Heb wel bijgelezen maar niet zoveel blijven hangen vandaag :frown:
zit nu dus ook MJ memory te kijken
ppfpf heb de tv maar uitgezet…
@ beps the generals daughter op veronica
@ toos klinkt goed! goede deal, hopelijk is deze wel goed
ik duim ook dat ik as vrijdag een leuk prijsje win in de staatsloterij ![]()
[attach]2494[/attach]
Hehe, gelukt
@Miertje ik zal het wel niet begrijpen, maar mooi plaatje…
Ik ga met hubbie koffie drinken…
en NCIS kijken ofzo…
Bah, heb het concert van MJ er ook afgegooid, wat een overtrokken gedoe zeg…
Het nu ook Veronica erop gezet…met johnnie travolta…
Ikke net mijn vader zijn email onder mijn outlook gehangen, geen vuiltje aan de lucht…als je maar weet wat je moet doen he…
Zo meisjes ik ga stoppen voor vandaag, ik meld me morgen weer voor iedereen een fijne avond, en alvast welterusten…
Ik moet ook hoog nodig aan een andere bril. Echt! Word met de dag kippiger. :retard:
@Bloem: Ik duim ook weer voor jou en dan meteen voor ons zelf, want we doen ook mee…
@Raak: Niets bijgebleven? How come? Moe?
Ik kijk vananvond wel naar een samenvatting van MJ. Ik heb daar niks mee, maargoed, ieder zijn/haar ding./
Is dus de grote moskee van Adana!!
Ik heb net even bij zitten lezen, Maar eerst nog even MK: Gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoon!!! 's Morgens gaat hier nooit de PC aan, geen tijd voor! En op m’n werk is WW geblokkeerd.
@ Bep, weer een pup in de maak, spannend! En leuke nageltjes…
@ Viva, stoom af geblazen door de foon. Wel jammer dat het weer gebeurd, zit je toch niet op te wachten.
@ Bloem, moe, maar toch sporten, goed hoor…ik ben er te lui voor
@ Roanna, goed gefunctioneerd, meid, haha. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, m’n gesprek, zou niet weten wie het moet doen bij mij!!
enne…weer een boel posts waar ik niks van snap, zal d’r wel bij geweest moeten zijn,…over aries, en ariannes…
@Viva::kus:, fijne avond met sjonnie travolta en slaap lekker voor straks
Miere,mooi plaatje.
Viva,fijne avond en vroeg naar bed…
Oja wij gingen vandaag met de cursus lunchen in ons ww zaakje in Utrecht waar we meestal starten,was een goede lunch.
Grrrr, ik wil hem in m’n avatar hebben, ik ben ook zo’n blonde muts met computers!!
ja, hehe
Was t raar er te zijn zonder ons???
Viva : slaap lekker
Roanna : ja, voel me echt moe, te weinig slaap denk ik
Trl : lekker gelunched
Miere : is een digibeetje
Roanna : heeft nix met MJ
Beps : zal weer duimen (of juist niet)
Bloem : comment ca va a ce moment?
Toos : nieuw brilletje
MK : feestje afgelopen? hoop dat het geslaagd was maar dat zal best
Cynnie : lief poppetje
Beps,Jaaa met jullie is het veel gezelliger,keek nog naar het plekje waar we zaten
@TRL: Mooi ;)!!!
Zo dat hebben we gehad, nu de finale van herrie aan de horizon…lekker
@ raak tres bien, merci ![]()
@ trl hahah wat zeiden ze, waar is de rest?
@ viva: fijne avond
@ miere aan t klooien met plaatjes
zo… ik heb ‘ff’ gedoucht, had de scrubhandschoen van de hammam bewaard :finger: soooo hey… prik nu aan alle kanten. flink wat bruin vel eraf, maar wel weer een fris huidje. leek net een snowglobe zoveel witte schilfers kwamen eraf.
@Bloem: Je hebt het over tres bien. Tja… hoe is dat gegaan, of moet je nog?.. Oh oh, mijn hoofd is soms ook net een zeef!!!
Zat je doucheputje nog niet verstopt dan van al die velletjes? Ha, ha.
@Raak: Oh, dat dacht ik ook al!!! Nou, doe maar rustig aan hoor meisje. :kus:
@Miere: Al net zo’n blonde muts als mij op de pc, maar je hebt toch maar weer een mooi plaatje erop gekregen, wat mij momenteel niet meer lukt hier.
@ roanna ja ging tres bien. was grappig om te merken dat er toch nog heel veel inzit. heb echt een goed gesprek kunnen voeren in het frans. ze deelde me zelfs in een hoger start niveau in dan ikzelf verwacht had.
tis nu ff wachten op de offerte, maar zal waarschijnlijk 1 hele week (25 lesuren) 1 op 1 met een leraar gaan zitten (eind aug/begin sept) om me dus bij te spijkeren voor wat ik nodig ga hebben…
heb er wel zin in, maar nog ff wachten op de goedkeuring