Bloem,alweer naar de efteling,heb je een abonnement.ik de 12de met vrienden naar de efteling.
30 graden morgen pfff
Bloem,alweer naar de efteling,heb je een abonnement.ik de 12de met vrienden naar de efteling.
30 graden morgen pfff
@ trl nou ja, weet je nog die keer dat we zouden gaan? toen zijn we dus niet gegaan!! hahaha
nee we gaan vrijdag dus eindelijk (zeggen we) met paps en mams en broer. voor hun 30 jarige trouwen enzo… paps is morgen ook jarig, gaan uit eten, heel de rimram…
maar goed… ik ga dus lekker slapen!
truste!!
Weltrusten Bloem,en alvast gefeliciteerd met je paps
Ook weer terug en wat is het benauwd binnen. Buiten aangenamer wat het weer betreft maar je wordt dus echt lek gestoken door al dat rondvliegend spul.
We hadden een brief van de school van J, bepaalde groepen zitten in houten units (J ook) en al wordt het platte dak nat gehouden. Dan nog is het niet te doen met dit weer. Het tropenrooster is ingevoerd voor morgen en vrijdag. Morgen hebben ze toestemming gekregen om naar het water te gaan, om 11.00 uur vertrekken ze, de geluksvogels. Vrijdag gaan ze de gymzaal in.
Marion,wat een mazzel voor J,lekker naar het water.
Zeker weten!! Toch leuk om kind te zijn he?
Goeienavond allemaal, hier niet zo heet hoor, maar ik merk er toch niet veel van, zit de hele dag binnen, heb vandaag tot kwart voor acht doorgewerkt. Alleen om te roken kan ik even naar buiten. Net op m’n balkonnetje gezeten, maar ik vond het een fris windje.
VK heb ik ook al jaren, en het scheelt echt geld. Bovendien kreeg ik bij aanmelding toendertijd 4 waardebonnen van 15 euries, waarvan je er per reis 1 mag inleveren. En ze zijn nu op, dus heb ik al 4 x geboekt via hun. Alleen jammer dat ze het niet op losse tickets doen.
**
Trouwens…ikke VIPPIE, hè???
Verders weinig nieuws, ga ff een foto opzoeken voor de nieuwe wedstrijd.
:kus: Mar
Ook hier gaat er 1 naar bed
tot morgen all
@Marion: Was vroeger op de school van mijn zoon ook zo. Zat ook in van die noodlokalen en hadden dan om de haverklap tropenrooster in de zomer. Maar nu eerst lekker zwemmen met de klas en ach dan is het alweer bijna weekend. Hier moeten de kids nog 1 volle week naar school en dan begint de vakantie hier en voor mijn kleinkids in het noorden, begint de vakantie a.s. weekend al. Bij jullie zijn ze later he?
@Miere: Ik vind die foto toch zo cute he op je avatar. Gaat het goed net haar?
Ik heb persoonlijk ook weinig last van de warmte en probeer ook zo nu en dan lekker ff in de tuin te zitten.
Maargoed ladies. Ik ga de boel ook afsluiten hier. Wat ik nog ga doen is nu wel bekend en zeg alvast… weltrusten all en tot morgen weer.
:dag: :slapen:
@Miere
Ja … jij bent de VIP deze maand. Gefeliciteerd!!
@Roanna
J krijgt de 25e vakantie, de andere kinderen hier een week eerder. Dat heeft met de 4-daagse te maken dacht ik.
Hi Dames, ben naar kleinzoon wezen kijken. deed mee in musical.was leuk maar zooooo warm. ga nu snel naar mijn bedje, tot morgen:kus:
mogguh ladies…
ja heerlijk was dat vroegah altijd. einde van het schooljaar, niet echt veel interessants meer en gewoon al bloedje heet… lekker dat de kids kunnen gaan zwemmen!
hiero als een blok geslapen. werd ook helemaal versuft wakker, had nog wel ff door kunnen tukken, maar nee, moet sporten vandaag
Crazy: 3 juli Marmaris![]()
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Goedemorgen
Bloem; gat in de markt gevonden en gefeliciteerd met je paps
Marion; J lekker tropenrooster> dus zwemmen (ik ook tropenrooster
)
Beps; te warm om bij te lezen
Cyn; vk, heb ik niet ![]()
Raak; naar musical wezen kijken van kleinzoon
Roanna; nog last van de buren? of weten ze zich nu een beetje rustig te houden?
Volgens mij is Kaylo inderdaad al terug.
Ikke al op het werk (al even trouwens), tot 15 uur en dan lekker de zon in ![]()
mmhh klinkt goed
ik tot 4h en dan sporten… over zweten gesproken :retard:
Goede morgen …
@Raak
Altijd leuk een musical van de kids. Heb je weer lekker trots zitten wezen?
@Damber
Ook een tropenrooster vandaaag.
@Bloem
Sporten … ik moet er met dit weer niet aan denken.
@TRL
Kus voor jou.
En ik geen tropenrooster vandaag. Ik moet tot 17.00 uur, heb 3 adressen vandaag.
dan kom je de dag wel door dan! lekker druk!
gaapp… de keelpijn is er nog steeds, watjes in mn hoofd, maar nu komen ook de traantjes spontaan uit mn ogen rollen… :crybaby:
Goeiemorgen!!!
Bloem: rustig aan… :kus: Enne als je mede-jury-leden zoekt!! IK graag
En wellicht een groepje van K (leadzanger) M (danser en achtergrondzanger) E (danser, zingt te vals) V (vuurspugen) en S (voor het cutie gehalte
) KLAAR!!! hahaha
Ohhh en zucht :wub: When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you’re alive :wub:
Verder niet zoveel gelezen… inderdaad veel te warm…
Nu weer te werk… Dus even aan de slag…
Morgen ladies.
@Bloem: Wat is dat nu dan? Verkouden? Last nog van de blues? In ieder geval, van harte gefelicitereerd met je vaders verjaardag en waren ze ook niet 30 jaar getrouwd, of was dat al eens? Eerdaags hierdoor naar de Efteling toch?
@Damber: Oh, mooi rooster voor vandaag zeg. :vak02: Lekker het zonnetje in. Bofkont!!!
@Raak: Ook nog even langs geweest op de valreep, maar nu moei. Leuk altijd die schooloptredens hoor. Zo herkenbaar, maar dan van me eigen kids. Van de kleinkids maak ik weinig tot niets van mee, maar de reden weten julllie.
@Marion: Lekker druk progamma voor jou en nu maar hopen dat die oudjes ook een bietje meegaand zijn met die warmte en je niet te hard laten werken( zweten). Hi, hi.
@TRL: Ook ikke ff weer voor jou. :kus: Lukt het allemaal nog een bietje met dit warme weer?
Beps nog op 1 oor? Kan me dat niet voorstellen. :dag:
@Cynthia: Inmiddels binnen gekomen. :dag: Niet bijlezen, maar wel typen. Daar niet te warm voor dan?
Nou, ik ga douchen.
:dag: