conditie van 0,000.

Gisteren weer n bezichtiging gehad bij mn vaders huis. Was ook positief. Makelaar heeft er een goed gevoel over, maar dat heb ik al meer gehoord. We wachten in spanning af of er een vervolg komt.
Vanmorgen mn huis even gepoetst, ga straks lekker van de zon genieten.

@Crazymar: Wil je alvast heeeeeeeeel veel plezier toewensen in Marmaris.
@Jac + Franslijn: Jullie zijn aan het aftellen.

@Bloem: Je hebt gelijk Bloem, Je kunt je geld nu wel ergens anders voor gebruiken. Maar kan me wel voorstellen dat je heel shjaggie bent. :biggrin:

Ik ga nu weg werken en dan vanmiddag ook nog werkbespreking. Er gaan op ons werk, structulele verandereingen plaats vinden, dus iedereen diend aanwezig te zijn. Zal wel een latertje worden en ook heel spannend.

Werkse allen nog de rest een hele fijne dag. Geniet ervan! :wink: Groetjes.

Crazymar: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
maar dat gaat wel lukken denk ik.

Zo nog een dagje werken en dan heb ik ook vakantie.
Hopen dat mijn tickets er vandaag zijn, want dan kan echt mijn vakantie gevoel beginnen!!!

Iedereen een fijne en zonnige dag!
ik ga zo werken maar eerst eventjes nog de zon in!!!

Groetjes jac

@ roanna, owh, dat soort veranderingen zijn vaak niet zo leuk voor de mensen die ermee moeten werken… en @ toos, we duimen gewoon he? igg beter dan dat de mensen meteen weer weggelopen zijn, toch??

@Bloem: Ja dat is zeker. Bij ons eigen huis wat het vaak dat het een leuk huis was, maaaarrrrrrrr … Dat was nu niet, maar daar is de prijs ook naar.

Ik ga even shoppen, verzinnen wat we vanavond weer eens moeten eten.
Voor degene die aan het werk zijn of nog moeten beginnen, werk ze. Anders geniet van t mooie weer.

@Toos: shop ze en succes met uitzoeken voor het avondeten!

owh lekker shoppen, heb ik nu ooook zin in!! heb trouwens overal zin in, behalve hier zitten…zucht…heb echt een baaldag!

Goeiemiddag allemaal !

Leve de juf dat ze nu haar ogen laat laseren in zo een weer, hebben wij vanmiddag geen les hihi !

Zo, heb niet echt bijgelezen… examen klaar, iedereen erdoor, volgende week mag ik ‘klant’ liggen zaaaaaaalig !

Nu: Tuinzetel staat klaar en wacht op me, eerst spaghetti eten, dan frisse cola in de tuinzetel, parasol staat al open, luxeleventje leven vanmiddag, cursus erbij nemen (volgende week wéér examen) kan het nog beter ? En dan om 16u mn haartjes laten knippen, thuis komen en naar toneel gaan !

Druk dus :wink: hihi (sorry voor diegenen die nu aan het werken zijn, jullie tijd komt ook nog!)

P.S.: heb ook al mn bikini aan ! vierdubbele dansende banaaaaaaaan !!!