@Cyn
Flinke trip gemaakt met miss Flo ![]()
haha welnee⦠Is hier 2 minuten vandaan⦠![]()
@Cynthia: Leuk dat poppetje. :dag: How nice.
@Marion: :dag:
Roanna: :biggrin:
Je mag hem wel mee naar ADR hoor⦠Kan ze mooi sjansen met Peter⦠![]()
Zo nog een uurtje⦠dan komt mams thuis⦠En dan vanavond herdenking Michael Jackson kijken⦠Zal wel een grote happening wordenā¦
Ga zo offline denk ik⦠Nog even op de bank hangen ofzo⦠Val zowat in slaap achter mijn pcā¦
Morgen weer werken⦠dus tot morgen!!!
:kus:
Zo ik ook weer thuis, ben weer helemaal bijā¦
@Marion: Sterkte
@Roanna: hihi nieuwe handtekening⦠:finger: :lol:
@Viva/Damber(;)): paps de waarheid gezegd, helaas als ze zo ver zijn in alzheimer doet het zo weinig⦠Mn schoonvader had in het (t)huis waar hij zat een vriendin, zat daarmee te friemelen terwijl mn schoonmoeder erbij zat⦠het gaat steeds verder, jammer genoeg. Eigenlijk heb ik medelijden met jullie allebeiā¦
Maar dat je hem niet helpt dat snap ik wel.
Nu lekker nietsen
:dag:
ellooowww
ik ook weer terug. lekker rustig aangedaan maar daardoor des te intensiever. ff weer bewegen en bijkleppen, nu wel een beetje pudding in de benen, dus denk zo maar op de bank met ene bakkie sla ofzo
@ roanna
goed zo jij mag blijven! hahahah
@ beps hoestie met het puppie van je zus?
@Bloem: puppie gaat langzaam, nog 2 wkn gips, en dan langzaam belasten. Moet je proberen langzaam belasten met een ADHD-pup
Ja goed he Beps!!! :zon02:
Krijg even koffievisite,
Latersssssssssssss :dag:
@ roanna leut ze!
@ beps ja tis lastig ja⦠weet je al meer over deiji�
Deiji heeft haar echo gehad, en zo te zien heeft zij 2 pupselsā¦
Dus⦠spannend, rond 4-5 aug zal zij ons gaan laten zien of er iets voor ons bijzitā¦
Beps,ga heel hard voor jullie duimen.
ok⦠maar als het niet bij Deiji wordt zetten we de hoop op Mirai(de 1ste dochter van Hana) en gaan we gewoon een dag of 10-11-12 bijkomen in een āgoed hotelā ofzo ![]()
Oh ja? Is dat zo? Vertel!!! :lol:
@Toos: Hebbie de mail gehad?
Met de >>> post!!!
Pfff ik weet dat hij een groot artiest was, en dat hij een gigi uitvaart verdient enzo⦠maar mag ik ook nog ergens āgewoonā kijken⦠overal die⦠motowntoestanden en zo⦠pfffff lama
@Roanna: Bedankt voor je mail, kan R vast wat mee. Ze gaat er morgen voor 3.5 week proefdraaien, ben benieuwd
@Beps; Ga heel hard voor duimen dat het de pupsel wordt die jullie zo graag willen
@Toos: Oke.
Ik hoop dat het wat wordt.
@Beps: Ik duim ook voor jullie hoor, maar dat wist je onderhand al wel toch.
Vandaag rustig aan gedaan, vanmorgen een nieuwe bril gekocht bij de parel. Had er een jaar geleden een gekocht, maar die kregen ze niet goed afgesteld. Werd er simpel van. Moest toch nieuwe glazen, dus ook nieuw montuur en omdat ik een probleem had met de oude kreeg ik 50% korting en een aangepaste zonnebril grateloos. Niet verkeerd dus
@Viva: Ik zou hier ook slecht tegen kunnen, weet niet wat ik gedaan zou hebben. Denk hetzelfde. Alhoewel, heb mn vader ook wel eens werkelijk verrot gescholden omdat hij iets gedaan had wat ik niet vond kunnen. Hij was zo verbaasd dat het gedonder wel klaar was, een verschil mn vader had geen alzheimer
@Marion: Nog steeds geen bericht vanuit het huizenfront?