Zoiets ja. Als je het wil installeren zegt die, kijk in de gouden balk hierboven en dat moet je dan installeren.
ja maar krijg die melding niet
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
en die balk ook niet,misschien moet ik dat ergens ongedaan maken ofzo
@ roanna volgens mij kun jij het heel goed af zonder de buurman!!
@ TRL welke webbrowser heb jij? had google crome onlang geinstalleerd en had ik ook problemen met dat soort shit…
maar anders ff een printscreentje van wat je WEL ziet als je op foto gedrukt hebt en stuur dat ff naar me door
Als je naar je hotmail gaat en je wilt een nieuw bericht maken, staat erboven …toevoegen en daar staat bij mij… foto en eronder bestanden. Als ik op foto’s klik krijg ik de melding, of ik dat activity x wil downloaden.
Aangezien ik dat zelf niet goed durf, heb ik een paar foto’s via bestanden doorgestuurd naar Bloem en die laden inderdaad dan per stuk. Dus dat andere zal handiger zijn, maar dan moet je het in jou geval TRL, wel kunnen vinden he!
jup roanna
en je buurman zal daarop klikken, 2x ja klikken et voila… das alles, maar goed.
weet niet of TRL zo’n buurman heeft… ![]()
Zou je denken Bloem? :paranoid:
Bloem,die melding krijg ik dus niet,denk dat ik hem een keer uitgeschakeld heb.Maar geen idee hoe ik die weer moet inschakelen ergens via configuratiescherm en beveiliging denk.Want heb er ooit wel opgeklikt op die gele balk
Volgens mij is het mij gelukt. Ik krijg nu alle afbeeldingen in miniformaat.
Ja dan is het je gelukt…
Ik nu met collega op msn kijken of zij weet hoe die weer aan te zetten
Hallo Allemaal,
Weer ff bijgelezen, en de foto’s van Raak bekeken. Heb ik tenminste een beetje een idee hoe het was daar, jullie met z’n allen. Leuk hoor, en die met die lichtjes is Briljant!!! Trouwens, die van Beps ook, met dat ding tussen d’r benen, haha
Verder gelezen over foto’s uploaden, downloaden, weet ik veel, Ik ben er ook zo’n muts mee.
Ook voor MK het gewone leven weer begonnen.
**
Een vriend van mijn ouders is maandag overleden, ik kende de man ook goed, heb vroeger nog met hem gesport. Krijg vandaag de rouwkaart, is het afscheidnemen, begraven en condoleren morgen al, notabene onder lunchtijd. Ik had graag er naar toe gegaan, maar dit kan ik met geen mogelijkheid regelen, jammer.
Nou, ik ga maar weer eens even stofzuigen enzo, voor de verandering.
Tot later!..:kus:
Zo ben thuis, nu ff chillen. Morgen eerst voetzoeker, dan naar vriendin met kleine zoontje(even helpen) en dan in de avond lekker met T wokken…
laterzz
@Miere: Nou het is me nu eindelijk wel een keer gelukt hoe je foto’s door stuurt, dank zij de hulp weer van Bloem
en een beetje… van mezelf ( lef)
Jeetje is dan ook wat he van die vriend. Jammer dat je er nu niet heen kunt, maarja was ook wel een bietje last minute he die kaart! ( als je het verder ook niet weet)
@Beps: Ik weet nu hoe het moet hoor, dus doe straks wel ff wat doorsturen. Moet zo ff de pc afstaan aan een nichtje van mij die morgen terug gaat naar Ierland en nog ff wat moet regelen bij Rya*air. Als je het teminste ook leuk vind dat ik wat foto’s doorstuur. Er zit ook een leuke bij waar we bij Ozzie aan de koffie zitten met je ouders.
@Bloem: Nu nog even waarom ik hier niets meer kan plaatsen? Als je dat antwoord weet tenminste. Ik krijg steeds foutmelding hier. Had ik eerder nooit. Wou een album aanmaken hier… lukt niet. Anders vraag ik het wel ff an de redactie als ik zin heb.
@Roanna: NATUURLIJK!!! Heerlijk al die foto’s!!! We hebben ook zo genoten… zon/zee/strand/bararies/drank/drank/drank, en volgens mij vergeet ik nog wat…:drool:
Je vergeet de “markt”. :wub:
Ga er straks even mee bezig. Ga jij nu eerst maar ff lekker chille.
@ roanna, raak had daar ookal last van… sorry heb echt geen idee waarom dat niet lukt, want bij mij gaat alles gewoon goed…
@TRL: Lukt het daar bij jou al een beetje?
@Bloem: Ik vraag het van de week wel ff bij de redactie van hier. Bedankt alvast weer hoor! :idea:
Nee
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif
[COLOR=black]krijg iets van je heb het een nieuw beeldformaat in deze map concersieprogramma is bezig met downloaden en dan geeft tie een lege map aan maar weet zeker dat er foto inzitten
[/COLOR]
maar zijn het wel foto’s in .jpg? als het bitmaps zijn dan kan ie ook wel eens problemen geven, of als het .tiff is helemaal
owh en trouwens, zie je dan wel links de colom met al je mappen en documenten enzo?
Als je het tegen mij hebt… ja, die heb ik wel.
Maar ik denk dat je het tegen TRL hebt. :biggrin:
@TRL: Wat raar dan he! Dan moet het haast wel dat je ooit een keer die link verwijderd hebt, lijkt mij. Pfff…wat een gezoek nu dan he!