:finger:
tis roanna gegund hoor
lekker genieten!
ik ga ook naar huis
Ik zei toch ook sorry. :lol: :lol: :lol: :crybaby:
@Bloem: Weet ik hoor en ik gun het jullie ook van harte en ach… wie weet!!!
Wel thuis, :dag:
Wij nu eten.
@Roanna: eet ze…
Bloem of iemand anders,weten jullie hoe het kan dat als ik foto’s via hotmail wil verzenden en de knop foto gebruik ik dan de melding krijg dat er geen foto’s in de map zitten,maar als ik op de knop bestand druk,ik wel foto’s kan versturen alleen moet ik ze dan 1 voor 1 uploaden…
Omdat het nwe systeem op een andere manier foto’s deelt…
Vreemd,waarom zit die knop foto’s er dan en lukt het op me werk wel…
Ohhh dan weet ik het ook niet… geen idee…
Zo, eten op. Niks bijzonders… gewoon nasi.
@TRL: Dat klopt. Dan moet je eerst een of ander iets van MSN/Microsoft installeren. Ben ik ook zojuist achter gekomen toen Bloem het aan mij zei van dat foto’s doorsturen via hotmail. Heb ze ook aan Bloem doorgezonden via bestand, omdat ik dat andere zelf niet goed durf en daar ff de buurman voor in wil schakelen.
@ TRL waarschijnlijk heb je geen activity X op je pc thuis geinstalleerd staan
ff downloaden en dan krijg je heel je pc inhoudt en kun je gewoon foto’s aanvinken (max 20) per bericht. gaat als een trein. hotmail verkleind de foto’s automatisch (dat dan weer wel)
zou ook kunnen zijn dat je het wel hebt, maar dat de laatste map die hotmail in zn geheugen heeft, leeg is. dan moet je gewoon aan de linkerkant een andere map selecteren waar wel foto’s in staan
hihi… niets te doen meer…haha
Goede avond dames,
Heb aardig wat bijgelezen en dat allemaal in deeltjes… gisteren (daarna liep inet vast), vanmorgen, vanmiddag en net… een hoofd als een vergiet en koppijn
nou ja… gaat wel weer over voordat ik een jochie word
Bloem,bedankt,maar als ik via google zoek,krijg ik vanalles te zien,is er nog verschil?
erhm… ikke nie snap?
waarnaar ga je zoeken dan?
Moet toch activity X downloaden,zoek ik toch op google programmatje
nee, als je in hotmail op foto klikt, dan zegt ie dat het niet mogelijk is, tenzij je dit en dat download… gewoon daar klikken et voila
Precies… die melding kreeg ik ook, dus je hoeft in principe niets te zoeken. Staat er al. Heb het alleen nog niet geinstaleerd.
Nee dat doet tie bij mij dus niet krijg die melding niet.Misschien ooit gezegd dat ik dat niet wil ofzo,dat is toch in zo’n gele balk dan?
yup
dan ff rechtklikken en pop-up tijdelijk toestaan