Dat zijn nog eens leuke berichten Beps…
Beps: ooh dat is lekker meegenomen!! Top hoor!! Wat voor nagel-style heb je nu???
Op speciaal verzoek:
Oeeeeh nice!!! :wub: i like your nails as allways!!! :biggrin:
En wat lees is… kom je naar A’maar vandaag?? Oh oh…
Ja moet ff eea bij zuslief afgeven…dus… we zien wel weer…
Hier noodweer, hoe is t bij jullie?
droog…Heeft wel geregend… ![]()
Het is hier nu weer droog, maar wel flink regen gehad vanmorgen. En uiteraard ook precies toen ik boodschapjes moest halen. Vanmorgen de schoonouders op visite gehad en nu ligt het feestvarken lekker te slapen.
@viva
Een rotnacht gehad, ben je al weer iets rustiger geworden of stoom je nog steeds?
@toos
Allemaal nieuwtjes uit ADR.
@beps
Weer mooie nieuwe nagels en ook nog voor een prikkie, dat is weer mooi meegenomen.
Hier begint het zonnetje een beetje door te komen… Lekker!! Net even snel op de fiets gesprongen met mijn Toy… even snel naar het Alkmaar bord… en nog even in de polder een paar fotootjes…
hahaha voel me echt een kleuter op zo’n moment… :biggrin: ![]()
ellow ladies!
@ toos bedankt voor de update!!
@ beps kijk, gewoon 50% korting!! goed bezig, trouwe klant
hier echt niet wakker te krijgen, gelukkig hoef ik nog maar een paar uurtjes.
ga vanavond echt echt echt vroeg naar bed!!
Zo meiden, ik ben weer thuis. Plannen gewijzigd want het is nu niet bepaald wandelweer. Regelmatig flinke buien en daar wil ik niet echt in zitten. Ik heb trouwens ook van die papbenen dus ga me niet zo druk meer maken vandaag. Een beetje hier in de toko voor zover ik zin heb en anders blijft het nog maar liggen.
@Beps
Sjieke nagels zeg!
@Roanna
Functioneringsgesprek vandaag.
@MK
Feestvarken ligt te rusten nu. Hij moet wel uitgerust zijn als straks al zijn visite komt!
@Toos
Druk met ADR-pb-tjes.
@Viva
Weer een vlucht geregeld vandaag.
@Cyn
Op pad met de toy. Je bent er maar druk mee :biggrin:
@Bloem
Totall loss, zul je zien dat je vanavond over je slaap heen bent. Is meestal zo.
Marion: last van papbenen… hoe kan dat??? :kus: rustig aan vrouwtje!!!
@ marion gezellig binnen met een koppie thee is ook lekker!
mmh thee heb ik wel zin an!
Nou meiden het was iets gezakt zeg maar, maar paps belde net, quasi onschuldig…dus heb hem even de waarheid verteld, hij wilde weer zijn wachtwoord weten, maar die is niet veranderd, ja die wandelende tak was een expert, nou laat de expert het dan maar uitzoeken nietwaar. Heb heb gezegd hoe ik er over dacht, en ben geeindigd met de mededeling dat ik heel boos op hem was.
Nou bedankt zei hij…ik heb zo de verbinding verbroken…dus nu kookt mijn bloed alweer
sh*t Damber was nog ingelogd…
Nu ik dus weer
Viva: :kus: goed dat je even de waarheid tegen hem hebt gezegd!!! :kus: Soms is dat wel echt nodig…
Meiden morgen komt mijn nieuwe foon!!! Jippie!!! Dus vanaf morgen een nieuw nummer… maar ik sms jullie dat allemaal wel ff door!! ![]()
@ viva :kus: :kus:
@ cyn is goed hoor ![]()
gewoon je nieuwe nummer nie aan Y geven en zijn nummer niet overnemen
ben je meteen van alles af! zo ben ik ook heel veel nummers “kwijt geraakt” die ik niet kon weggooien
Bloem: precies… Mijn oude nummer houdt ik wel nog een tijdje aan… Weet alleen niet zo goed of ik E mijn nummer nog zal doorgeven… Dat wilde hij hebben voor als hij ooit in nederland zou komen… Wil hem best wat van Nederland laten zien… beginnen we in mijn slaapkamer… haahahaha :wub:
hahahhahahahahha hahahahhahaha hahahahaaaaa