TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Werken, wat anders haha(nee zaterdag overdag vrij gelukkig…)

Zo ik ga naar mn werk, tot laterzz meisjes…

:dag: doeiiieeeeee

ben benieuwd naar de andere foto’s :stuck_out_tongue:

tooohooooossss!!

Beps: werkse!!! :dag:

@Beps: Ben je nu toch lid geworden van FB? Oh, oh, oh!!! :dope:

@Bloem: Het is zeker een hele mooie avatar. Ik herkende 'm wel meteen.

Ik zal je gewoon zo nu en dan ff wat foto’s doorsturen waarvan ik denk, dat jij die wel leuk zult vinden, want ik zet ze hoogstens in een privealbum, dus niet op internet.

Hoiiiiii Roanna!!! :dag:

@ Roanna, no problem! vind alle foto’s leuk

( ff een tip, bij bv hotmail kun je klikken op toevoegen, en dan foto’s dan kun je er max 20 in 1 mailtje zetten. hij pakt gewoon een map op je computer en voila)

@Cynthia: Hoiiiiiiiiiii :dag:

@Bloem: Nou, dat moet zelfs voor zo’n muts als mij toch wel te doen zijn, zoals jij dat zegt via de hotmail. Ik ga er vanavond maar eens even voor zitten en zien wat ik voor elkaar krijg. Nu wordt ik steeds gestoord en teveel afgeleid, maar komt goed. :biggrin:

@ roanna, anders mag je me ook ff bellen als je hulp nodig hebt (vanavond) dan doe ik gewoon real-time userguidance!

HAHAHAHA wat ben je ook een type!!!

Ikke te werk, met de boomvrucht(tsss heeft hij voor de super een bos bloemen mee, en voor mij??? of voor de collega die de nacht verlengd heeft??? maar goed…)

nou ja… je moet het toch een keer uitgelegd krijgen?
vind dat echt niet erg (doe op t werk nie anders) tis zoveel makkelijker als iemand ff verteld waar precies te klikken enzo

en arme jij :frowning: geen bloeme van je boomvruchtje… kijk maar uit, straks neemt ie een heel woud aan bomen voor je mee!!

@Bloem: Nou, je wou toch altijd al een keer hier nasi komen eten, :lol: dus… hier ook welkom voor een computer/foto/camera cursus hoor! :wereld:

@Beps: Werkse. Ga je nog mensen stalken, of moet er echt gewerkt worden?

mmhmhh nasi… das best lekker natuurlijk

ik heb echt al trek, heb al 7 dagen sla gegeten en had t voor vanavond ook gepland maar heb eigenlijk trek in wat anders… :tssk: jammer dat A zo ver weg is

.
Wij stalken hiervandaan nooit!! Alleen van thuis vandaan haha!!!

Pfff geen zin enzo…

ken t gevoel… je blijft maar naar foto’s staren, aan liedjes denken, eten proeven en geuren ruiken…

:tssk: hoe KAN dat nou…

vind het echt wonderlijk dat mijn lichaam hier aanwezig is maar hart en ziel ergens anders…

ga je mee, gaan we daarheen waar we gevoelsmatig ook zijn…:wink:

ja ik zou het zo doen als ik geen verantwoordingsgevoel zou hebben :stuck_out_tongue:

Wasda??? Dan gaan we dus NU haha(pfff alsttocheenskon)

Het zal. :unibrow:

Oke meiden… ik ga eten.

Ik heb ook heimwee, maarja… ik mag eerdaags weer. Na, na, na, na, na.

Sorry. :wink: