TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Zo … de italiaanse bol zit er in, nu de koffie nog.

@Cyn
Wil in de jury, een soort van Barry? Zie je al zitten … er sit een goeie kop op :smiley:

@Bloem
Had traantjes vanmorgen maar ik geloof dat ze nu weer wat vrolijker is.
En niet vergeten … gefeliciteerd met je paps!!

@Roanna
In de douche, wil wel met je ruilen, wat zal ik blij zijn als het 17.00 uur is. Het is bijna niet te doen, bij het minste geringste gutst het zweet van je af en dan heb ik nog wel makkelijke adresjes. Maar goed, hier komen we ook wel doorheen.

@TRL
Meis toch!!! Je weet me te vinden als je je ei kwijt wil he! Dikke kus!!

@Viva
Beetje heet nu maar het zijn weer overuren want morgenmiddag moet ik naar de cursus. De mensen willen toch liever dat je zelf komt. Voel me goed dus komt goed.
Paps weer in aktie, laat hem maar lekker ff, veel te warm om je druk te maken nu. Makkelijk gezegd he? Zo steek jij niet in elkaar, maar je begint het te leren krijg ik het idee. Ook een kus voor jou.

@Beps
Weer een verwenpakket geboekt en op zoek naar een nieuwe camera.

En nu aktie …

ja marion actie! anders wordt het nooit 5h

ik heb gewoon traanogen hoor… nie huilen ofzo hahahaa

Marion: haha er sat een hele mooie kop op… dus vooral doorgaan :wink:

hahahahaaa jajaaa… en er zat een nog beter lijf onder… dus here we go!! hahahahahah

sorry… waar is die over de vloer rollende smiley… hahahahah

:wub: mjammie!!! En dan die zoen… waaaaaaaaaaaaaaahhh :biggrin: ik wordt gek!!!

En terug bij het onderwerp ‘lekkere knullen op vakantie…’!!! :wink: :wink:

@Bloem, was even kijken naar die ‘highspeed’ (40bps) van casio… maar dagaatmnieworden… pfff (denk ik…) prijs valt mee, maar… ja weetnie…
dus nu even wachten op t volgend computerblad van hubbie, een of ander verslag…
en anders… hihi dan niet haha

jajaja ja jonge meiden… single en je wilt wat he!?

en gelukkig hebben we de foto;s not

:finger: @ cyn, foei als jurylid ben je onbevooroordeeld en objectief! hahahahahah

@ beps jammer. gewoon ff verder kijken

Bloem: er waren nog meer lekkere ventjes daar hoor… Maar je daar heb ik de zoen niet bij geprobeerd… :wink: Dus heb wel een lichte voorkeur ja :wink: Misschien de andere kandidaten ook even testen… staat iedereen weer gelijk… :biggrin: :unibrow:

Dus het is toch waar… de weg naar de top is door vooral eronderr te blijven (:lol:)

Zo ik weer thuis, meiden het is om te stikken hierzo af en toe gaat de zon weg, en dan wordt het zinderend benauwd/heet…de was draait en annie is al leeg en de schapjes in huis, maar je kunt me uitwringen…bah…zo heet hoeft het nu ook weer niet.

En mooie jongens, hahahahaha er zijn er zat van.

hahahahaha
@ cyn !! goed plan!! komop we gaan!! hahahahaha here we go

@ beps :biggrin: of ertegenaan… tegen een muurtje…

Jij K… ik S??? :wink:

hahaha no comment
ik spreek geen voorkeuren uit want sta niet voor mezelf in hahahaha

maareuhm zei net tegen mn collega’;s dat ik ECHT geen zin had om te gaan sporten en of ik mn moeder zo ver zou kunnen krijgen om t te skippen en in plaats daarvan wijntjes te gaan drinken :smiley: hahaha maar ach, druk hiero! dus had net een berichtje van haar, dat ze niet wilde gaan sporten en of ik iets kwam drinken daarvoor plaats

Hahahaha, wij zijn gaan wandelen met Aiji ipv…pfff is toch echt te heet nu daarvoor…

Toch spannend meiden, Aiji gaat morgen naar de dierenarts, we gaan haar laten “helpen” (al snapt ze zelfs het woord niet helemaal zei ze vanmorgen ;)) Morgen om 10.30 brengen, en dan horen we hoelaat we haar gaan halen.
Terwijl zo op de OK ligt, of in de uitslapkamer(hihi dr hok gewoon hihi) gaan we eens kijken of er andere opties qua camera’s (ofzo…ons bezig houden)

Bloem: heeel slim!!! Veel te warm om te sporten… :wink: :tongue: Ik straks maar weer ff ijs scoren ofzo… pfffffff

Beps: spannend hoor!!! :kus:

owh ja lekker ijs!! mhmhmhmhh

@ beps gelukkig dat ze aangaf dat ze het niet zo goed snapte… misschien maar beter anders raakt ze helemaal in de stresss

@Bloem: Aiji en stress… haha alleen vd vliegen die ze niet vangen kan haha!!!

OHHHH IJSSSSSS(twisters… maar niet die van hier… die met groen en roomijs,… JAAAA)

hey beps
lees net je reactie op de entingentopic…
is dat echt waar van de cocktail met kraanwater…>?
grappig dat je me dat niet verteld heb… en ik maar naar de wc rennen

Jaaa die turkse twisters!!! :smiley:

Ze waren boven een cocktail aan t mixen, flesje water om te verdunnen, nw flesje, nog niet geopend. Daarna lekker zelf een dikke slok uit het flesje genomen. Cocktail gemixt toch iets te sterk, iets eruit, en toen flesje…oeps kon niet, hij had er zelf uit gedronken…
Dus nw flesje pakken…geen flesje, en automatisch de kraan geopend…
OEPS… ALLES weggegooit(ging om 1 cocktail!)

NEE niet in de poolbar, dan had ik zeker jou meteen gewaarschuwd