Roanna go girl, het is vast allemaal oke.
Bloemmie, ja daar komt het door al die vakanties maar dat houd dus ook in dat je continue mensen om je heen hebt…(gezellig hoor, en niemand zit me in de weg), maar alleen is ook lekker.
cker alleen is heeeeerlijk, daarom ben ik ook zo happy met mn eigen plekkie
Goeiemorgen,
Weinig nieuws hier te melden. Vanmorgen bij de tandarts geweest omdat er een stukje van een kies was afgebroken. Ga zo de foto’s op de comp zetten.
@Roanna: Succes met fietsen vandaag, Je zal vast wel weer goedgekeurd worden.
@Viva: Een dagje voor jezelf, groot gelijk, geniet ervan
jaisk een stukkie kies afgebroken?? brbrbr das niet leuk! is alles nu weer in orde?
Ja hoor, is weer gerepareerd, ze hoefde alleen een scherp randje weg te boren, opvullen en klaar. Sch*t 7 kleuren voor de tandarts, maar dit viel alles mee
He Toos, hier nog een, ben nooit bang geweest voor de tandarts, tot dat ik een wortelkanaalbehandeling kreeg, echt ik lig te klapperen in de stoel.
Gelukkig voor jou vandaag geen 7 kleuren hooguit 2 nietwaar hihihihihi, en nu foto’s op de pc zetten. Wanneer moet je weer aan het werk??
Ik zou maandag weer moeten beginnen, heb veel last van mn schouder en een slecht passend vel, dus zie wel. Vanmorgen in een vlaag van verstandsverbijstering orthopeed gebeld en heb de 27ste een afspraak
Dames… ik ga er ook zo vandoor en zal mijn beste beentje voor zetten vanmiddag.
@Toos: Ik zal je eerdaags ook even wat foto’s doen toekomen. Weet nu hoe het moet. Zo mooi, jij boven op de tafel. Hi, hi.
Iedereen een fijne dag nog verder, what ever you do, where even you are.
:dag:
@toos
Toch weer erg veel last van de schouders en een afspraak gemaakt. Ook niet lekker in je vel, het leven valt niet altijd mee. :kus:
@roanna
Mag op de fiets en ziet er toch wel erg tegenop.
Met de aquagym heb je vast genoeg conditie opgebouwd om je er goed doorheen te slaan.
@trl
Ook al een afspraak met de orthopeed, een lekker zootje bij elkaar ![]()
Toos, groot gelijk heb je, doe rustig aan he meis…en anders een paar gak weken…
Ja en ook de 27ste ![]()
:dag: hello ladies!!
Zo ik ben wakker zeg… Heb EINDELIJK weer een keer onder mijn dekbed geslapen… mjammie!!! Na turkije heb ik dat niet meer gedaan… HEERLIJK!!! ![]()
Nu een beetje muziekjes op mijn telefoon zetten… zucht (Bloem weet wel welke
)
Bep: ja hoor wat is dat nou voor idioot iets!!! Belachelijk zeg!!! :kus:
TRL: goed zo, toch de orthopeed gebeld!!! ![]()
Toos: jij ook al, ![]()
En verder van alles over computers… pfff ik heb eindelijk ontdekt hoe ik foto’s kan verkleinen… en dat vind ik al best knap van mezelf… Verder red ik me wel, maar daar blijft het ook bij…
Zo nu maar eens de krant lezen… en ff wat te drinken scoren!! :biggrin:
:dag: :kus:
@ roanna t komt vast goed. denk maar aan de tour, dan is het een klein stukkie trappen
@ toos verstandig, afspraak gemaakt bij de ortho. doe nog maar rustig aan hoor! je moet tenslotte later nog op vakantie
@ cyn ook dat doet hotmail voor je als je voor foto versturen kiest! echt het leven kan zo simpel zijn
ennuhm muziekjes!! niceeee lift your leg up
@Trl: Heb het gemist, maar waar moet jij voor naar de ortho?
Sta niet te springen, weet bijna zeker dat het weer een operatie wordt, zou de 5de keer zijn. Ga naar belgie, dus als het nodig is kan het snel en zou het voor jamaica weer voor een groot deel hersteld moeten zijn
Jaaaa die moet ik ook nog ff zoeken!!! Lift you leg up… tududututudududu… :wub:
En ik gebruik vrijwel geen hotmail meer he…
En dat verkleinen was nodig voor TV… ![]()
owh zo! ![]()
27 july is dus Orthodag…
@ toos blijft kwakkelen dan…
maar ja, als ze het nu echt een keer goed kunnen fixen… :tssk: je blijft er maar mee lopen he
Toos,voor mijn polsen,heb al sinds de geboorte van C last,eerst in linker nu ook in de rechter kan hem niet optillen zonder pijn te hebben,krijg nu spalken,maar worden niet vergoed als je via de ha wordt doorgstuurd,dus daarom nu eerst naar de orthopeed.
Heb je het over polsen, 6 jaar last van mn pols gehad, die spa arie is er mee bezig geweest en geen last meer gehad. heb mn polsen ook goed in conditie gehouden daar
wonderlijk dan he!? zo gek wat een massage al niet kan doen, maar kan natuurlijk dat als je weer doet waardoor je het opgelopen hebt, het weer terug is…
maar nu lekker geen last, kon die arie niet ook ff je schouders doen?