Ik heb er uiteraard ook 1… en die gebruik ik alleen bij hotelspecials+bungalowspecials… ![]()
Nou ik ga zo afsluiten… Lekker naar huis scooteren ![]()
:dag: :kus: tot morgen!!!
Ja Cyn, het is heerlijk op de scoot. Wel thuis en een fijne avond nog. :kus:
:dag:
Jij ook!!! :dag: :dag:
mhmh mn lahmucuns zitten in de oven… jamjam
nou ovenpasa op…(gewoon macaroni uit de oven haha)
hier is het warm…
hubbie wilde nog naar de ‘kleine’ supermarkt, een sporthorloge/hartslagmeter weet ik veel in de aanbieding…morgenochtend terug dus…
Nu nietsen…pfff HOTHOTHOT
Bloem,C gaat dinsdag en woensdag de hele dag naar het kdv.
Ik hier ook de vk heb hem al wel paar keer gebruikt,Cyn wist niet dat je het door kon geven dat je een speciaal reisburo kon aangeven,zal ik de volgende keer zeker doen misschien in september of oktober.
mmhmhh mn eten was echt zalig… alleen hakt de witte wijn er nu wel in zeg
hahaha
wat zouden toos en MK nu doen/ zien??
owh trouwens… hahaha zat net naar oude TMF opnamen te kijken van de band Five die ik vRoUgAh helemaal top vond… en toen dacht ik… hebben ze nou nie zoiets in de Turkse uitvoering?? Ik zie dat echt helemaal een hit worden. Neem willekeurig elke 4 of 5 jongens uit een hippe bar, dansen kunnen ze allemaal, sexy as hell, ze weten wat de dames willen en ach, dat zingen… wie heeft het daar dan nog over!!! hahahahaha
gat in de markt!
Bloem,beetje teut nu? Five ken ze niet,zal wel na mijn tijd zijn geweest ![]()
vakantiekaart heb er ook al tijden een, nog nooit gebruikt.
Bloem heeft een gat in de markt gevonden en wordt manager van een stel hitsige, knappe turken die goed kunnen dansen.
MK en Toos zitten lekker op het terras met een coctail…en zijn ook al aan het aftellen, het schiet voor hun ook al weer aardig op.
Beps morgen naar de kleine markt voor een hartslag/horloge…
en hier is het ook super WARM…
ja hier ook
zwem weer bijna weg
@ TRL ja het was ook wel een beetje na mijn tijd, maar heb er net genoeg van mee gekregen hahahaha
had nie voor nix ff een linkje erbij gezet ![]()
Wanneer komen Toos en MK eigenlijk terug zaterdag??
Bloem,nieuwe missie hahaha
wie weet… ik word gewoon de nieuwe simon cowell of hoe die vent van x-factor en de spicegirls dan ook heet!! hahahaha
en ja, toos en mk gaan zaterdag weer naar huis.
Ik heb niets geen last momenteel van de warmte. Heb ff een tijdje buiten gezeten. Ff beppe met de buuf.
Ik wilde die VK eerder nooit vanwege hoe die aan de man gebracht werd, maar nu die dan eindelijk toch gratis is… en ze mij er niet voor hoeven te bellen, wilde ik het wel en voila. Heb me een tijdje terug al opgegeven. Wie weet dat ik 'm ooit ga gebruiken.
Ja, ik vraag me ook steeds af wat zullie daar nu aan het doen zouden zijn!!! Inderdaad… zaterdag is iedereen uit ADR vertrokken. >>>
@Bloem: Heel goed idee van je. ![]()
Ik zat net ff te denken… Kaylo zal toch ook onderhand al wel weer thuis zijn?
ohhhh ik smelt hier echt weg…
buiten vreten de muggen me op, binnen smelt ik weg…
PFFFFF nou zo maar naar bed ofzo…daar is het koel hihi
(ben zo ego op het moment…lees niet eens terug, te warm ;))
Oh hoh… da’s niet netjes Beps. :lol:![]()
Morgen 30 of meer graden. :zon02:
ik ben ook moe… maar ik weet als ik in bed lig… dan kan ik nie slapen maar ga denk ik zo wel een poging wagen…
@ roanna ja erg he?! en dan na te gaan dat we vrijdag gewoon naar de Efteling gaan :retard: volgens mij kom ik die piranha niet uit!