De logica is vaak ver te zoeken…
Ik ga morgen nog naar het ziekenhuis bellen hoe of wat… en anders is het klaar… dan gaat hij in het Bloembedje slapen hier haha
Zo is dat Beps.
Dames… ik vind het ook wel weer goed voor vandaag. Heb veel geleerd vandaag en er gebruik van gemaakt en mocht ik nog leuke tegen komen die ik nu even niet gezien heb… ik weet nu hoe het werkt, dus ik zal jullie blijven vervelen met foto’s doorsturen. :evil:
Weltrusten allemaal en tot morgen weer.
:slapen: :dag: :kus:
@ roanna is goed ![]()
ik ga er ook een end aan breien… was sloom van dat warme meer, maar nu het afgekoeld is ben ik ook zo slaperig als … ja als wat…? nou ja, sleepy dus
:dag: truste
Ook ik verdwijn
Morgen weer vroeg op omdat de voetzoekster komt…
Meld me wel doeggie trusten enzo…:dag:
Bloem : welterusten, jaja gewoon altijd beetje lui he:o
Roanna :slapen: lekker
ikke ga ook een keertje vroeg naar boven dus slaap lekker allemaal en tot morgen
wow iedereen vroeg naar bed??
ikke alweer up and about…
alles goed met iedereen? lekker geslapen enzo?
nog ff-kes en dan is het weer weekend!!
Ik nu ook.
Heerlijk geslapen, en nu op naar een nieuwe dag.
Tot straks
Goedemorgen vanuit een zonnig Den Haag/Rijswijk… Ik alweer op het werk… probeer weer mee te blijven lezen… Wilde de foto’s op m’n werk laten zien, maar kan hier fb niet openen ![]()
Goede morgen …
De dames goed geslapen? Ik ook wel eigenlijk. Weer een lange dag vandaag, 3 klanten zoals vorige week, komt omdat ik morgenmiddag cursus heb. Gelukkig is het nu een heel stuk koeler.
@ marion succes met je lange dag dan!
@ damber, zon? waar… FB geeft vaak problemen of wordt geblokkeerd
too bad
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Beps,wat een gez**k voor een bed zeg,en net wat je zegt een paar dagen extra in het ziekenhuis kost nog meer…
Bloem,maak niet uit,collega zou van de week ff verder kijken of ze ergens iets kan vinden hoe het kan,ze gebruikt zelf geen hotmail,dus moest ff kijken…
Zussie,al weer vroeg op het werk,maar kan geen fb openen.Hier kunnen we bijna alles openene,behalve de site van hnkemller en Lvra en dat soort…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Marion,succes vandaag.
Gisteren online een afspraak gemaakt bij de orthopeed,27 juli kan ik terecht is best wel snel dacht ik zo…
Fijne dag allemaal
das nog 3 weken idd… hopelijk kan die iets voor je betekenen.
ik kreeg een bon van goedprijs, voor 3 euro… omdat ik al mn artikelen van mn bestelling heb gehouden… da was nie zo, maar goed…overigens was het van begin mei, dus lekker op tijd
Goedemorgen meiden, ik ook weer wakker, heerlijk geslapen, fb doorgekeken, ik snap er alleen nog niet zoveel van, maar dat komt wel.
Vandaag vivadagje, …hele dag lekker alleen in huis…een beetje rommelen dus ik vermaak me wel.
Is lang geleden hoor …een week of 5 dat ik een dag helemaal alleen thuis was…
@ viva lekker he. ff rommelen en dingen voor jezelf doen.
geniet er maa lekker van…
trouwens, de reden dat het alweer zo lang geleden was, was natuurlijk vanwege AL jouw vakanties ![]()
Goedemorgen ladies.
@Bloem: Die “bon” heb ik van de week ook gehad. Ik bewaar 'm nog maar ff, voor als ik weer wat bestel. Per slot van rekening moet ik nog een keer op vakantie :lol: en misschien doen ze dan de zomerspullen er wel uit voor een prikkie.
Verder nog even niet zoveel te melden. Ga zo douchen en dan vanmiddag na het werk meteen door naar het ZH voor de APK keuring. Pffff… zie er nu best wel een beetje tegenop. Moet ook fietsen daar en ben dan altijd bang dat ze dan weer wat vinden. Normaal was ik hier nooit zo bang voor, maar wel sinds je er ook bij moet fietsen. Ik kan het wel hoor, daar ben ik niet bang voor, maar de rest. Nouja, we zien wel. :hihi:
Laterssssssss :dag:
@ roanna :kus: zet em op wijffie!! het komt vast allemaal goed :kus:
@ all : goedemorgen:ninja:
Roanna, succes je kunt het…
Viva,lekker dagje voor jezelf,heerlijk.
Raak,druk??