TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

@ roanna ja joh ik ben hardstikke verkouden!!

@ cyn ja zat ookal aan zoiets te denken :stuck_out_tongue: hebbie mn foto’s van gisteren gezien :smiley: :smiley:

Bloem: uiteraard!!! :wink:
Roanna: nee voor typen gaat het nog net… Heb stiekem wel bijgelezen hoor… maar er blijft vandaag niet zoveel hangen :wink:

owh ja,
@ roanna helemaal goed hoor. vandaag paps jarg (hij moet gewoon werken) en afgelopen maandag waren ze 30 jaar getrouwd. daarom gaan we morgen naar de efteling en uit eten :smiley:

Bloem: gefeliciteerd!!! :kus:

ja 30 jr… tis lang he?!

goed nieuws van t werk…
stuur wel ff een mailtje/pb naar jullie, ga t hier niet neerzetten

Roanna,ja hoor het gaat wel,kan goed tegen de warmte en hier op het werk is het lekker dus en bij ons in huis ook…Maar zit wat met mezelf in de knoop…

Bloem,goed nieuws van het werk…Altijd leuk

Beps,nog niet gezien,of zit je in de nachtdienst?
Hoe gaat het.

voor jullie allemaal :kus:

@ TRL wa ist meissie…? :kus: wil je t misschien weer even kwijt…?

TRL: :kus: gooi het hier neer als je wilt… :kus: rustig aan!

he he goedemorgen, heb even tijd om te reageren…

Bloemmie gefeliciteerd met paps en morgen lekker naar de efteling, droomvluchten maken ect., balen dat je snipverkouden bent…enne 30 jaar valt wel mee hoor ik ben over 2 en halve week 29 jaar getrouwd, gaat zo om hoor…

J. Lekker zwemmen, goed geregeld dus, jammer voor jou Marion 3 adressen is dat niet een beetje veel te veel van het goede op een dag…pffffff…

Roanna op de scoot naar het werk,
Cynnie heeft het overal veel te warm voor.
Tlr…knuffel en ik hoop dat je snel weer een beetje uit je dip bent.
Raak, naar de musical geweest maar zat weg te smelten…
Kaylo ging de 30e naar huis
Mk en Toos liggen languit bij het zwembad en wij arme wij moeten binnen zitten, nou moet ik eerlijk zeggen hier valt het gelukkig mee, de ramen staan open en er komt een heerlijk briesje naar binnen…
Beps aan het werk/nog niet wakker of loopt al bij de kleine supermarkt.

Ik was eerst snel naar het kleine winkeltje voor een hartslaghorloge, toen met aiji naar het bos(hubbie had nachtdienst, maar die is lekker meegeweest)

toen mn gewonnen arrangement bij de zwaluwhoeve geboekt…en zo naar de MM om te kijken voor een klein fototoestel erbij…(jaja wat een luxeprobleem weer :wink:

@TRL: :kus: Kom maar op hoor, als je een klankbord nodig heb…:kus:

Viva: ja veeel te warm!! :wink: Hoe is het verder? Weer een beetje gewend in NL???

En 30 jaar getrouwd… heb net dat van mijn ouders ff zitten te tellen… maar dat wordt ook alweer 33 jaar… :biggrin: poeh!

ik vind het lang hoor
cker omdat er momenten waren dat ik dacht dat ze het volgende jaar nie meer zouden halen…

ach we hebben van de week een grote bos bloemen gegeven en verder wisten mn ouders geen kado ofzo (die hebben alles al en zo niet, dan kopen ze t zelf wel :stuck_out_tongue: ) hahaha

maar goed… wij hier de ramen maar dicht want de kraaien zijn kraais ofzo :retard:

hihi beter dan dat de loopvogels loops zijn

Gaan eens kijken voor het cameraatje

waar zit je aan te denken?!? tegenwoordig heb je al hele goede cameraatjes voor een mooi prijsje

Nou helemaal back to earth hoor, ben alleen maar weer aan het rennen, paps zijn scoot in elkaar, 100 x bellen, dan moet hij weer ineens wel een pasje voor de taxibus, terwijl hij die niet wilde…dus daar weer achterheen, dan is zijn vriendin weer ziek, moet ik een gouden ketting voor haar kopen, nu bel ik hem net op om te zegge hoe en wat van de scootmobiel, en nu vraagt hij of ik even de ketting wil komen brengen…ik moet de hele week werken, nou dus mooi ff niet he…ben al weer helemaal klaar met hem.

@ viva adem in…adem uit… zennnnnnn even pas op de plaats

Viva: pfffff je bent onderhand alweer aan vakantie toe… :wink: :kus:

Kraaien die kraais zijn of loopvogels loops…hihihihihi…de dikke van Dale zou er zich in verslikken.

Ja zeker weten Bloemmie en Cyn adem in en adem uit, ga gewoon aan de yoga hier zo…

zo is het maar net viva, doe vooral rustig aan!!
en aan jezelf denken anders snak je na 2 dg alweer naar vakantie! hahaha

zucht, wij net in het zonnetje koffie gedronken,… wow warm!! maar wel ff prettig.