TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Hi dames, heb jullie een hele dag beziggehouden he?hahaha Leuke profielfoto’s gezien. J. vond ze ook heel leuk en de reakties ook
Roanna :ik heb gisteren/vannacht ook hier geprobeerd een album aan te maken maarre : nop:frown:
Miere : dat is wel vervelend he zo kort dag dat je niet kunt gaan
MK: weer alles normaal vandaag maar G iig genoten
Viva : good for you! nou moet maar ff leren
Wij lekker weer naar de Turk geweest, J Iskender laten eten voor het eerst, was zalig !! (sorry Marion):kus:

mmhhh iskender!! was dat weer bij die nieuwe turk bij jullie :smiley: die is vast blij met zn nieuwe stamgasten

ennuhm @ raak, je hebt een nieuw album hoor (private) maar er staat maar 1 foto in

@ roanna thanks :humbsup: hahaha je hebt veel stiekeme foto’s gemaakt

en ik heb me idd vandaag goed vermaakt met alle foto’s :smiley:

@Raak
Geeft niet hoor. Ik heb zaterdag nog Iskender gehad :biggrin:

Net terug van mijn ‘verwentante’. Wenkbrauwen weer in model, maskertje, massage. Ik kan er weer tegen tot 19 augustus.
En nu eerst maar eens bij lezen. Kijken wat er hier vandaag voor spannends gebeurt is.

Bloem,ja dat rijtje zie ik wel

Raak,alweer naar de turk geweest???

@Bloem: Die komen niet van mijn camara, maar van kokkie z’n. Ja, die is hier en daar lekker bezig geweest. :slywink:

@Raak: Nou, die zullen vast bij met jullie zijn als klant. Als je maar geniet!!

Ik heb er inderdaad ook 1 op zien staan. Toch knap gedaan dan!! Hi, hi. Ik krijg er niets op.

@Marion: Ik zie het. Je ziet er weer stralend uit. :slywink:

Nou, niets bijzonders gebeurt, dan dat ik weer een complete foto/computercursus van Bloem heb gehad vandaag. En ik dacht… dat ik aardig geslaagd ben nu.

met vlag en wimpel!

@ TRL als je het rijtje ziet, dan zit je gewoon goed…
weet je cker dat je in de goede map zit? zet anders eens een map met foto’s op je buroblad en zie die te vinden in de ‘boom’ als je foto’s wilt uploaden

@ marion owh meis! ik had je bijna niet meer herkend! je ziet er zo jong, fris en fruitig uit!! :thumbsup: lekker jezelf laten verwennen

Bloem : ja kreeg er maar een op en had geen zin die andere 198 een voor een te doen :smiley:
Roanna : ik heb alleen jullie toestemming gegeven hoor om te foto’s te bekijken, heb een groepje ww aangemaakt:slywink:
Marion : jij ook weer helemaal in de plooi
Trl : ja weer geweest, wij hebben (hadden) hier nooit een Turks restaurant enne ja, ze kennen me er al. Zat zowaar helemaal volgeboekt vanaaf

Bloem,vanalles geprobeert maar hij geeft bij alle mapjes aan dat ze leeg zijn,terwijl er echt wat inzit…

Raak,lekker toch.

Marion,weer heerlijk verwend

das goed nieuws dan RaaK!! als de zaken goed gaan :thumbsup:

@ TRL dan weet ik het ook niet meer… zit je wel in je juiste profiel te zoeken (gebruikersnaam van je laptop??)

sorry allemaal dat we t hier doen…

Ik net ook weer even alle foto’s (1000 stuks) bekeken. Moet ook nog het e.e.a. doorsturen.
Raak, Roanna, Viva in het zwembad. Veel in het Turkse restaurant, Damber en Viva aan het salsa dansen en dan zeker 100 stuks waar Toos en hubs opstaan.

@Bloem
Met moeite op vandaag maar goed wakker door de nieuwe foto’s. Ziet er heel gezellig uit meiden!!

@Beps
Kon ook al moeilijk het bed uit en loopt dan ook nog tegen een dennenappel aan. Wel oorbellen gescoord en dat maakt weer een hoop goed.

@Roanna
Je wordt gemist ergens. Misschien toch ook maar registreren?

@Cyn
Helemaal verliefd op de nieuwe phone en heeft last van irri klanten.

@MK
G een leuk feest gehad gisteren en flink verwend. En zo hoort het ook.

@TRL
Je hebt de cursus erop zitten. Nu ben je tenminste weer geleerd!!

@Miere
Wat vervelend dat je niet naar de uitvaart kan. Maar idd wel heel kort dag om vrij te vragen.

Nou … in sneltreinvaart bijgelezen vandaag. Geloof dat ik iedereen wel gehad heb.

Bloem,ja dan moet het maar gewoon via bestand dan maar 1 voor 1,in ieder geval bedankt

@trl
Vervelend hè als de pc niet doet wat jij wilt.

t gaat mij weer boven mn grijze haar haha!!!
(nee hoor, ik heb me zo zitten opwinden!!!)

We hebben net naar het fantastische Icare gebeld, omdat we een hoog-laag bed nodig hebben voor als Hubbie geopereerd is, en hij niet naar boven voor zn bed kan…
NOU… dat krijgen we niet… want hij heeft het NIET NODIG!!!
Het is dan een GEMAKSARTIKEL…

ZOOOO KWAAD… dan houden ze m maar lekker in t ziekenhuis…hij mag niet belasten, en toch zeggen ze dat hij het niet ‘nodig heeft’ en dan moet hij maar huren…(kosten vallen wel mee, maar kom op zeg… waar betaal ik premies ed voor vanuit mn loon???)

Beps : af en toe zou je ze toch wat he, betalen ja, maar iets voor elkaar krijgen : ho maar
Trl: ik geef het ook gewoon op hoor als het me niet lukt.was vannacht tot 1.30 bezig:frown:
MK: dus jij hebt ook aardig wat foto’s zitten bekijken, ben benieuwd

@Beps: Inderdaad zeg. Wat is dat nu weer voor een gel*l. Alsof het langer in het ziekenhuis niets meer kost.

Tja…als je het ook eens zelf nodig hebt, kan en hoeft het nooit en anderen krijgen altijd alles voor elkaar. Nou, doe maar ff rustig an.

@MK: Oh wat een hoop foto’s dan. Ik heb je er net ook ff een paar doorgestuurd.

@Marion: Is dat zo? Word ik daar gemist? Ik ben er nog nooit geweest. Hi, hi.

@TRL: Ja, dan zit er even niet anders op, maar vervelend is het wel.

Ach ja, en waar hebben we het over: €35 euro per week voor de huur van het bed…(ja echt… ONGELOVELIJK!!!) nou weet je, dan haal ik het logeerbed wel naar beneden… en laat ik m een dag of 4 langer in het ziekenhuis, kost het meteen 5 jr een bed huren :finger:

@ trl frustrerend hoor… zelfs ik vind het frustrerend dat ik je niet kan helpen

@ mk wow, dat zijn veel foto’s!! hahaha doorsturen!!

@ marion :thumbsup: weer een killer update en dat van de hele dag!

@ beps jaikkksss stoom uit je oren, en terecht. maar jou kennende, krijg je het vast wel voor mekaar… ze zullen weten hoe het moet gaan :kus: