TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

@Bloem: Oh, wat goed van je zeg. Wat ben je toch knap met al die dingen. :thumbsup: Nou, hoop het voor je dat het door mag gaan.

Dames, ben druk druk met mijn foto’s.hoop dat ik vanaaf de link nog door kan sturen

@ roanna nou dat viel ook nog wel mee hoor bloos wist het franse woord voor schaatsen niet eens ( nu wel!)

@ raak, hahahahahaa ze zijn geweldig!! hahahahahaha
en ik wilde vroeg naar bed :tssk:

wilde op tijd naar bed, nie gelukt, maar dan ga ik nu maar gauw voor het te laat is :stuck_out_tongue:

:dag: tot morgen

Zo, ook ff de finale van H a d H gekeken. Had het niet echt gevolgd, maar zo’n finale is wel apart.
@ Bloem goed hoor, dat Frans, hoop dat je door mag gaan. Ik probeer de hele avond al m’n turks wat bij te spijkeren, anders wordt het wel erg stil in Adana, haha, ze spreken daar niks anders dan turks. Nou ja, ook Arabisch, maar daar zullen we het maar niet over hebben.
Zit allemaal zinnetjes op te schrijven die ik denk nodig te hebben, en probeer ze dan zelf te vertalen, en dan gaat A ze verbeteren, en met me oefenen.
ooooowwwwwww, nog 3 weken!!!
**
@Truste allemaal!!

Truste all. :dag: :slapen:

:kus:

Ik ga ook naar mn mandje, slaap lekker:slapen::dag:

Meiden, ik bedacht me gisteravond ineens: OEPS…moet morgen om 5.30 op…niet eens weltrusten gezegd…tegen mezelf wel hoor, tot 00.45…:retard:
Ben nu dood, moet zo naar mn werk…:retard:

@Bloemmie: Ohhh meteen de uitslag!! Goed hoor… Bomba…oh nee das Turks haha!!!
Ben benieuwd of je een d’acord krijgt

en nu naar mn werk…tot straks

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goede morgen …

@Beps
Dat was schrikken gisteravond. Kort nachtje geweest voor jou.

@Bloem
De franse test met glans doorstaan. Die cursus wordt een makkie voor jou.

@Miere
Makkelijk he, een priveleraar turks ;)?

@Raak
Mooie foto’s op je FB!

mogguh!!

ikke weer wakker, met moeite
was blijkbaar niet de enige

fijne dag allemaal

Pffff zeg maar niets…kom ik op mn werk (al met frisse tegenzin, en een collega waar ik het niet echt mee kan vinden door zn gedrag en opmerkingen…) HEEFT DIE L*L DE SLEUTELS NIET BIJ ZICH!!!(kunnen we er dus niet in…)
Super dr bed uit, niet echt prettig allemaal…GRRRRRRRR(wat een boomvrucht!!! )

Nou nu eerst koffie, bammetje…en dan hoop ik dat het zakt…

giggel
sorry… is echt NIET leuk, maar je brengt het wel weer erg grappig.
hopelijk zakt het een beetje of denk je dat het niet meer goed gaat komen vandaag…?

Goedemorgen meiden.

Bloemmie goed in Frans
Beps heeft de boomvrucht beginnend met een E en eindigend op een L naast zich…nu maar zorgen dat het zakt.
Toos een nieuwe kijker
Roanna een goede beoordeling
Miere toch gelukt een nieuwe avatar
Tlr…zat alleen in utrecht daar waar we altijd meeten, en miste ons toch wel een beetje
Raak veel te weinig slaap.
En toen wist ik het niet meer. Iedereen werkse.

Goedemorgen all. :dag:

@Beps: Jeetje… eerst al bijna halfdood op je werk aankomen en dan kun je er niet in door zo’n truthahn. :so: En toen dan? Weer naar huis?

Mooie foto’s dus van Raak op FB… Kan ik dus weer niet zien :crybaby: of moet me daar ook registreren. :disgust:

Het regent hier weer heerliijk hoor. Bah!!! Dat wordt dus weer met het autootje naar het werk.

Nou, verder even niets te melden. Iedereen een fijne dag verder.

als het goed is, kan Raak jou een link geven waardoor je ze wel kunt zien, zonder lid te zijn… denk ik

@Roanna: nee supervisor kwam om te openen, nachtdienst heeft 15 min waargenomen, en toen bijna meteen al weer naar huis…dat was weer het voordeel

Pff gelukkig ben ik ondertussen weer thuis, heb bij andere collega, en mn vader mn hart gelucht(en mn maag, longen, darmen, hoofd…ben het meeste nu wel kwijt…denk ik hihi)

Ohhhh leuke foto’s,…FB… heb ik niet, wil ik niet…dus RAAK–> Link please??

hahahaha @ beps jij wilt die foto’s niet zien! hahahahahah

lekker bakkie cappu erbij en beetje relaxen

Oh en waarom niet…:unibrow: :nod:

Goeiemorgen!!!

Ik me net erg vermaakt met de foto’s van Raak… Beetje jammer dat ik ben getagd op de foto van Peterrrr… hahahaha… maar goed… :wink:

Vandaag hoop ik de nieuwe foon te krijgen… dus ben benieuwd!!!

Gisteravond heb ik dus wel het afscheid van MJ gekeken… ben daar een beetje mee groot geworden mede dankzij mijn lieve broer… Die draaide namelijk niks anders… En moet zeggen dat ik het wel mooi vond… vooral het einde… En toen zijn dochtertje wat ging zeggen rolden de tranen over mijn gezicht… Arm kind!!! :crybaby:

Nu weer aan het werk, morgen weer vrij en dan vrijdag en zaterdag weer werken… Zondag naar broer (wellicht vakantie uitzoeken/bespreken voor in maart) en dan daarna uit eten met z’n allen…

Toos: heeft je dochter een andere baan???
Beps: wat een l*llo dan zeg dat hij de sleutel vergeet!!!
Bloem: rustig aan gesport… :thumbsup:
Roanna: werkse!
Viva: toch de outlook maar ff gefikst???

Zo en nu aan de slag!!! :smiley: