TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

pffff wat een ***Dag vandaag zeg… Blegh!

wat is er?!!
je hebt je nieuwe speeltje toch in huis…?
wazzupppp?

Gewoon… irritante mensen vandaag allemaal… Bah… En dat nieuwe speeltje is voor thuis he… Zit op het werk :wink:

Zo oorbellen gescoord…schatjes, en bij de lookwinkel met 50%… dat worden dan leuke prijzen…

Beps: foto!!! :smiley:

Ja later… nu word ik gekkkkk van de popups dat ik mail heb omdat een of andere randdebiel allemaal foto’s aan t taggen is(Als ik al weet wat dat is haha)

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha… ff uitzetten bij de instellingen… meldingen :wink:

Vertel me eerst eens wat taggen is…haha(ik weet het heus wel…maar goed…haha)

hahahahaha hahahahha hahahahaha
ja sorry!!! ff druk!

gewoon ff doorheen bijten hahahahaha :smiley:

en taggen? das tikkertje :stuck_out_tongue:

haha nou lekker dan, ben ik behoorlijk getikt vandaag :retard:

yup yup

als je nu bij foto’s gaat kijken, dan zie je dus al die foto’s in welke je getagged bent

Haha net als ik… :wink:

wat vinden jullie eigenlijk van mn nieuwe profielfoto???

I like it!!! :wink: Maar die foto is ook gewoon mooi!!! :smiley: Zeker ook de andere helft. hahahahaha :slight_smile: Just kidding :wink:

jahhajajaja alleen om die nou te nemen voor MIJN profielfoto :stuck_out_tongue: hahahaha

Ja had ik gezien… geloof al weer dat ik me ga afmelden…vind er al geen ruk meer aan hahaha…heb toch al gezegd dat ik een digibeet ben…ben gewoon geen typ ervoor geloof ik…:angry:

Hahaha ja dat kan ik begrijpen hahaha :chin:

Beps: :chin: je moet ff doorbijten… Dan is FB heel makkelijk :wink:

I love it!!

it’s the place where I live! hahahaha maar ach :wink: ieder zn ding he?

Jullie moeten maar eens een dagje nemen om jullie ‘oude moeder’ wegwijs te maken haha

ja hoor :wink: komt goed

wat doe je dit weekend?? :stuck_out_tongue: