TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

@Cyn
Ik weet niet waardoor het komt. Het zal me niets verbazen als de Q-koorts weer aan het opspelen is. Ik dacht dat ik me toen hetzelfde voelde. Maar ik heb vorige week bloed geprikt, moest 1 jaar gecontroleerd worden en volgende week dinsdag krijg ik de uitslag.
Een nieuwe telefoon, leuk, welke ga je krijgen?

@Bloem
Is het bed geworden, met de ogen dicht. Ook niet verkeerd he?

@Viva
He toch, supervervelend dat je vader het je telkens zo lastig maakt. Laat dat insect het maar verder voor hem uit zoeken, grappige naam trouwens … wandelende tak.

Marion: oh dat zou niet best zijn… :frowning: Hoop voor je dat het geen q-koorts is… :frowning: Heb de Samsung Star besteld… Zie google :wink:

Bloem: haha ja toch… :wink:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/speeltuin/9.gif

@ marion oei weer de Q koorts? misschien? jaiks…
misschien toch ff weer een kuurtje nemen…

Is eens een keer wat anders dan de kaasmarkt of een rondvaart over de grachten :biggrin::stuck_out_tongue:

@Cyn
Ziet er gaaf uit zeg! Ik wil graag de Nikia N82 maar heb nog een goed toestel eigenlijk.

dat doen d’r toys allemaal wel hahahah >>>

Marion: ja gaaf he!!! Vind hem ook cool!!! En die kaasmarkt en grachten komt later wel… Eerst verder waar we gebleven waren…

Bloem hahaha :finger:

Ach boeiend… ik stuur hem gewoon mijn nieuwe nummer :wink:

ja joh :wink: contact houden hahahahah

precies… Wie weet als hij niet naar NL komt… kom ik misschien ooit nog weleens daar :wink:

ooit :smiley: hahahaha ik heb het vermoeden dat het wel eens sneller kan zijn dan je nu denkt :wink:

maar,… ik ga maar eens sporten ofzo! hahahaha doe ik tenminste nog wat nuttigs ipv maar aan 1 ding denken :stuck_out_tongue:

Nou ja… duurt toch minimaal wel nog 10/11 maanden ofzo… :frowning:
Sportze! Heb ik gelukkig vanmorgen al gedaan… :wink:

Goedenmiddag.

Zo, nou ik mag blijven hoor. Ze zijn zeer tevreden over hoe ik nu werk sinds die zelfscan/toets kassa’s er zijn. Doe mijn werk volgens hun goed en zien dat ik er ook nog plezier in heb. En zo is het maar net. :slywink:

Heb alles zo’n bietje bijgelezen.

Beps weer mooie nageltjes en nu even naar de kaasstad.
Marion toch maar niet gaan wandelen en waarschijnlijk nu de hut schoon.
Viva weer over de rooie wat Paps betreft. Zou ik ook zijn meid! :disgust:
Cynthia zit te fantaseren wat ze met haar loge zou doen, als ze hem uitnodigd in haar slaapkamer.
Bloem geen zin meer, maar toch de moed bij elkaar geraapt en nu sporten.
Toos heeft ons weer van het een en ander op de hoogte gebracht.
Raak heeft het denk ik erg druk, maar toch even wezen gluren hier.

Niet te vergeten MK, die ook tussen het feestvieren nog even langs is geweest. Ik zou die koppies weleens willen zien, als ze naar al de plaatjes van deze tantes kijken voor G’s verjaardag. :lol:

TRL weer op cursus denk ik. :confused:

Roanna: :dag: goed zo!!! :smiley:

@Cynthia: Ja he!!! :dag: :dag:

Ja top!!! :dag:

Pfff verveel me… Geen zak meer te doen hier… Toy is bijgewerkt… Voor de liefhebber: Miss-Flo :smiley:

@Roanna
De baas was blij met je … mooi zo!!!

@Bloem
Even de gedachten op wat anders, is aan het sporten nu!

Pffffffffff… ik krijg niets meer onder mijn handtekening!! Wat doe ik nu weer niet goed?

Oh, daar is tie!!! :dag:

Roanna: ja handtekening doet het toch???